EVEETTT SİZE BOMBA GİBİ BİR BÖLÜMLE GERİ DÖNDÜMMM...KÖYDEN GELDİĞİM GİBİ SİZE YB İLE GELDİM... ELFİNİN SIKIŞTIRMALARI SONUCUNDA BU BÖLÜM GELDİ VE VİDEODA ONUN ELİNDEN TANITIM VİDEOMUZAA BAKKMAYI UNUTMAYIN...ASLINDA YAZMAYI ÇOK ÖZLEMİŞTİM AMA ÜŞENDİĞİM İÇİN YAZAMADIM......Kapak için @SelcanDesin"e teşekkürler...SİZE İYİ OKUMALAR...
Shahrukh
Kızlara baktığımda Katrina'nın vurulduğunu görmüştüm. Aamir direk yanına koştu.
"Katrina."
Kafeye baktığımda herkesin kaçtığını görmüştüm. Kuljit de kaçmak üzereyken Salman onu tutmuştu.
"Dur bakalım. Nereye gidiyorsun bir çay kahvemizi içmeden."
Kuljit korkmuştu. Korkması da normaldi. Salman onu bir sandalyeye oturtmuştu. Yanına gittim ve masaya doğru eğildim.
"Kajolden hala ne istiyorsun? Eve dönmesini mi? O eve dönmeyecek. Hem de hiç. Anladın mı beni? Sen onu aldattın. Seven insan aldatmaz. Sen Kajolun babasının servetine konmak için onunla evlendin. Sen aslında Kajolu hiç sevmedin."
"Sen bunlar-"
"Nerden bildiğimi boşver. Şimdi burdan çıkıp git. Yada dur biz seni merkezde bir ağırlayalım."
O sırada ambulansın sesini duydum.
"Salman sen burada dur. Kaçmasın."
Salman tamam anlamında kafasını salladı. Bende Aamir'in yanına gittim.
"Katrina iyi mi?"
"Bilmiyorum. Ambulansa beni almıyorlar."
Aamirin omuzlarını sıktım.
"Hastayı acilen hastaneye götürmemiz lazım."
Tam yanına gidecekken hemşire beni durdurdu."
"Beyfendi giremezsiniz."
"Neden?"
"Hastaya gerekli müdahale yapıldıktan sonra görebilirsiniz."
"Nasıl göremem ya o ben-"
"Aamir sakin ol. Hadi benim arabayla gidelim." dedim.
"Ya ne demek ben onun yanında olamam ya?"
Aamir'i zorla arabaya bindirdim. O kullanacağını söyleyip direksiyona geçmişti.
Aamir
Ekip Kuljit'i alıp merkeze gidiyordu. Bizde ambulansı takip ediyorduk. Arabayı sürerken birden dikkatim dağıldı. Az daha bir arabaya çarpacaktım ki son anda direksiyonu kırdım.
"Aamir iyi misin? İstersen arabayı şu köşeye çek ben süreyim."
"İyiyim ben tamam gerek yok."
"Sen mi? Ben seni bilirim Aamir aklın Katrina'da biliyorum."
Kafamı geriye attım ve ofladım.
"Merak etme bir şey olmaz ona."
Kafamı kaldırıp koltukta düzleştim ve arabayı sürmeye başladım.
...................................................
"Katrina Kaif."
İçeri direk olarak girdiğimizde Katrina'yı sormam hemşireyi biraz şaşırtmış olacak ki bana tuhaf bir şekilde baktı.
"Hanfendi yüzüme öyle bön bön bakmayı kesip de bilgisayara öyle bön bön baksanız?"
Shahrukh gülmemek için zor duruyordu.
"Aamir sakin ol." dedi Shahrukh. Kendini tuttuğu çok belliydi.
"Hasta şu anda ameliyatta. 3. Kat."
