Not An Option

205 17 0
                                    

Tristan's POV

Probudilo mě světlo, které pronikalo do pokoje skrz okno. Otevřel jsem oči, přetočil se na bok a rázem jsem měl výhled na Bradleyho Simpsona.

Přejel jsem mu konečky prstů po hladkém hrudníku a přitáhl jsem si ho do náruče. Něco zamumlal, ale věděl jsem, že pořád spí. 

Zůstal jsem s Bradem v posteli ještě půl hodiny, jenom jsem na svého snoubence koukal a užíval si, že s ním můžu být sám. Pak jsem si ale uvědomil, že máme posledních třicet minut na to dojít si na snídani. 

"Brade, zlato," zašeptal jsem, načež on zavrčel a zavrtal se mi do hrudníku. "Brade, potřebujeme se najíst, vstávej," pokračoval jsem a odhrnul jsem přikrývku z jeho nahého těla.

"Tristaneeee," zavyl můj společník.

"Ne, vstávej, zlato," poručil jsem mu a sehnul jsem se, abych ho políbil na čelo.

Natáhl jsem si nějaké volné šedé tepláky a triko s leopardím vzorem a Bradovi jsem hodil černé džíny a květovanou košili. 

Brad's POV

Pět minut od chvíle, co na mě Tristan hodil oblečení, jsem byl připravený a spolu jsme zamířili na snídani do hotelové haly. 

"BRADE!!!" zakřičel James od stolu, pak se ke mně rozběhl, omotal mi ruce kolem krku a přitáhl si mě do objetí. "Tohle už znovu nedělej," zašeptal mi do ucha. Pak se odtáhl a naznačil mně a Tristanovi, že se k němu máme připojit u stolu. James si sedl vedle Tristana a já naproti ke Conovi.

"Co tě přimělo vrátit se?" zeptal se mě Connor s plnou pusou fazolí. Vyměnil jsem si krátký pohled s Tristanem a on na mě kývl. 

"No, uhm," začal jsem a pak jsem se zachichotal. Proč jsem tak nervózní z toho říct to svým nejlepším kamarádům? "Tristan tak nějak... on mě... požádal o ruku," zamumlal jsem.

Connor si mě k sobě okamžitě přimáčknul. "Oh můj bože, gratuluju," zvolal. "Doufám, že budu tvůj svědek!" pokračoval a já se jenom zasmál.

"Samozřejmě že jo," opáčil jsem

"Jsem za vás opravdu šťastnej," řekl James. Jako vždycky se choval jako ten nejdospělejší člen skupiny.

"Tristane," ozvalo se z druhého konce místnosti. Všichni jsme se otočili ke dveřím a uviděli Joea, našeho manažera. 

"Jen vteřinku," řekl Tris a odběhl k Joeovi.

Tristan's POV

"Copak, Joe?" zeptal jsem se, když jsem došel k manažerovi.

"Vidím, že Brad je zpátky," pronesl stroze. 

"Jo. Odpustil mi a všechno se obrací k lepšímu," reagoval jsem vesele. Myslel jsem si, že říct hned managementu o té věci se zasnoubením není úplně nejlepší nápad, takže o téhle části jsem pomlčel.

"No... Média si všimla toho, jak Brad reagoval na tu záležitost s Nickem. Čím dál víc se spekuluje o tom, že mezi vámi tebou a Bradleym něco je," řekl Joe.

Skočil jsem mu do řeči. "Já vím. No, ještě jsem se Brada neptal, ale co se týče mě, já s tím chci jít na veřejnost," prohlásil jsem a usmál se. 

Joe měl ale ztuhlé rysy a prázdný výraz. "Tahle možnost nepřichází v úvahu, Tristane. Je tu jen jeden způsob, jak zachránit vaše kariéry," prohlásil. Rozbušilo se mi srdce a začalo mi být špatně od žaludku. "Tohle je Anastasia," pokračoval. Do místnosti vešla vysoká hnědovlasá dívka. "Pro média to bude odteď tvoje přítelkyně."

Jak mám na něco takového reagovat? Nevěděl jsem, jak moc jsou ohrožené naše kariéry, ale co Brad? Právě jsem ho získal zpátky. Znovu ho o něj NEPŘIJDU! 

----------------

Allka

I've got a wild heartKde žijí příběhy. Začni objevovat