,,Kde jsou všichni? " ,,Tak to nemám tušení." když to dořekl tak se za námi někdo začal smát. ,,Já jsem Miss Mal a zničím všechny co se mi smáli". "Kde je Chloe!" .. "Až jí najdu tak se jí krutě pomstím ". *Beruška*no jasně kdo jiný než Chloe.
,,Juleko nemusíš to dělat. " ale ona neposlouchala a začala na mě střílet fialové paprsky, když na nás jeden letěl tak jsem odstrčila Adriena na stranu a udělala salto vzad ,,páni to bych neřekla že to dokážu v podobě Marinette." přemýšlela jsem a koukla jsem na Adriena a ten na mě koukal s otevřenou pusou. ,,tak jo jestli mě předtím jen typoval na Berušku, tak teď se ho už vůbec nezbavím.'' pomysela jsem si
,, Utíkej a najdi toho svého kamaráda kocoura a berušku." musela jsem sebe dodat ,aby mu to nepřišlo příliš nápadné. Nečekala jsem na odpovědět a běžela jsem dal od něj ,aby mu Juleka neublížila. Utíkala jsem s Julekou v patách a při mé smůle jsem zakopla a přepadla přes zábradlí. Už jsem čekala tvrdý pád, ale ten nenastal. Otevřela jsem oči a uviděla kocoura jak se na mě kouká zděšeně.
,,V pořádku." já jen kývla a ukázala mu ať už si nedělá starosti o mě a jde na padoucha. Ze začátku to nepochopil, ale pak mě pustil na zem a zamával na rozloučení. Já odběhla za roh a řekla svou oblíbenou větu ,,Tikki tečky.
Již Proměněná jsem vyskákala za nimi a začal urputný boj.Kocour se oháněl svou holí pod nohama zakumatizované Juleky a když na něj Juleka vystřelila paprsek, tak ho zneškodnil jedním koncem tyče.Já jsem svým jojem se jí snažila svázat ale nešlo to........Potom na mě vystřelila ale nezasáhlo mě to....ale Kocoura !Složil se k zemi a já ho odnesla, co nejdál od boje.Potom jsem se podívala naněho a on mi v náruči zachraptěl:"Beruško......já oslepl !" a otevřel své oči.Nebyly smaragdově zelené ,nýbrž čistě bílé se zúženou zorničkou.Já se rozbrečela a objala ho.On mě konejšil:"Neboj až ji porazíš,bude vše okej " A usmál se na mě.....no usmál se na jinou stranu, než jsem byla ale tak nějak jsem tušila ,že ten úsměv patří mě.
ČTEŠ
Marinettin Deník
FanfictionMarinett si píše svoje zážitky s kocourem,Adianem,své emoce k nim atd.