Párty

326 26 3
                                    

Už se blížila sobota a já nevěděla co si mám vzít na sebe........Tak jsem si udělala škrabošku abych si mohla na sebe vzít nějaké šaty.Ušila jsem si je ve svých barvách-černá,červená a sem tam bílá.

Ráno jsem vstala a podívala se do zrcadla......Vykřikla jsem pak mi ale Tikky zacpala pusu.Měla jsem na obličeji jakousi jizvu které jsem si dřív nevšimla.....že by se mi udělala přes noc? ne to je blbost.Zakryla jsem si ji make -upem hurá se převlíct.Pak jsem šla na Eiffelovku kde si mě měl Kocour vyzvednout aby jsme se společně naobědvali a pak šli na nějaký jeho tajný místo..nebo co to říkal....ale strašně mě to zajímalo.Setkali jsme se před Eiffelovkou a proměnili se na kocoura a berušku(pozn.oba měli již kostými proto se nepoznali ale museli se přeměnit aby se dostali nahoru)Vyskákali nahoru kde byl již kocourem připravený oběd.Znovu jsme se přeměnily a usedli ke stolu s lahodně vonícími pochoutkami.Když jsme dojedli chvilku si povídali a pak mě vzal za ruku a proměnil se.Vzal mě do náruče a zavázal mi oči.Běžel celkem dlouho ale nakonec mě položil na zem a rozvázal mi oči.Byly jsme na jakési loučce za městem a vedle byl les.Byla na trávě rozložena deka a kolem toho lampiony.Začínalo se stmívat a mi pozorovali jak padají hvězdy.Kocour mě vzal za ruku ale já se odtáhla a  zachránila jsem pohotově situaci tím že jsem řekla:"Za chvíli začíná tak chloeina oslava!".Kocour vyskočil a už jsme na ní pádili.U radnice byli dva bodygárdi kteří nás pustili dovnitř a šli jsme dveřma do katakomb radnice.To co jsme spatřili bylo neuvěřitelné,užasné a fascinující!

Marinettin DeníkKde žijí příběhy. Začni objevovat