Brad's POV
Dneska byl dlouhý den. Rozhovory a nahrávání od devíti do šesti. Všichni byli vyčerpaní. Vrátil jsem se do svého hotelového pokoje v centru Londýna a hned jsem zamířil do koupelny. Právě jsem si svlékl tričko, když jsem zaslechl, jak mi na posteli vibruje telefon. Byla to smska od Tristana.
Setkáme se v půl devátý u mýho pokoje, chci ti něco ukázat. xx
Rychle jsem odpověděl a pak jsem skočil do sprchy. Musel jsem honem vymyslet, co bych si mohl vzít na sebe... Moje plány na noc strávenou v pyžamovém overalu se seriálem Přátelé byly očividně v tahu...
Po sprše jsem prolustroval šatník, abych našel ten správný outfit. Nic se mi nelíbilo. Proč, proboha, nemůžu vlastnit něco hezkého?! Nakonec jsem se rozhodl pro světle modré džíny a košili s tmavě modrými květinami. Horní čtyři knoflíčky jsem nechal otevřené - takový malý dárek pro Trise. Zkontroloval jsem mobil, protože jsem měl pocit, že už mám zpoždění, ale zjistil jsem, že je jenom půl osmé. To se čas takhle vleče schválně?
Uběhlo snad sto let, než se na hodinách objevilo 8:30. Přesně v půl deváté jsem uslyšel povědomé trojí zaklepání na dveře - věc typickou pro Tristana.
Otevřel jsem a uviděl ho. Vypadal neodolatelně v černých upnutých riflích, šedém tričku a tmavě modrou mikinou přehozenou přes ramena.
"Někdo se tady načančal," prohlásil Tristan se zazubením.
"Na mou obranu - neřekl jsi, co si mám vzít, ale uhm, můžu se převlíct, jenom mi dej pět..." začal jsem koktat, ale Tristanovy rty na mých mě utnuly.
"Jsi perfektní," řekl můj přítel, když se odtáhl, a pak ke mně natáhl ruku. "Pojď," pobídl mě. Vedl mě neznámými chodbami k únikovému východu, kterým jsme se mohli dostat až na střechu.
"Proč jdeme na střechu? Můžeme tam vůbec? Myslím... legálně," zeptal jsem se, za což jsem si vysloužil Tristanův smích.
"Uklidni se. Všechno bude v pohodě," opáčil můj přítel. "Prostě mě následuj." Ale já jsem pořád váhal. On si stoupl na první schod a propletl prsty s mými. Pak se mi podíval do očí.
"Nedopustím, aby se ti něco stalo," řekl a políbil mě na čelo. Poté jsem se pomalu nechal dovést až na střechu hotelu...
Tam na nás čekala rozložená černočervená deka, kolem ní svíčky a na ní hromada jídla.
"Šťastné dvouměsíční výročí," pronesl Tris, omotal mi paže kolem pasu a hlavu si položil na moje rameno.
-------------------
Allka
ČTEŠ
I've got a wild heart
FanfictionBradley Simpson a Tristan Evans jsou ve skutečnosti opravdový pár. 'Tradley', jestli chcete.Mezi tour, rozhovory a při zvyšující se popularitě... bude jejich vztah dost silný na to, aby vydržel dobré, ale i zlé časy? Navíc s fanoušky, kteří sledují...