İlk kavga

606 41 1
                                    

Sabah kalktığımda başımda durup bana hayranlıkla bakan kızlara aldırmadan lavaboya gittim ardından üzerimdekilerden hızlıca kurtulup bedenimi soğuk suyun altında hapsettim.Soğuk duş almayı severdim kendimi güçlü hissetmeme sebep olurdu gerçekleri görmeme hayatımı kabullenmeme.Yaklaşık yarım saat boyunca suda kaldıktan sonra artık buruş buruş olan parmak uçlarımı farkedip hızlı bir şekilde duştan çıktım.Odayageri döndüğümde kızların yüz ifadesi değişmemişti.

"Sizede günaydın"dedim ardından dolabıma doğru ilerledim.

Jena:"Nasıl bu kadar güzel olabilirsin "dedi.

"Allah vergisi "dedim ve sırıttım,

"Kesin estetik "diye lafa girdi nina kıskanmışa benziyordu içimdeki laf sokma isteğine dayanamadım.

"Senin göğüslerin gibi mi"dedim nina bozulup hızlıca odadan çıktı.

Jena;"ona aldırma o tam bir salak ,dövmelerinin anlamı ne "dedi bir az sessiz kaldıktan sonra

"Seni kırmak istemem ama bunu söyleyemem zamanı geldiğinde sende herkes gibi öğrenirsin"dedim

Aslında dövmelerin anlamı öldürdüğüm insanları anımsatan şeylerdi her aklıma bunlar geldiğinde sanki egom tatmin olur gibiydi bende bu yüzden bunları yaptırma gereği duymuştum birde FBI'dan olduğumu belli eden bir örgüt simgesi vardı en yakın zamanda bir dövmeci bulup bundan kurtulmalıydım.

Dolabımdan ultra mini siyah bir kot şort ve salaş bir kazak çıkardım üzerimi giyindim ve aynanın karşısına geçip kendime baktım gözlerime kalem çekip rimel sürdüm ve saçlarımı doğal haline bıraktım ayağıma siyah topuklu botlarımı giydim ve üzerime deri ceket aldım çantamı hazırladıktan sonra Jena lavabodan çıkınca beni gördü.

"Oha okulda böyle mi dolaşacaksın"dedi

"Evet bir sorun mu var"dedim umursamaz tavrımla.

"Yok bir şey sadece çok güzel olmuşsun "dedi.

"Sende "dedim o bir siyah kot üzerine ise kısa bir kazak altına topuklu bot üzerine ise deri çeket almıştı oldukça uyumlu görünüyorduk.

"Hangi sınıftasın"dedi

"3.kat 12nolu sınıf "dedim şaşırmışsa benziyordu

"O sınıfta kendine dikkat et"dedi

"Neden herkes böyle söylüyor "dedim

"O sınıfta şu ergen sayılan yaramaz,sapık ve insanlara zarar vermeyi seven tiplerden çok var"dedi

"Benim zararsız olduğumu kim söyledi "dedim ve ona göz kırptım.Hayatımın bu zamanına kadar kimseden korkmadım her zaman dik başlı oldum hiçkimseye boyun eğmedim işte en çok bu yönümü seviyordum.

Odadan çıktığımızda herkes bize bakıyordu özellikle erkekler kantine geldiğimizde boş olan masaya gidip oturdum Jena ;

"Bence oraya oturmayalım "dedi.

"Neden miş o yoksa şu lisede olan 'orası bizim tapulu yerimiz'gibi yapan salaklar mı var ahh sen dur ben tahmin edeyim sabah bahsettiğin şu salakların değil mi"dedim alayla.

"Aynen öyle"dedi bıkkınlıkla.

"Otur şuraya "dedim ardından kantinden 2 çay söyledik dersin başlamasına 20dk vardı bir yandan çay içiyor bir yandan sohbet ediyorduk hayatımın son 2 ayını bu kadar iyi biriyle geçireceğim için mutluydum.

Herkes bize bakıyordu galiba bu masaya oturduğumuz içindi.Yan masada oturan 3 erkek beni kesip duruyordu bir tanesi sandalyesini yanıma çekti.

"Selam güzellik "dedi

"Sana buradan gitmen için 3 saniye veriyorum "dedim

"Hırçınsın bakıyorum"dedi ardından alayla gülümsedi.

"1,2,3 süren doldu "dedim ayağa kalkıp çocuğun kolunu çevirdim acıyla inledikten sonra,

"Buna pişman olucaksın"dedi.
Daha çok kolunu sıktım ve saçlarını çektim
"Tamam tatlım tamam benden korkuyorsun bunu biliyorum"dedim kahka atarak bunu biraz
sesli söylemiştim ve herkesin gözlerinin bize dönmesini sağlamıştım çocuğun acı dolu çığlıklarını bölen ders zili oldu ardından onu yere bırakır bırakmaz Jena'ya döndüm.

Herkes hayretler içinde bana bakıyordu çocuk yere düşünce arkadaşları kaldırdı göz ucumla kaptı gösterdim ve çantamı alıp sınıfa doğru ilerledim.Sınıfa girdiğimde okulun tehlikeli denen çetesi buradaydı ama bunlar tehlikeli değil aksine 10 yaşındaki çocuk kadar masum duruyorlardı  birde ne göreyim hava alanında gördüğüm çocuk aslında kavga ettiğim uzunca ona baktıktan sonra boş bir sıraya oturdum oda beni gördüğüne şaşırmıştı sınıfa giren öğretmen ,müdür ve sabah dövdüğüm çoçuk bana bakıyorlardı.

"İşte bu beni döven bu "dedi çocuk beni göstererek.

Müdür:"Bir açıklamanız var mı bayan Cros "dedi yine ağzını bükerek ben senin o ağzını varya dedim içimden.

"Aslında var ...götüme bakıyordu"dedim umursamaz tavrımla.

"Aslında bayan Cros giydiğiniz şorta bakılırsa bakmamak elde değil"dedi.

"Evet be tahmin etmiştim sen lezbiyensin"dedim kadın bana şaşkın şaşkın bakarken sınıfın kahkasını öğretmen susturdu ve bana dönüp.

"Sizin gibileri çok gördük bayan Cros eminim sizde yola gelirsiniz"dedi

"Aahh öyle bir niyetim olsaydı şu an burda olmazdım "dedim.

Müdür tam çıkacakken"sakın beni hafife alma"dedim ve göz kırptım kadın kapıyı sertçe çarpıp çıktı bende zaferimin keyfini çıkardım.

KAÇAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin