ARA BÖLÜM

158 13 5
                                    

BU BÖLÜMDE SRK VE KAJOLUN TANIŞMA HİKAYESİ VAR İYİ OKUMALAR...

Shahrukh

Ashfaak komutan beni yanına çağırmıştı. 

"Shahrukh. Biliyorsun ki kızımla aramız pek iyi değil. Ne zamandır görüşemiyoruz. Düşmanlarım yüzünden hayatı tehlikede. Senin kolejine gidip onu korumanı istiyorum."

"Ama-"

"Herkes görevde bir tek sen varsın."

Zorunluluktan kabul etmiştim.

......................................

Okula geldiğimde ilk önce müdürün yanına gitmiştim.

"Müdür bey?"

"Oo gel Shahrukh. Demek geldin."

"Evet efendim."

"Ashfaak komutan bana haber verdi. Bilgim var. Sanjana ile aynı sınıftasınız."

Sınıfıma çıkıp herhangi bir sıraya oturdum.(VİDEOYU İZLEYİN.)

Müdür bey tam zamanında gelmişti. 

"Evet arkadaşlar bu yeni öğrencimiz Shahrukh. Kim yanında oturmak ister?"

Herkes kitabını yüzüne doğru çekmişti.

"Kızın adı neydi?"

"Sanjana."

"Sanjana. Artık beraber oturuyorsunuz."

Gidip Sanjana'nın yanına oturdum.

...................................................

Sanjana ve arkadaşlarıyla çok iyi dost olmuştuk. Şimdi de bir iddiaya girmiştik.(VİDEOYU İZLEYİN.KIZI KAJOL OLARAK GÖRÜN.)

Kajol okula geçici kimya öğretmeni olarak gelmiş.Onu gördüğüm an içimde bir şeyler kıpırdanmıştı. 

..............................................

Aradan baya bir zaman geçmiş, Kajol ile sevgili olmuştuk. Birgün Ashfaak komutanın düşmanları okulu basmıştı.(SIRAYLA VİDEOLARI İZLEYİN.)

Ashfaak komutanın kızını kurtardıktan sonra merkeze dönmüştüm. Tüm ekip oradaydı. Ama orada başka biri daha vardı. Daha çok yaklaştığımda Kajol olduğunu gördüm. 

"Kajol?"

"Merhaba Shahrukh. Ben ISI'den Kajol Mukhlerjee."

Duyduğum şeyle şok olmuştum.

"Kajol'u ben çağırdım Shahrukh. Sana yardım etmesi için."

"Ama biz-"

"Aranızda olan şeyleri biliyorum. Bu engel değil."

Gidip Kajol'e sımsıkı sarıldım.

ARKADAŞLAR PEK İSTEDİĞİM GİBİ BİR BÖLÜM OLMADI AMA ORUÇLU ORUÇLU BU KADAR ÇIKIYOR. YB NE ZAMAN GELİR FİKRİM YOK. İYİ TATİLLLERRR...

DÜŞMANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin