It's over

243 16 0
                                    

Brad's POV

Jak mi to Tristan mohl udělat?

Slíbil mi, že mě nikdy nepodrazí. Ukázal jsem mu své srdce, věřil mu...

Ale hádám, že pro něj to nic neznamenalo..

Lehce jsem zaklepal na dveře pokoje, ve kterém byli ubytováni Connor a James. Za méně než 10 sekund mi dveře otevřel napůl oblečený Connor.

"Uhm, dobré ráno?" ospale mě pozdravil.

"Mohl bych si vypůjčit nějaké triko a jeansy?" zeptal jsem se a Con mi odpověděl s úsměvem na rtech.

"Jasně, vlastně jsem přemýšlel, proč tady chodíš jen v boxerkách," řekl a já se přinutil k úsměvu.

O chvilku později, když jsem už byl oblečený do světle šedého trika a modrých jeansů, začal Connorovi vibrovat mobil.

"Ty opouštíš skupinu?!" ječel Connor a přišel za mnou do koupelny, kde jsem se převlékl.

"James mi zrovna vše napsal. Hele, měl by sis poslechnout i Trisovu verzi příběhu, nemůžeš si vyslechnout jen jednu stranu a pak prostě utéct. Brade, kapele se začíná dařit. Jsi můj nejlepší kamarád, nemůžeš jen tak utéct!"Connor zvýšil hlas. Cítil jsem, jak mi opět tečou slzy po tvářích.

"Přeju si, abych mohl zůstat, fakt že jo, ale nemůžu, promiň," snažil jsem se mu to vysvětlit, zatímco jsem mu dal lehkou pusu na čelo a rozeběhl se ke dveřím.

Donutil jsem se otevřít dveře a zamířil jsem ke schodům.

"Brade, ne!" Connor za mnou zakřičel, ale já se ani neohlédl. Věděl jsem, že tohle celé není jeho chyba. Je to můj nejlepší kamarád měl jsem ho nechat, ať mi pomůže, ale vím, že by mě přesvědčil, ať vyslechnu Trise

A já nechtěl slyšet příběh o tom, jak jediný člověk, kterému jsem věřil, potvrdí, že mě podvedl, protože jsem byl frigidní kretén, který ho nemůže uspokojit...

*o hodinu později*

Seděl jsem na rezavé lavičce v parku asi hodinu chůze od našeho hotelu, vytáhl jsem z kapsy mobil a odemkl ho.
"36 zmeškaných hovorů a 84 nových zpráv" četl jsem na obrazovce.

Prošel jsem si zmeškané hovory, 20 od Tristana, 10 od Connora, 10 od Jamese a 5 Joe.

Potom nové zprávy, 49 od Tristana, 20 od Connora, 10 od Jamese a 5 Joe...

Vytočil jsem jedinou osobu, se kterou jsem byl schopen mluvit.

"Brade, do háje, kde jsi?!" Connor řekl.

"Potkáme se před zoo nad Times square. Jenom mi slib, že nikomu neřekneš, kde jsem, ano?" Con si jen povzdychl.

"Dobře, budu tam do 20 minut," řekl a zavěsil.

Con je jediná osoba,která vím, že mě vyslechne. Joe by mi jen řekl, ať myslím na kapelu a James, ať vyslechnu Trise...
Nemůžu s nimi mluvit, ne teď.

Nechápu, jak to Tris mohl udělat, nechci poslouchat jeho stupidní výmluvy, protože to nezmění fakt, že ho políbil.

Řekl mi, že mi neublíží.
Slíbil to.
Hádám, že sliby už nic neznamenají.
------------------------------------------------

-Terez :)

I've got a wild heartKde žijí příběhy. Začni objevovat