Pozvání

392 34 3
                                    

Chloe tam seděla na zábradlí a usmívala se......Neměla na sobě kostým Antibug ale úplně jiný.......Měla černé brýle bez skel,žlutý plášť se černými pruhy,šaty bílý a na krku se jí houpal náhrdelník.V tom bude akuma!pomyslela jsem si.Šla jsem se transformovat než si mě Chloe všimla a zařvala na ni:"Hledáš snad někoho ?"a zašklebila jsem se.Chloe se usmála ještě víc  a s tím jejím ďabelkým smíchem mi odpověděla:"Jen na tebe beruško".A uskočila dva metry ode mně.Chloe se napřáhla a v ruce se jí objevily boty které neustále po mě vrhala.bylo to až komické ale smát jsem se nemohla....v tu chvíli co mě přišpendlila svými podpatky ke zdi se objevil Kocour.Vzal jí nahrdelník a hodil ho mě . Já ho chytla a polapila akumu.Chloe se proměnila zpátky a řekla :"Můj plán vyšel!".Oba jsme se na ni dívali jako na blázna..........Chloe vysvětlila:"nechala jsem se posednout akumou aby jsem tě mohla pozvat na můj večírek".Vypískla a zakákala a to jsem ji ještě neodpověděla.... a já jí na to řekla:"Když budu mít čas ráda přijdu a kdy a kde se to koná ?"Chloe s tajemným posměškem a hlasem mi řekla:"V podzemních katakombách hotelu mého tatíčka......a koná se to tuhle sobotu od půl šesté"."a mimochodem....ty Kocoure můžeš přijít taky".Kocour ji na to odpověděl:"velmi rád".Uklonil se políbil mi ruku a dodal:"tak na večírku má lady".Musím si přiznat že mě to trochu rozhodilo ale stejně já miluju Adriana....snad tam bude.

Marinettin DeníkKde žijí příběhy. Začni objevovat