Je mi na stopě !

256 26 3
                                    

Takže tam u mě měl asi zhruba tohle :

Shoda hlasu-myslím že ho má o něco vyšší než Beruška a navíc koktá......ale zajímavé je jen když mluví se mnou.........

Shoda vzhledu-černé vlasy -Ano modré oči-Ano ale řekl bych že Beruška má tmavší odstín postava-Ano 

Povaha-milá-ano,chytrá-ano,odvážná-sem tam ano,krásná-ano,optimistická-ano,roztomilá-ano 

Pravděpodobnost shody-je sice asi nejblíže Berušce ale to neznamená že jiná holka ze školy nenosí paruku nebo modré čočky..a i kdyby na škole je víc tříd takže kdo ví třeba ji ani neznám.......takže pravděpodobnost 8......

Ztuhla jsem.....nejen že si o mě myslí že jsem milá,krásná atd. Ale je mi na stopě ! Za žádnou cenu mě nesmí odhalit..Zkopírovala jsem si to a smazala.....bude mu to sice podezřelé ale co nadělám.........

Druhý den ve škole jsem mu ho nenápadně vrátila aby mě nikdo neviděl. A povedlo se mi to. Jenže mu spadla tažka a vypadl ten blbej mobil.

Určitě ho v té tažce už hledal, protože se divil kde se tam vzal. Samozřejmě si ho otevřel a já blbá to nechala na těch poznámkách. K mému štěstí ho viděla učitejka a okřikla ho, aby ho hned schoval. 

,,Tak to bylo o fous." řekla jsem omylem nahlas a Alya se na mě divně podívala. ,, Co bylo o fous?" ,, Ale nic." a nahodila jsem svůj ,,sfetovanej" víraz (doufám že mě chápete).

Po škole jsem utíkala domů, ale někdo mě zastavil. Byl to.......


Marinettin DeníkKde žijí příběhy. Začni objevovat