Büyük sır

139 15 1
                                    

"Liv hadi uyan"dedi elena sabah sabah yine başıma tüğmüştü.

"Biraz daha "dedim mırıldanarak

"Tamam sen uyu "dedi ve yanımdan ayrıldı.Yaklaşık 5dk elinde bir kova suyla geldi ve onu başımdan aşağı boşalttı.

"Uyanma vakti"diye bağırınca hem donma etkisiyle hemde onun o karga sesiyle uyandım.

"Ben yapacağın  fantezi yerine gitte bunları kocana yap"dedim huysuz çıkan sesimle.

"Tatlım benim kocam sabahın yedisinde kalkıp işe gidiyo "dedi hava atarcasına(acaba benim kocam ne yapıyor)

"Uzatma çok saat kaç"dedim homurdanarak.

"12"dediğinde yerimden Nasıl kalkacağımı bilemedim

"12 mi"dedim şarşkın bir ses tonuyla daha önce sadece saat 9'a kadar  uyuyan ben şu anda 12'de  uyanmıştım koşarak lavoboya gidip yüzümü yıkadım sonra Elena'nın dolabından bir kot bir tişört alıp aşağı indim.

"Ben çıkıyorum bazı işlerim var Alec'e görünmeden evden birşeyler alacağım"dedim

"İstersen arabamı"al dediğinde;

"Yürümeyi tercih ederin"dedim ve evden çıktım .

Zaten evlerimiz yakın olduğu için bu mesafeyi yürüyebilirdim ara sokağa döndüğümde arkamdaki ayak sesleri ile durdum ve yavaşça arkamı döndüm ama orada kimse yoktu ve tam o sırada kafamdaki sızı ile bayıldım.

................................................................

Uyandığımda bir sandalyeye bağlı bir şekilde oturuyordum kafama aldığım darbeden dolayı başım aşırı bir şekilde ağırsada uyanmakta güçlük çekmemiştim karşımda bağlı bir şekilde duran Lucas bana endişeli gözlerle bakıyordu .

"Burada ne işin var"dedim

"Uzun zamandır örgütün başının dertte olduğunu biliyorsun muhtemelen onlar onlardır"dedi

"Bizimle ne işleri var"dedim

"Şimdi öğreniriz "dedi ve bağırmaya başladı:

"Kancık beyinliler kimsiniz lan siz bizi niye burada tutuyorsunuz"dediğinde bir kahka patlattım

"Biraz sakin ol"dedim tam o sırada kapı açıldı ve içeri bir Ada'm girdi üzerinde oldukça şık bir takım elbise vardı.

"Ne ara bu kadar dişli oldunuz Lucas ve Liv "dedi

"Biz nerden tanıyorsun"dedi Lucas

"Bunu gerçekten soruyor musunuz?......çok sessisiniz Liv hanım siz ne düşünüyorsunuz "dedi

"Sadece ...Buradan çıktığımda sana yapacaklarımı düşünüyorum" dediğimde adam bir kahka patlattı

"Buradan çıkmak mı hiç
sanmıyorum"dedi soğuk bir sesle tam o sırada kapı yeniden açılı ve önce içeri 2 koruma girdi ardından siyah gözlüklü oldukça şık giyimli bir kadın girdi ve gözlüklerini çıkardı.

"An ...anne"dedim şaşkın bir ses
tonuyla.

Bu gerçek olamazdı benim annem yıllar önce ölmüştü onların intikamını almak için hayatımdan vazgeçmiştim ve şu anda tam karşımda duruyordu.

"Beni unutmamışsın annecim"dedi tüm sıcakkanlılıkla Lucas önce bana dönüp ardından anneme döndü.

"Teyze"dediğinde beynimden vurulmuş gibi oldum şim şimdi Lucas benim kuzenim miydi.

"Neler oluyor burda"diye bağırdığımda annem araya girdi.

"Onları odama çıkartın "dediğinde iki koruma beni kokumdan tutup kaldırdı aynı şekilde Lucas'la birlikte odadan çıkarıldığımızda yüksek
merdivenlerden yukarı sürüklendiğimizde koridorun başındaki büyük bir odaya getirildik ardınsan sandalyeye oturtulduk hemen sonra annem içeri girdi ve konuşmaya başladı:

"Bizi yalnız bırakın"dedi otoriter bir ses tonuyla.

"Ama efendim "dedi bir koruma

"Bizi yalnız bırakın dedim biri öz kızım diğeri yeğenim şimdi boşaltın odayı"
dediğinde  herkes dışarı çıktı sonra gelip oda kendi koltuğuna oturdu.

"an ..anne"dedim kısık bir sesle

"Şşşşt bir şey söyleme kafanın çok karışık oluğunu biliyorum herşeyi anlatıcam"dediğinde Lucas araya girdi

"Hemen başla!"dedi bağırarak

"Sen doğmadan önce Alaska'da yaşıyorduk orada güzel bir yaşamımız vardı sana hamile kaldıktan sonra üye olduğumuz örgütü bırakmak zorunda kaldık sonrasında gelen sorunlarla birlikte senin için Dallas'a taşındık sendaha 3 yaşındayken kardeşim Maryy Lucas'ı bize bıraktı ve o günden sonra onu görmedim o benim öz yeğenimdi onu korudum sevdim ona iyi baktım sen 10 yaşına geldiğinde FBI'dan tehditler aldık eskiden üye olduğumuz örgütte işlediğimiz bazı suçlardan dolayı ya teslim olucaktık yada seni onlara verecektik , bir anlaşma yaptık sen 12 yaşına geldiğinde seni onlara teslim edecektik. ama yapamadım baban razı geldi ama ben yapamadım , bütün servetimizi bir kredi kartına yatırdık ardından onu sana verdik sonra onlar geldiler ve bu sefer bizim için değildi senin içindi o çatışmada baban öldü bense kaçmayı başardım sana ailenin öldüğünü söylediler Lucas'ı yetimhaneye verdiler ben o gün öldüm sandım ama sizin için ayakta durdum kendime bir örgüt kurdum seni takip ettim 15 yaşına geldiğinde sana gerçekleri anlatması için bir Ada'm tuttum seni onlardan kurtarmak istedim onlar bitince suç ve ceza denen senin şu salak örgüte katıldın alec denen o herifle evlendiğini duyunca düğününüze geldik ama görülmedik bizi bir tehdit sandınız sizle konuşmaya çalıştım Lucas ünüversiteye gittiğinde bir ekip yolladım ama üye olduğun örgüt üyeleri çok geçmeden adamları öldürdü bende çareyi sizi kaçırmakta bul..."dediğinde dışarıdan silah sesleri gelmeye başladı benden bundan yararlanarak koşarak odadan çıktım.

KAÇAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin