O olayın üstünden iki yıl geçmişti. Katrina iki yıldır ortalıkta yoktu. Aamir her ülkede her şehirde her sokakta karış karış aramıştı hatta evlere bile bakmıştı ama yine de bulamamıştı. Merkezde otururlarken Kajol Leela ile yanlarına gelmişti. Sidhart Kajol'u vurduğunda bir süre yoğun bakımda kalmıştı ama bebeğine bir şey olmamıştı. Bir süre sonra da Leela'yı doğurdu. Asin ile Salman da evlenmişlerdi. Aamir hala Katrina'yı aramaya devam ediyordu.
"Millet. Hadi kalkın dışarı çıkalım." dedi Salman. Aamir hala iki yıl önceki olayın etkisindeydi. Kimseyle konuşmuyordu. Ekiptekiler kabul etmişti ama Aamir'den ses çıkmamıştı.
"Aamir. Hadi ama kendini buraya kapattın hiç kimseyle de konuşmuyorsun. Birazcık çıkalım kafanı dağıtırsın." dedi Kajol. Aamir kabul edince bir kafeye gelmişlerdi. Kajol çantasından Leela'nın mamasını çıkartıp yedirmeye başladı. Aamir onlara imrenerek bakıyordu. Acaba Katrina burada olsaydı bir çocuğumuz olur muydu diye düşünmeden edemedi. Gözleri dolmuştu.
"Ben tuvalete gidip geliyorum." dedi Aamir. Ekiptekiler tamam deyince tuvalete gidip elini yüzünü yıkamıştı. Çıktığında kadınlar tuvaletinin de kapısı açılmıştı. Aralarında 5 metre vardı. Aamir o tarafa baktığında şaşkınlıktan konuşamadı. Çıkan kişi Katrina'ydı. Katrina Aamir'i görmemişti. Aamir Katrina'nın onu görmemesi için saklandı. Katrina tuvaletin önünden geçtiğinde Aamir de kapıdan çıkmıştı. Katrina'yı takip etmeye başladı. Katrina bir süre ilerledikten sonra durdu. Kalbi ağzında atmaya başlamıştı. Sanki Aamir'in arkasında olduğunu hissetmiş gibiydi. Elini kalbine götürdü. Aamir iki adım atıp durmuştu. Katrina arkasında birinin olduğunu hissetmiş gibi yavaşça arkasına döndü ve Aamir'i gördü. İkisi de şaşkınlıkla birbirine bakıyordu.İkisinin de gözleri dolmuştu.Birkaç saniye gözlerinin içine baktılar ve Katrina kafasını sallayarak geri geri gitmeye başlamıştı. Aamir Katrina'nın neden böyle davrandığını anlayamamıştı. Katrina gözlerini kapatıp başını iki yana salladı ve gözünü açtığında Aamir yeniden karşısındaydı. Bunun hayal olduğunu düşünmüştü ama değildi. Aamir gerçekten karşısındaydı. Katrina yavaşça geri gitmeye başlamıştı.
"Katrina."
Aamir'in adını söylemesiyle koşmaya başladı. Koşarken de bir yandan arkasına bakıyordu. Aamir de peşinden gidiyordu. Yangın merdiveninin kapısını açtı ve oraya girdi. İki kat indiğinde dayanamadı ve durdu.
"Aamir değil o değil. Hayal görüyorum ben. Aamir öldü. Kimsin sen?" deyip yere çöktü.
"Allahım deliriyorum.Aamir öldü kimsin sen?" deyip duvarı yumruklamaya başladı.
"Öldün sen. Sidhart bana öldüğünü söyledi."
Aamir'in duyduğu şeyler karşısında gözleri iyice dolmuştu. Katrina'nın yanına gidip çömeldi.
"Katrina. Ben ölmedim. Buradayım."
Katrina kafasını iki yana sallayıp ağlamaya başladı.
"Aamir öldü. Git."
Aamir Katrina'ya doğru elini uzattı. Katrina kafasını sallayınca elini geri çekti. Aamir de ağlamaya başlamıştı. Uzanıp Katrina'nın ellerini tuttu ve yanaklarına doğru götürdü. Katrina hıçkırarak ağlıyordu. En sonunda birbirlerine sımsıkı sarılmışlardı. Katrina gerçek olduğuna inanmak ister gibi Aamir'i iyice sıkıyordu. Ayrıldıklarında Aamir Katrina'nın elini öpmüştü.
"Ölmedin." deyip Aamir'in kucağına kafasını yasladı. Aamir de onu iyice sarmıştı.
"Ben inanmadım ki. Sidhart beni mezarına götürdü. O gün orada bomba patladığını herkesin öldüğünü söyledi bana.Çiçekler ektim hepinizin mezarına su döktüm. Oradaki güllere söyledim dedim ki benim sevgilimin mezarı burası dedim. Burada yatıyor ona iyi bakın dedim. Ölmedin." deyip Aamir'İn yüzünü avuçladı. Aamir gözyaşlarını tutamıyordu. Ayrıldıklarında Katrina Aamir'i yumruklamaya başladı.
"İki sene. Neden beni aramadınız neredeydiniz? Yaşadım mı bir haberiniz bile yoktu. Neredeydin iki sene.Ben neler çektim biliyor musun sen? Neredeydiniz?"
Aamir onu durdurmaya çalıştı ama durduramadı.
"Bir haber verseydiniz yeterdi ya. Ben neler çektim senin haberin var mı?"
Aamir Katrina'ya sarılmıştı.
"İsteseydin beni bulurdun neden aramadın beni?"
"Katrina ben seni her yerde aradım ama seni bulamadım.Affet beni."
*******
Aamir gelmeyince ekiptekiler meraklanmıştı.
"Ben bir kontrol edeyim." dedi Shahrukh. Tuvaletlerin oraya gittiğinde gördüğü şey ile şoka uğradı. Aamir ve Katrina birlikte geliyorlardı. Aamir onu görünce gülümsedi.
"Shahrukh ne oldu niye öcü görmüş gibi bakıyorsun?"
"Ben şey...Şaşırdım sadece."
Katrina direk Shahrukh'a gidip sarılmıştı.
"Kajol nasıl?Bebek nasıl?"
"Leela da Kajol da iyi merak etme."
Katrina duyduğu şeyler karşısında sevinerek geri çekildi. Hep beraber masaya gittiklerinde hepsi Katrina'yı gördüğünde onun boynuna atlamışlardı. Katrina gülümsedi. Hepsini çok özlemişti. Masaya oturduklarında onu soru yağmuruna tutmaya başladılar.
"Sidhart seni nasıl serbest bıraktı?"
"Onu sevebilmem için çok uğraştı. Onu sevmeyeceğimi anlayınca beni istemese de serbest bıraktı."
********
Hep beraber merkeze gidiyorlardı. Aamir arkalarında bir araba olduğunu görmüştü. Aamir'in arabasını sıkıştırmaya çalışıyordu ve arabayı Katrina kullanıyordu.Katrina yön değiştirdikçe o da peşlerinden gidiyordu.
"Ne yapmaya çalışıyor bu ya?"
Katrina arkasına baktığında araba ona çok tanıdık geldi ama kimin arabası olduğunu çıkaramamıştı. O anda Aamir onlara doğru gelen arabayı fark etti. Araba bir sağa bir sola gidiyordu ve onlara çarpmak üzereydi.
"Katrina arabayı benim tarafıma çevir."
Katrina bir süre ne yapacağını şaşırmıştı. Arabayı Aamir'in tarafına çevirseydi Aamir zarar görecekti. Onu daha yeni bulmuşken bunu yapamazdı. Arabayı kendi tarafına doğru çevirdi.
"Katrina." diye bağırdı Aamir ama artık çok geçti. Araba onlara çarpmıştı bile...
**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN
Fanficİki ülke...Pakistan ve Hindistan...ISI ve RAW....ISI ve RAW bir görev için bir araya gelirler ama düşmanlıkları çok büyüktür. ISI ve RAW'dan 2 kişinin birbirine aşık olmasıyla işler değişir. ISI ve RAW artık eskisi gibi düşman kalamayacaklardır. Her...