Pád a Akce číslo 1

692 39 12
                                    

Zase jsem přišla pozdě do školy.Když jsem běžela po schodech srazila jsem se s Adrianem a oba jsme spadli dolů.Já byla v bezvědomí, protože jsem se praštila o zábradlí přitom pádu.Adrian na mě ležel a když se zvedl,všiml si že se nehýbu a začal se mnou lomcovat.Já se probrala a vyskočila na nohy blbě se usmála a pádila do třídy.Bylo to jen tak,tak ale v pohodě.

Po druhý hodině o přestávce se mě Adrian zeptal jestli bych nechtěla na párty co Chloe pořádá.Já odpověděla ,že jako jo a Adrian ještě dodal "Teď bude takovýhle podobných akcí víc ta druhá je Dobrovolný výlet se třídou do Čech na výměnný pobyt"."A ještě něco na tu párty se má jít v maskách".Když odcházel Marinett roztála.On ji pozval na Chloein večírek ? WOW ........

Když přišla domu tak pozdravila rodiče a šla do svého pokojíčku.Hned jsem musela spadnout na postel a řvát radostí do polštáře, hned co jsem už dořvala vzala jsem si mobil a musela tu novinu zavolat Alye.Telefonovali jsme asi hodinu a když skončili tak se ozvala veliká rána. " Akuma" vyběhla jsem na balkón a viděla jsem ,,Chloe".

Ahoj my jsme katelif jsme na tento kanal 2 protože mi LiftieGalaxi napsala jestli se sní nechci spojit a ja souhlasila a tak na tento příběh budeme 2 a ja jsem katerina54321 tak se koukněte i na naše oddělené kanáli.Snad se vám naše tvorby ať už budou společné na tento či na naše osoukromé kanáli budou líbit loučí se s vámi

katerina54321 a LiftieGalaxi

Marinettin DeníkKde žijí příběhy. Začni objevovat