Brad's POV
Všichni čtyři jsme byli v backstage na RDMA's. Dneska to bylo poprvé, co jsme vystupovali v USA - a byli jsme z toho pěkně na nervy.
Ucítil jsem Tristanovy ruce, které se mi obtočily kolem pasu. "Bude to v pohodě," zašeptal mi do ucha. Bylo mi moc špatně na to, abych mu pořádně odpověděl, takže jsem jenom cosi zamumlal na souhlas.
Starší chlapec mě otočil čelem k sobě, přitáhl si moje dlaně ke rtům a políbil mě na každý prst zvlášť. Trochu se usmál. "Nic se nepokazí, budeš perfektní jako vždycky," řekl a sehnul se, aby mi vtiskl pusu na čelo. "Bradley Evansi." Zachichotal se. "To zní dobře, co?" pokračoval a mrknul na mě.
"No, asi si na to zvyknu," prohlásil jsem. Tristan mi omotal ruce kolem krku a přitáhl si mě k sobě. Já mu dal ruce kolem pasu a zavrtal jsem hlavu do jeho hrudi. Nadechl jsem se jeho vůně, která mě vždycky uklidnila.
"Jsi tak roztomilej, když jsi nervózní," pověděl mi Tris.
"Miluju tě," zašeptal jsem a přitiskl svoje rty na jeho.
"Na pódium, kluci!" oznámil Joe, který zrovna vešel do místnosti. Odskočil jsem o Tristana a hned se mi vrátil svíravý pocit, jenž se mi usadil v žaludku.
*******
Vykonali jsme náš obvyklý před-koncertní rituál - všichni jsme se o sebe otřeli bradami. A pak už jsme zamířili na pódium.
Šlo to vlastně dost dobře. Objevilo se jen pár zvukových chybiček a já popletl jenom pár slov, takže sečteno a podtrženo to byla úspěšná show!
Všechno, co jsem chtěl teď udělat, bylo jet do hotelu a být s Tristanem.
"Takže teď ty ceny, hm?" ozval se za mnou James. Sakra... úplně jsem zapomněl na samotné předávání cen.
"Sedneš si vedle mě?" zeptal se Tris, který se objevil po mém boku.
"Wow, kdopak tu mluví jako osmiletý dítě?" opáčil jsem se smíchem. "Jasně, že si vedle tebe sednu," ujistil jsem ho.
*******
Když jsme se posadili, objevil se Joe. "Správný zasedací pořádek je: Connor, Brad, James, Tristan a Anastasia," oznámil.
Cítil jsem, jak rudnu. A věděl jsem, že tohle už dál nevydržím.
"Ne, Joe!" křiknul jsem. "Už toho mám plný zuby! Toho, že mě nenecháš sedět vedle Tristana nebo bejt s ním v jednom autě! Tohle je tak patetický a já toho mám dost!" Řval jsem a Joe mě mezitím popadl za ruku a táhl mě ze sálu.
"Joe, co to sakra?" vyjekl jsem, když mě strčil na záchody.
"Chceš na nás zbytečně přitahovat pozornost?" zasyčel. "Chceš, aby se všichni dozvěděli pravdu? Chceš si zničit kariéru? Napadlo tě, že Tristan třeba nechce, aby to každej věděl? Přestaň se chovat jako sobeckej kretén, Brade!" Zvedl ruku a vrazil mi facku.
"A teď... Seber se a dej se dohromady. Nech Tristana s Anastasií, chovej se jako normální člen kapely a předstírej, že jsme všichni veselí a šťastní! Oukej?" přikázal mi. Rychle jsem přikývl.
Vyběhl jsem ze dveří. Potřeboval jsem vypadnout. Bolela mě tvář a připadalo mi, že se všechno kolem mě rozpadá.
Zamířil jsem zpátky ke klukům a sedl jsem si mezi Jamese a Connora.
"Co to, kurva, bylo?" zeptal se Connor.
"Nic. Joe mi jenom vysvětlil, že se nemůžu chovat takhle sobecky. Což je pravda," zamumlal jsem. Možná se Joe nemýlí. Asi jsem vážně sobec.
"Jak to, že máš na tváři otisk prstů?" zašeptal mi James do ucha. Nechtěl přitahovat Tristanovu nebo Connorovu pozornost.
"To nic. Nedělej si starosti," odpověděl jsem tiše.
"Uhodil tě, Brade?" vyptával se ustaraně.
"Můžu si za to sám. Nech to bejt," vyhrkl jsem. Měl jsem co dělat, abych zadržel slzy.
"Promluvíme si o tom, až skončí předávání," řekl James a položil mi ruku kolem ramen. "Tohle není správný," vydechl.
------------
Allka
P. S.: Omlouváme se za zpoždění s překladem, byly jsme obě trochu v časové tísni, ale co nejrychleji všechno doženeme :)
P. P. S.: Zbývají nám poslední čtyři díly :)
ČTEŠ
I've got a wild heart
FanfictionBradley Simpson a Tristan Evans jsou ve skutečnosti opravdový pár. 'Tradley', jestli chcete.Mezi tour, rozhovory a při zvyšující se popularitě... bude jejich vztah dost silný na to, aby vydržel dobré, ale i zlé časy? Navíc s fanoušky, kteří sledují...