Vodítko

315 30 8
                                    

Když jsem zalezla za první roh co jsem uviděla tak jsem se podívala a Kocour tam ještě přimražený na místě s zmateným ale šťastným úsměvem stál ale pak se probral a odešel.

Ráno jsem se vydala jako obvykle do školy .před ní už stála Alya s naprosto zářivým úsměvem až jsem se lekla co se zase stalo.Alya na mě hned vyhrkla:"Tomu nebudeš věřit!".já se na ni snažila usmívat ale moc to nešlo.........děsila mě.Alya:"Včera jsem potkala Nina a ten mi řekl že se Adrian chová teď poslední dobou nějak divně....Chvíli je naštvaný,smutný,zoufalý,šťastný a pak za se naštvaný a furt takhle dokola"."No a my s Ninem zjistili ,že je v tom nějaká dívka"..........a mrkla na mě."Myslíš jako že já ?" řekla jsem jí s vykulenýma očima.Alya jen přikývla a šli jsme do třídy.Cestou jsem narazila do Adriana ,který se omluvil,pomohl mi na nohy a odešel.Při pádu ale upustil svůj mobil.Já mu chtěla dát ale Alya navrhla že by až tak zas nevadilo kdybych se podívala co v něm má...........a měla pravdu bingo!Má v mobilu zápisky o každém jeho prožitém dnu od prvního dne školy,ale byl tu takový háček.......byl na heslo.Zkoušela jsem snad vše co mě napadlo ale pak mi to došlo!Jméno jeho Matky.a měla jsem pravdu !ihned se mi otevřel a já začala šmejdit........a moje svědomí křičelo čím dál víc ať to nedělám ale moje zvědavost byla silnější a já otevřela hned první co mě trkl do oka.Už ten nadpis mi vyrazil dech-Beruška a její kandidátky na ní- Ano opravdu nedělám si legraci!Byl tam seznam všech vodítek mě jako Berušky...............Takže - Černé vlasy,modré oči,Je jí 16,stejná škola do které chodím.........a to byli všechny vodítka které měl ale i tak mě to děsilo . A pak to nejhorší byl tam seznam jmen všech černovlasých dívek ve škole a bohužel i s fotkama kterým byli přikresleny fixou červené masky..Byla jsem tam i já ale bez fotky.Potom k tomu vždy byly poznámky jako shoda hlasu,shoda povahy a shoda pravděpodobnosti. a pak tam byla fotka berušky asi aby je mohl ty fotky porovnávat.............Ale pak mi to došlo..u mě jako jediné nemá fotku...........nesmím dovolit aby se mu to dostalo do rukou jinak by mě odhalil.nemůžu mu to vymazat ale mohu si to zkopírovat a v klidu přečíst aby pak svůj mobil dlouho nehledal.A pak jsem si toho všimla co bylo napsáno u ní............

Marinettin DeníkKde žijí příběhy. Začni objevovat