Direk asansöre koştum. Birkaç defa bastım ama en üst katta duruyordu. Merdivenleri kullanarak 3. kata çıktım. Arkama baktığımda Shahrukh yoktu. O sırada hemşire ameliyattan çıkıyordu.
"Hemşire hanım Katrina nasıl?"
"Doktoru beklemeniz gerek. Bir şey söylemek için çok erken." deyip uzaklaştı. O sırada Shahrukh nefes nefese arkamdan gelmişti. Bana tutunmasa yere düşecekti.
"Sen ne kadar hızlı koşuyorsun ya? Sana yetişeceğim diye dalağım patlayacaktı nerdeyse."
"Bir de ajan olacaksın şu haline bak." deyip elimle onu gösterdim. O sırada telefonum çalmıştı. Alia arıyordu.
"Efendim Alia."
"Aamir Katrina nasıl?"
"Bizde yeni geldik. Doktoru bekliyoruz."
"Sana söylemem gereken bir şey var."
"Ne?"
"Akşam Kaala Pathar sahiline gelebilir misin? Çok özel bir konu senin dışında kimsenin bilmemesi gerekiyor."
"Ama-"
"Lütfen Aamir."
Shahrukh'a baktıktan sonra cevap verdim.
"Tamam kaçta?"
"11 uygun mu?"
"Tamam görüşürüz." deyip telefonu kapattım.
Alia
Tam evden çıkacakken kızların gelmesiyle şaşırmıştım. Kızlar geç kalıyorum ama.
"Kızlar?Hayırdır?"
"Biraz sohbet ederiz."
"Peki geçin."
Kızlarla bir süre oturmuştum. Saat 11 olmasına çok az kalmıştı.
"Iıı kızlar benim bir yere yetişmem lazım da çok acil. Sonra tekrar buluşsak olur mu?"
"Nereye gideceksin ki?" dedi Kriti.
"Şimdi arkadaşım mesaj atmış da hastanedeymiş acil onun yanına gitmem gerek."
"Tamam sen git arkadaşına çok geçmiş olsun." dedi Asin. Kızlar çıktıktan sonra kapıyı kilitleyip sahile gitmiştim. 5 dakika geç gitmiştim. Aamir oradaydı.
"Selam." dememle bana döndü.
"Selam."
Banka gidip oturdum.
"Eee ne söyleyeceksin bana?"
"Aamir bunu söyleyip söylememek için çok düşündüm."
Birkaç saniye bana beklentiyle baktı.
"Ben...ekipten ayrılıyorum."
"Ne? Ama neden?"
"Ekipte çok sevdiğim biri var. Onun da sevdiği biri var. Onların mutluluğunu bozmaktan korkuyorum ayrıca ailemi de çok özledim."
"Peki kim bu adam?"
"Bunu gönlüm dışında kimse bilemez."
Aamir'e baktığımda şaşırdığını görmüştüm.
"Neyse gitmeliyim. Sende hastanede Shahrukh'u tek bırakma." deyip oradan ayrıldım.
Ertesi gün
Katrina hala uyanmamıştı. Shahid hızla gelip bana yumruk atacaktı ki Salman onu son anda tuttu.
"Alia senin yüzünden gitti anladın mı? Senin yüzünden."
Ayağa kalktım.
"Ne yapmışım ben de Alia benim yüzümden gitmiş?"
"Alia seni seviyordu. Senin mutluluğunu bozmamak için gitti."
Duyduğum şeyle şok olmuştum. Demek ki akşam kast ettiği kişi bendim.
"Artık düşmanız Aamir Khan. Elimden çekeceğin var." deyip dışarı çıktı. Hepimiz şaşkınca kala kalmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMAN
Fanfictionİki ülke...Pakistan ve Hindistan...ISI ve RAW....ISI ve RAW bir görev için bir araya gelirler ama düşmanlıkları çok büyüktür. ISI ve RAW'dan 2 kişinin birbirine aşık olmasıyla işler değişir. ISI ve RAW artık eskisi gibi düşman kalamayacaklardır. Her...