Vytržený návrh a podezřelý Adrien

257 26 9
                                    

Vrátila jsem se domů a zjistila, že jeden můj návrh z bloku, kde jsem navrhovala šaty ve stylu Berušky......Chyběl ten nejhezčí návrh...ach jooooo ale horší je ,že nevím jestli jsem na návrhu podepsaná....nebo by mu to došlo i tak ? no budu to řešit až zítra....Dobrou noc deníčku :D

Ráno jsem vstala a přichystala se do školy.Nějak neobvykle jsem vyšla brzo a u školy jsem byla dřív jak Alya.....ale stál tam ADRIEN ! zamával mi a já se jako vždy retardovaně usmála a zamávala.Šel ke mě a já začala panikařit.Adrien:"Ty Mari proč si včera zdrhla ?" a zasmál se.Já odpověděla:"no-no víš já...............já se stydím nejsem fotogenická jako třeba ty".Adrien zčervenal ? no to bude asi tou lichotkou ....každopádně se oklepal a řekl:"T-to nevadí ale hele neznáš tenhle návrh....neříká ti něco ?".Já se zděsila.To byl ten návrh co mi Kocour vytrhl z-z mého bloku.Pak ale dodal:"No víš .......něco ti řeknu ale nesmíš to nikomu říct...nikomu!"Já s nastraženýma ušima přikývla:"Víš můj kamarád je-je..." udělal chvilku napětí...."Černý kocour".A vydechl:"Víš on chtěl abych mu pomohl najít jeho dámu nebo jak jí říká a tak mě napadlo ,že když se ty v tom tak vyznáš jestli tě nenapadá kdo by to mohl navrhnout".a podrbal se z krkem a já si oddychla ale drama tím ještě nekončilo.Adien:"Mimochodem hezký oblečení" a mrkl na mě....jo a pro vysvětlění...neměla jsem svoje obvyklé oblečení jako každý den ,ale modré kalhoty s bílou halenkou a stříbrnými náramky,černými podpatky se stříbrným opaskem.já se začervenala a řekla:"Děkuju" pak jsem uchopila svůj návrh a dělala ,že si ho prohlížím.Naneštěstí tam můj podpis nebyl takže jsem kliďánko mohla zalhat."víš Adriene ...mě to nic neříká...promiň" sklopil hlavu doprovodil mě do třídy....ale nikdo ve třídě nebyl..............

Marinettin DeníkKde žijí příběhy. Začni objevovat