Okul

652 39 3
                                    



Yeni hayatıma başlarken kendimi rahatlatmaya çalışıyordum ,'Yeni okul yeni hayat' diye
söyleniyordum.Yeni okulum  Newyork'taydı oraya gittiğimde yurtta kalacaktım hayatımın son 2 ayını güzel geçirmek istiyordum.Uçağın anons sesini duyduğumda kafamdaki düşünceleri kurtulup yola koyuldum biletimi okuttuktan sonra acil çıkışa doğru yürüdüm yanımdaki teyze yolculuk boyunca horlarken,sol tarafımda oturan benim  yaşımdaki kız ile biraz sohbet ettikten sonra bende uykuya dalmıştım.Uçaktan indiğimde valizimi alıp çıkışa doğru yürüdüm hava alanı oldukça kalabalıktı arkamdan bir el kolumu tuttuğunda
ona dönüp bir tekme attım ve kolunu çevirdim.

"Kimsin sen"dedim sesim oldukça yüksek çıkmıştı

Karşımdaki çocuk anlamaz gözlerle bana bakerken bende bu boşluktan yararlanıp onu incelemeye başladım.Oldukça  yakışıklıydı her kızı elde edebilen birine benziyordu kusursuz teni,çıkık elmacık kemikleri,büyük ihtimalle şu anda olduğu gibi sinirlendiğinde seğiren çenesi ve mavi gözleri vardı.Bir erkek için ideal bir vücudu sahipti ne çok kaslı ne de çok çelimsizdi.Evlilik hayalleri kuran ve yakışıklı bir koca isteyen bir kızı  kolaylıkla tavlayabilirdi ama beni değil.Kolunu hızlıca benden kurtardıktan sonra durmam için bileklerimi o kemikli bir o kadarda güçlü elleri ile sıkıca kavradı.

"Ben sadece.."dedi ve nefes aldı kendini sakinleştirmeye çalışır gibiydi biraz önce biraz ileri gitmiş olabilirdim ama bu kadar sinirlenmesini ben bile garipsemiştim aldığı hızlı nefesleri yavaşlattıktan sonra konuşmaya devam etti "ahh..sadece cüzdanın düşmüş "dedi bunu söylerken sesi azda olsa yumuşamıştı cüzdanımı bana uzattıktan sonra yere düşen valizimi kaldırdı.

"Teşekkür ederim ayrıca ...özür dilerim"dedim o bir şey demeye kalmadan hava alanından hızlıca çıktım ve yoldan bir taksi çevirip adresi verdim.

Okula geldiğimde çok şaşırmıştım burası hayal ettiğimdende farklı ve güzeldi öğrencilerin çoğu giydikleri şık giysileri sergilemek için buraya geldiği belliydi anlayacağınız baba parası yiyen züppeydiler. Bahçede birçok yeni öğrenci vardı ayrıca liseden beri ergenlikten çıkamayan bazı gruplar vardı ileride belki bende bunlardan birine girmeyi düşünürdüm sonuçta ergenlikte insanları öldürmekle meşgul olduğum için böyle şeyleride yaşamadan dünyadan ayrılmak istemiyordum.Müdürün odasını bulmak için hızlı adımlarla okul binasına girdim.Koridor oldukça kalabalıktı yanımdan geçen 10 kişiden 9'u bana çarpıp geçiyordu ve bu beni sinir etmeye yetmişti.Bazı bana yiyecekmiş gibi bakan ve gözleriyle soyan erkeklerin işine sonra bakıcaktım belki erkekliklerinden kurtulur belkide başka kızları soyacak el veya göz bırakmazdım.İşte ben böyle bir psikopatım veya sadistte denebilir ama bana orada yaptıklarından sonra böyle olmuştum eskiden tam bir ana kuzusuydum şimdi ise bir katil .

Sarı saçlı bir kıza müdürün odasını sordum ve içeri girdim.

"Merhaba adınız nedir "diye sordu bu kadını hiç gözüm tutmamıştı beni baştan aşağı süzüp duruyordu.

"Liv Cros "dedim

"Burada yeni olmalısın"dedi kadına sert bir bakış atıp.

"Beni daha önce görmediğinize göre"dedim ukala bir tavırla ve yapmacık gülümsememi takındım.

"Evet ne istiyorsun"dedi bu kadın beni deli etmişti göz devirerek konuşması ağzını bükmesi falan neyse olay çıkmasın şimdi.

"Uzatma çok o ağzınıda bükme odamı ve sınıfımı söyle yeter"diye bağırdım kadın benden ürkmüş olmalıki şu salak ifadesinden hemen kurtuldu.

"Sınıfın3.kat 12nolu sınıf odan ise 5 nolu oda bu sınıfta kendine dikkat et senin gibiler çok var orda "dedi yumduğumu sıkıp odadan çıkıcakken kadına dönüp;

"Bu akşam kapını iyi kilitle "dedim.

Kadın şaşırmış ifadeyle bana baktı
"Neden"dedi.

"Belki seni ziyarete gelirim "dedim ve sırıtarak odadan çıktım kadın arkamdan bana baka kaldı.

Önce odama çıkıp yerleştim oda arkadaşlarım Nina ve Jena ile çok iyi anlaştım sonra sıcak bir duş aldıktan sonra yatağıma girdim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım...

***
Vote ve yorumlarınızı bekliyorum keyifli okumalar...

KAÇAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin