Brad's POV
Sedím v zákulisí 'This Morning'. Jsem sám v šatně a připravuju se na přestavení našeho třetího singlu 'Last Night' v přímém přenosu. Přemýšlím o tom, jak se můj život během posledních dvou měsíců obrátil naruby... a to ne kvůli slávě, nýbrž kvůli jednomu klukovi, Tristanovi Evansovi.
Znám Trise už tři roky, ale jsou to jenom dva měsíce, co jsem konečně našel odvahu říct mu o svých citech k němu, o tom, jak to se mnou je celou tu dobu, co ho znám... A víte co? Bylo to to nejlepší rozhodnutí v mém životě, protože on to cítil úplně stejně!
Ale teď, abych byl upřímný, mám pocit, že ho docela rozčiluju, protože ano, miluju ho víc než cokoliv na světě, ale pravdou je, že jsem... netýkavka. Vím, že by Tristan chtěl zajít někam dál. Taky vím, že řekl, že mu nevadí na mě počkat, ale můžu říct, že to tak není. Možná jenom potřebuju sebrat odvahu. Mám komplex ze svého těla, nesnáším to, jak vypadám. Co když se Tristanovi nebudu líbit? Nevím... Možná o tom jenom moc přemýšlím...
Tristan's POV
"Hej," zahlaholil jsem, když jsem vtrhnul do studia, kde jsme ladili poslední detaily před vydáním alba.
Jako obvykle jsem si sedl nalevo od Brada. "Jsi v pohodě?" zeptal jsem se ho, on se na mě otočil a obdařil mě jedním ze svých perfektních úsměvů, než mi odpověděl.
"Jo, je mi fajn. Proč se ptáš?" Zněl napůl vesele a napůl zmateně.
"Oh, já jen, žes mi včera neodpověděl na smsku," vysvětlil jsem. Brad se zahihňal.
"Usnul jsem, troubo, byly dvě hodiny ráno a ne všichni si včera chtěli udělat procházku po barech," řekl a v každém jeho slově zněl smích.
"Přál bych si, abys byl včera se mnou, byla by to mnohem větší zábava," opáčil jsem. Brad mi zabořil hlavu do hrudníku. "Unavený?" zeptal jsem se, na což Brad něco nesrozumitelného zavrčel. Usoudil jsem, že to byla kladná odpověď.
Cítil jsem, jak Brad pomalu usíná, zatímco jsme všichni čekali, až přijede manažer. Už měl zpoždění 25 minut...
Seděl jsem a probíral se Bradovými kudrnami asi patnáct minut, než za mnou přišel James a začal mi vyprávět o dívce, kterou potkal včera v klubu, do kterého jsme zavítali. A pak se mě zeptal na něco, na co jsem vůbec neměl připravenou odpověď.
"Takže... Jak jste spolu s Bradem daleko?"
------------------------------
První díl je tu :)
Allka
ČTEŠ
I've got a wild heart
FanfictionBradley Simpson a Tristan Evans jsou ve skutečnosti opravdový pár. 'Tradley', jestli chcete.Mezi tour, rozhovory a při zvyšující se popularitě... bude jejich vztah dost silný na to, aby vydržel dobré, ale i zlé časy? Navíc s fanoušky, kteří sledují...