Brad's POV
Stál jsem před branou ZOO a zíral jsem na trávník před sebou. Probralo mě, když jsem zaslechl známý hlas, který volal moje jméno. "BRADE!!" zakřičel Connor, když ke mě došel a omotal mi ruce kolem krku. Rozplakal se. "Prosím, vrať se," zamumlal mi do trička.
Trochu jsem se zasmál. "Potřebuju si s někým promluvit a ty jsi jediný, kdo mě bude poslouchat," řekl jsem mu, když se ode mě odtáhl. Trochu se zaculil a utřel si slzy s tváří.
"Dobře, poslouchám," ujistil mě. "Takže... co se vlastně stalo?" zeptal se mě, zatímco jsme se rozešli malou ZOO. "Jenom jsem zaslechl, jak se hádají James s Trisem, ale nikdo mi pořádně nevysvětlil, co se děje," pokračoval. Proč to Conovi neřekli? Zasloužil si to vědět.
Sedli jsme si ke stolu v kavárně a já jsem začal s vysvětlováním. "Takže v podstatě... když jsme byli v Radiu 1 a Nick Grimshaw požádal Trise a Jamese, aby ještě zůstali... No, Nick Tristana políbil." Connor na mě zíral s pusou dokořán.
"Já ten den věděl, že je něco špatně!!" zvolal.
Pokračoval jsem s vysvětlováním. "Takže... Tristan mi nasliboval hory doly, řekl jsem mu o sobě všechno a on věděl, jak nervózní jsem z toho dělat s někým cokoliv intimního, ale myslel jsem, že mu na mně záleží. Dokonce minulou noc předstíral, že mu na mně záleží, ale očividně už se jenom nemohl dočkat, aby dostal..." nedokončil jsem větu, cítil jsem, že ve mně zase bublá zlost.
Oba jsme byli chvíli zticha, Con vstřebával informace. "Takže minulou noc jste ty a Tris..." naznačil a já přikývl.
"Ne že bych ho chtěl bránit, ale vypadá dost v háji z toho, že chceš odejít," dodal Con tiše.
Zaskočila mi coca cola, kterou jsem právě srkal. "Je pravděpodobně jenom naštvanej, protože teď musí vymyslet, jak přesvědčit veřejnost, že není bi," vyštěkl jsem.
"Ne, tak to není. Tohle je mu jedno. Chystá se natočit video a vysvětlit v něm, že je bi, ale... dělá si starosti jenom s tím, že tě ztratí," prohlásil Connor a podíval se mi do očí. "To je to jediné, co mi Tristan řekl. A teď už znám i kontext," pokračoval. Já se trochu zasmál.
V kapse mu zabzučel telefon. Vytáhnul jsem ho a přečetl si jméno na displeji. 'JOE'... Vzal jsem to. "Ani nemysli na to, že bys opustil kapelu, máme smlouvu, Bradley, a jestli odejdeš, jsi v hajzlu. Nejpozději zítra odpoledne naklušeš zpátky do hotelu, nebo se ti ozvou právníci," vychrlil na mě a okamžitě zavěsil.
Převyprávěl jsem, co mi řekl, Connorovi. A on mi pověděl to, co jsem věděl, že potřebuju slyšet. "Brada, musíš se vrátit. I když nedokážeš odpustit Tristanovi, uděláš to, prosím, aspoň pro mě? A pro fanoušky?" Chvilku jsem ho ignoroval a jeho pak dostal pohled na koaly. "Aw, jsou tak roztomiloučký," zažvatlal na chlupaté medvídky...
"Nemůžu se vrátit, promiň," odpověděl jsem nakonec Connorovi. Objal jsem svého nejlepšího přítele a pak jsem se donutil rozeběhnout se k východu.
Nemůžu čelit Tristanovi. Už ho nikdy nechci vidět. Nikdy.
-------------
Allka
ČTEŠ
I've got a wild heart
FanfictionBradley Simpson a Tristan Evans jsou ve skutečnosti opravdový pár. 'Tradley', jestli chcete.Mezi tour, rozhovory a při zvyšující se popularitě... bude jejich vztah dost silný na to, aby vydržel dobré, ale i zlé časy? Navíc s fanoušky, kteří sledují...