Kaçak

152 10 2
                                    


Sabah kalktığımda başımın ağrısı yüzünden yüzümü buruşturmak zorunda kaldım yataktan yavaşça kalktım ve lavaboya gittim ardından soğuk suyla yüzümü birkaç kere yıkadıktan sonra sol üst dolaptan temiz havlu çıkartıp tampon hareketlerle yüzü kuruladım.Son olanlar aklıma geldiğinde üzülüyordum Alec'in bana sürekli böyle davranması ona bağırmam ve sonunda bayılmam gibi şeyler aramızı baya açmıştı tahminen sabah saat 6 civarında yataktan kalkıp duşa girmişti ardından yavaşça üstünü giymiş evden çıkmıştı zaten son bir aydır böyle şeylere alışık olduğum için üstelememiş uykuma devam etmiştim ve şu an saat 9'du birşeyler yapmanın vakti gelmişti önce güzel bir yürüyüş ardından rock cafedeki bir kahvaltı güne başlamak için moral kaynağı gibi birşeydi hızlıca üstüme eşofmanlarımı giydim ardından yanıma biraz para ve telefonumu aldım ve koşuya çıktım herzamanki gibi 12.caddedenin sonuna doğdun yürüdüm ardından kendimi çok yormamak için geri döndüm tempolu bir koşunun ardından bebeğimin açlık isyanları ile rock kafenin yolunu tuttum ardından kendime büyük boy bir kahve ve çikolatalı pankek söyledim kaç saattir kapalı olan telefonumu açıp son arananlara girdim Lucas'tan beş mesaj Elenadan'da 2 cevapsız arama vardı Lucas biraz bekleyebilirsin değil mi?Hemen Elena'nın numarasını çevirdim.

-"Alo Liv"dedi endişeli bir sesle.

-"Efendim elena yine ne oldu"dedim ardından pankekimden bir ısırık daha aldım.

-"Dün asalkasın bebeği kaybediyormuşsunuz sabah Alec geldi kavga etmişsiniz falan sen nerdesin şu anda"dedi.

"Rock'dayım kahvaltı yapıyorum öğleden sonrada örgüte geçicem artık şu anne mevzusunu çözmeliyim"dedim sıkıntılı bir sesle son zamanlarda bu konu üzerinde biraz fazla düşünüyordum annem yaşıyordu ve bir kuzenim vardı yıllardır hasretini kurduğum bir hayaldi ama mutlu değildim yani şimdilik.

-"Örgütte görüşürüz"dedi ardından telefonu suratıma kapattı.

Pankekim biter bitmez doymadığımı farkettim ve bir çilekli pasta söyledim normalde olsa çilekli olan herşeyden nefret ederdim ama şu an canım baya bir çekmişti yaklaşık 10dk sonra pastam  geldi onda yedikten sonra hesabı ödeyerek cafeden çıktım ve taksiye binerek eve geldim kısa bir mesafe olabilirdi ama bu gün üşengeçliğim üstündeydi zaten adam 2dk yol için birkaç tane küfür savurmuştu hamile olmasam iner onu bir benzetirdim ama işte bu göbekle biraz zor.

Eve geldiğimde direk odama çıktım ve soğuk bir duş aldım ardından saçlarımı tarayıp kuruttum be iç çamaşırları giydim üzerime deri taytım siyah botlarımı ve siyah bir tişört giydim karnım 6.aya girdiğimizden beri baya büyüdüğü için artık kıyafetlerim bile küçük gelmeye başlamıştı ardından hafife makyaj yaptım saçlarımı dağınık bir şekilde topladıktan sonra çantamıda hazırlayıp aşağı indim korumalardan arabamın anahtarını aldıktan sonra hızlı bir şekilde örgüte geldim daha binaya girmeden herkesin ilgi odağı olmuştum günaydın mesajlarına gülümseyerek yanıt verirken. Bazı sürtüklerede yapmacık bir öpücük yollamıştım lobiye geldiğimde 5dk boyunca sekreter bekledim ardından koşara yanıma geldi ve sinirli bir şekilde konuşmaya başladım.

"Yaklaşık 5 Dakikadır seni bekliyorum "dedim.

"Üzgünüm Liv hanım "dedi.

"Kimler burda şu an"dedim.

"Alec Bey ve Elena Hanım toplantı odasında Leo Beyde birkaç dakikaya burda olurmuş sizi orda beklediklerini söylediler"dedi.

"Teşekkürler"dedim ardından asansöre binmeden önceki odadaya girmek için parmak izimi okuttum ardında 5.kata tuşlayıp toplantı odasına çıktım kapıdan içeri girer girmez 4 çift meraklı gözle karşılaştım.

KAÇAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin