2. SEZON 24. BÖLÜM

84 8 4
                                    

Aamir

Tatilden döndüğümüzde kızlar düğün için direk diyete başlamışlardı. Baya kararlılardı ama bozacaklarına emindim. Bizde erkeklerle spora başlamıştık. Aramızda spor bilgisi olan sadece Salman vardı.

"Aamir ve Shahrukh asılı hadi yoksa damatlığın içine girmeyeceksiniz."

Aa size söylemeyi unuttum. Shahrukh ve Kajol tekrar evlenmeye karar verdiler. Yani çifte düğün yapacaktık.

"Salman biz neden yapıyoruz ya. Biz evlenmiyoruz ki." dedi Varun. Imran da onu onayladı.

"Herkes beraber yapacak. Hadi söylenmeyi bırakın."

Katrina

Çikolata.Çikolata. Alia gözümüzün önünde çikolata yiyordu. Bizim düğünümüz için geri dönmüştü. Aamir ile gizlice bir şey konuştular ama ne olduğunu anlamadım. Sorduğumda da önemsiz bir şey dedi. Şimdi de hepimiz Alia'ya bakıyorduk.

"Alia. Üstüne saldıracağım şimdi yeter." dedim ona dönüp. 10. paketi yiyordu.

"O sizin sorununuz ben yiyip yiyip kio almadığım için benim için sorun yok."

"Yeter. Ben bozuyorum." dedi Kajol. Tam ayağa kalktığında onu durdurdum.

"Kajol yapma.Bak gelinliğin içine giremeyeceğiz.Bu kiloları vermemiz lazım."

Kajol oflayıp yerine geri oturdu. Kriti koşarak masadaki çikolata paketini aldı. Tam açacakke onu durdurmuştuk. Neredeyse 1 haftadır diyet yapıyorduk.

"Alia sende mutfakta ye şunları. Senin yüzünden diyeti bozacağız."

O anda aklıma birşey geldi. Odadaki dolabı açıp içinden diyet yoğurdu ve meyve çıkardım. Yoğurdu kaselere koyup içine meyve doğradım ve kızlara uzattım. Bu çikolata isteğini geçirirdi. İnternette okumuşum.(BU ARADA YAZARINIZ DA DİYETTE BİLGİNİZ OLSUN :D) Zaten programda yazdığına göre yoğurt saati gelmişti.

................................................................

Salman bizimkilerin pestilini çıkarmıştı. Hemen gelip koltuklara attılar kendilerini. Aamir ve Shahrukh oturduğu yerde uyumuşlardı. Varun ve Imran kotukta nefes nefese kalmışlardı.

"Salman. Aamir ve Shahrukh'u anladım da Varun ve Imran'ı neden bu kadar sıkı çalıştırdın?"

"Bende dedim ama dinlemedi." dedi Varun ve ayağa kalkı. "Bu haksızlıkta bir iş var."

Salman yan tarafında olan yastığı adı ve Varun'a fırlattı. O anda Varun yorgunluğun etkisiyle yeri boyladı.

"Vuramaz ki vuramaz ki Salman beni vuramaz ki." dedi ayağa kalkıp. Bu sefer attığında tutturamadı ve Aamir'e attı. Aamir anında gözlerini açtı ve bir yastığa bir bize bakı.

"Gökten yastık mı yağıyor ne oluyor ya?"

Aamir'in dediği şeyle hepimiz kahkaha krizine girmiştik.

.............................................................................

Diyete gireli 10 gün olmuştu ama hiç birimiz dayanamıyorduk. Canımız sürekli abur cubur istiyordu. Diyet yapanların neden bıraktıklarını daha iyi anlıyordum. Dayanılacak gibi değildi. Asin o anda elinde bir pastayla geldi. Hemen elinden aldığım gibi ondan uzağa götürdüm.

"Katrina bırak yiyeceğim dayanamıyorum artık."

"Asin ben durabiliyorsam herkes durabilir. Benim çikolatayı ne kadar sevdiğimi biliyorsun.(DAHA FAZLA ÇİKOLATA YAZARSAM DİYETİ BOZMAK ZORUNDA KALACAĞIM O YÜZDEN KESİYORUM :D)

Ben Asin'i ikna etmeye çalışırken Kriti elinde bir tabak gol guppa ile geldi. Hemen koşup einden aldım. Asin de pastaya doğru gidecekken koştum ve onu durdurdum. Elimdeki gol guppa'ya uzanmıştı ki Kajol elinde biryani ile geldi. Kızlara tabakları elletmemeye çalışarak Kajol'un yanına gittim ve elindeki tabağı aldım.

"Kızlar siz ne yapıyorsunuz ya? Hadi Asin ile Kriti'yi anladım Kajol sana ne oluyor?Bunu yersen gelinliği içine girebileceğini düşünmüyorsun galiba." dedim ve kızların üstünde gözlerimi gezdirdim. O anda annem içeri girdi.

"Kızlar neler oluyor burada?"

"Kızlar diyeti bırakmaya kararlı galiba anne. Baksana elimdeki tabaklara."

Tabaklara baktım da...bana da bir güzel görünmedi değil. Annem ne düşündüğümü anlamış olacak ki elimdeki tabakları hemen çekip aldı ve oradan uzaklaştı. Kızlar 'of'layıp ağlamaya başladılar.

Aamir

Salman yeniden pestilimizi çıkarmıştı. Spor salonunun oturma yerlerine gidip oturduğumuzda telefonum çaldı. Kayıtlı olmayan bir numara arıyordu.

"Alo..."

Ses gelmedi.

"Alo?"

"Aamir."

Sesinden tanımıştım. Oydu.

"Ne var?Ne istiyorsun tekrar benden?"

"Ben Hindistan'dayım. Seninle görüşmek-"

"Ben bir ay içinde evleniyorum. Artık peşimi bırak." deyip telefonu kapattım. Beni tekrar nereden bulmuştu ki?

........................................................

Merkeze geçtiğimizde Zaara hanım mükemmel bir sofra kurdurmuştu. Hepimiz sofraya bakıyorduk.

"Zaara hanım?Bu sofra..."

"Hepiniz için. Düğüne 1 hafta kaldı ve 2 haftadır çok sıkı çalışıyorsunuz. Kızlar da açlıktan kafayı yemeye başladılar.(TEKRAR BÖLÜYORUM AMA YAZARINIZ DA ŞU AN AYNI DURUMDAN MÜZDARİP :D)

"Tamam o zaman biz üstümüzü değiştirip kızlara haber verip geliyoruz."

Hepimiz üstümüzü değiştirmiş ve duş almıştık. Kızlara haber verdiğimizde direk sofraya koşmuşlardı. Tam yemeğe başlayacakken bir ses duyduk.

"Selam Aamir. Geri döndüm."

Bunun burada ne işi vardı?

ARKADAŞLAR BU GEÇİŞ BÖLÜMÜ OLDUĞU İÇİN BU KADAR KISA KENDİNİZE İYİ BAKIN BİR DAHAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE...

DÜŞMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin