Küçük bir ziyaret

532 36 0
                                    

Ders boyunca hocayı dinlememiş hatta bazen kadın bana bakınca ona dil çıkarmıştım en sonunda dayanamayıp beni dersten atmıştı buda benim işime gelmişti kantine gidip birşeyler yedikten sonra zil çalmıştı Jena koşarak yanıma geldi.

"Müdüre lezbiyen mi "dedin.

"Bende iyiyim işte geçinip gidiyoruz....Offf evet dedim zaten herkes bunu biliyordu ben sadece hafızaları tazeledim"dedim

Kantin yavaş yavaş dolarken Jena yanıma oturmuş şaşkınlıkla beni izliyordu bende cebimden çıkardığım sigarayı yakıp içmeye başladım.

"Okulda sigara içmek yasak "dedi.

"Takan var mı"dedim ve bir kaşımı kaldırdım.

"Senin gibi bir arkadaşım olduğu için şanslıyım "dedi.

"Bende "dedim ve sırıttım.

Kantine giren herkes bana bakıyordu ardından kapının yanındaki masada oturan 5 tane sürtük bana doğru gelmeye başladı ardından tam önümüzde durdular.

"Bir sorun mu var gençler"dedim sarı çiyan bir adımdaha atarak aramızdaki mesafeyi kapattı ve adeta bana meydan okudu ah güzelim ben seni varya.

"Sorun sensin"dedi yapmacık bir şekilde sırıtarak.

"Duymadım tatlım hadi biraz daha  sesli"dedim.

"Sen..sen benimle dalga mı geçiyorsun"diye çemkirdi.

"Ben ben mi seninle dalga geçtim yok artık olucak şey değil"dedim ve kahka attım.

Kızın ellerini masanın yanına koyunca benimde sabrım taştı.

"Şimdi biraz ciddi olucam kavga istiyorsan söyle ama böyle karşımda durup sürtüklük yapacaksan siktirgit"dedim.

Kız saçıma atılıp beni kendine çekti sonra bana bir yumruk attı.

"Ah bebeğim sen misin bana vuran"dedim

ve kızın saçlarından tuttuktan sonra kafasını masaya vurdum yere düşünce dudağı patlamıştı acı içinde kıvranırken,

"Bana dokunmak haa"dedim ve üzerine çıktım ard arda yumruklarımı indirirken kız bayılmıştı suratı tanınmaz hale geldiğinde biri arkadan.

"Dur "dedi

Kızın üzerinden kalktım ve arkamı döndüm yine siz.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun"dedi arkamı döndüm ve onabaktım

"Sizede merhaba beyler ...Hıh sadece eğleniyordum yoksa kural falan mı çiğnedim ben şimdi ne yapıcam"dedim alayla.
Çocuğun sinirlendiği kasılan çenesinden belliydi arkadaki kızlara ve yanındaki 2çocuğa

"onu revire götürün 5dkye geliyorum"dedi ve bana döndü.

"Senin eylence  anlayışın bu mu "diye bağırdı.

"İnan bana benim eylence anlayışımı bilmek istemessin "dedim.

"Alın şunu götürün "dedi 2çocuk bana doğru gelirken birinin kolunu kırdım diğerini ise kafasından tutup dizime vurdum Jena şaşkınlıkla beni izliyordu.

"Eğitimli bir ajansın demek"dedi.

"Hayır eğitimli bir katilim"dedim ve çocuğa bir adım yaklaştım.

"Beni karşına almak istemessin yoksa hafızanda. silinmeyecek dakikalar yaşatırım"dedim kısık çıkan sesimle

"Öylemi "dedi hırıltılı çıkan sesiyle tahrik mi olmuştu pis sapık.

"Alec  "dedi ardından o hava alanında gördüğüm çocuk birden öne çıktı.

"Bir dövüşe var mısın "dedi.

"Ölmek için yalvaracaksan "dedim ve hızlıca kantinde. Çıktım akşam saat 5 'de altıma siyah bir tayt giydim üzerime siyah bir sweatshirt giydim saçlarımı topladıktan sonra spor ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım dövüş saat 8'deydi ama ben şimdi müdürün evine küçük bir ziyaret yapıcaktım evin önüne geldiğimde kapıyı penseyle kırdım açılması çok kolaydı kadın evde yoktu bende evdeki bütün cam eşyaları kırdım sonrada bir not yazdım
(YİNE GELİCEM)dedim ve evden hızlıca çıktım.

KAÇAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin