Ekip hep birlikte Hindistan'a dönmüşlerdi.Elifsu ve Seda da Türkiye'deki evlerini satıp babalarının Hindistan'daki evlerine temelli yerleşmişlerdi.Karishma da Katrina'yı annesi olarak kabul etmişti.Katrina odasında otururken Aamir yanına gelmişti.
"Uyuyacağım demiştin neden uyumadın?" deyip Katrina'nın yanına gitti.
"Gözümü kapattıkça aklıma son günlerde yaşadıklarımız geliyor."
Aamir Katrina'nın ellerini tutmuştu.
"Her şey geçti.Artık birlikteyiz."
Katrina Aamir'e doğru yaklaştı.
"Ben seni çok seviyorum."
"Ben seni daha çok seviyorum." dedi Aamir.
"Yok ya o niyeymiş öyle."
"Öyle oluyor işte.Ben herkesten her şeyden daha çok seviyorum seni." deyip gülümsedi Aamir.Katrina da gülümsemişti.
"Ben senin için kendimden vazgeçtim farkında mısın?" dedi Aamir.
"Farkındayım tabiki. Ve bunun için her gün şükrediyorum."
O anda Aamir'in aklına birşey geldi.
"Katrina ben sana bir şey soracağım."
"Sor."
"Sen de vazgeçer miydin benim için?"
Katrina sorduğu soru ile duraksadı.
"Deli misin Aamir tabikide vazgeçerdim."
"Herşeyden mi?"
"Herşeyden."
"Vazgeç o zaman."
"Nasıl yani?" diye sordu Katrina.
"Her şeyi herkesi elinin tersiyle at bir kenara ve benimle gel."
Katrina gülümsemişti.
"Nereye gidiyoruz Aamir?"
"Neresi olursa.Ben bıktım artık bu kavgalardan gürültülerden entrikalardan dramlardan.Gidelim böyle sen kızımız ben.Kendi ayaklarımızın üzerinde duralım."
"Ne güzel bir hayal." dedi Katrina.
"Ne hayali Katrina.Yapalım bunu diyorum ben."
"Yapabiliriz ama yapmalı mıyız?Aamir biz daha evlenmeyi bile beceremedik nikahımız yarım.Yepyeni bir hayata nasıl başlayacağız?"
"Biz daha nikahlanmadık doğru.Sadece dini nikahımız var."
"Yaa.Bizim daha nikahımız yok.Yaşadıklarımız ortada,çevremizdekilerin durumu ortada.Bir sürü olay.Şimdi bunların hepsini bir kenara bırakıp sadece üçümüz...evet uzaklaşıp gitmek çok güzel bir fikir ama ya geride bırakacaklarımız?"
"Tamam o zaman bir süreliğine gidelim.Biraz kafa dinleyelim olmaz mı?"
"Taşınalım diyorsun yani."
"Evet öyle diyorum taşınalım.Hemen şimdi evlenelim ve taşınalım.Ne dersin?"
"Hemen mi?" deyip gülümsedi Katrina.
"Evet hemen.Katrina ben onu bunu beklemekten bıktım hayat geçiyor.Ben kaybediyordum seni."
Katrina bir süre düşündü.
"Çok haklısın biliyor musun?Gördük işte hayat bu her an her şey olabiliyor." dedi Katrina.
"Evet?"
"Hemen kıyıyoruz nikahı.Hemen bitsin bu iş." dedi Katrina.
"Aynen ya hemen kıyıyoruz hemen bitsin bu iş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN
Fanfictionİki ülke...Pakistan ve Hindistan...ISI ve RAW....ISI ve RAW bir görev için bir araya gelirler ama düşmanlıkları çok büyüktür. ISI ve RAW'dan 2 kişinin birbirine aşık olmasıyla işler değişir. ISI ve RAW artık eskisi gibi düşman kalamayacaklardır. Her...