Are you sure?

246 18 0
                                    

Brad's POV

Když jsme se vrátili do hotelu, bylo už kolem jedenácté večer, takže jsme zamířili rovnou do našeho pokoje. Klukům řeknu novinky zítra.

Zíral jsem na sebe do zrcadla, miliony myšlenek mi běžely hlavou. Tristan se mi pořád dokola omlouval a všechno vysvětloval. Ale pořád jsem si nebyl jistý, jestli jsem připravený na to se k němu vrátit. Odpustil jsem mu, jasně, ale nemohl jsem se ubránit starému známému pocitu zrady, kdykoliv jsme se jenom políbili. 

Přejel jsem si rukou po vlasech a vešel jsem zpátky do ložnice. Tristan seděl na kraji postele, podíval se na mě, pohledem klouzal po mém těle a usmíval se svým hřejivým úsměvem, ze kterého se mi vždycky rozechvělo srdce.

Jeho úsměv povadl, když si všiml výrazu v mojí tváři.

"Brade, zlato, co je špatně?" Postavil se a spěchal ke mně, chytil můj obličej do dlaní a palci mě pohladil po tvářích. Jeho oči mě prosily, abych něco řekl, byly plné lásky i obav.

"Babe, mluv se mnou. Prosím," zašeptal a sklonil hlavu, aby na mě líp viděl. Teď jsem měl v hlavě milion jiných myšlenek - na to, jak mě prosil a plakal a žadonil, abych mu odpustil, to jak se celá otřásla v základech, když jsem se na pár týdnů ztratil, to, jak bylo v mém srdci prázdno, když jsem nebyl s Tristanem. A jak moc toho kluka miluju.

"Brade..." hlas se mu zadrhl v hrdle. Prsty mi pořád jemně přejížděl po lícních kostech. Místo odpovědi jsem zrušil mezeru mezi námi a přitiskl jsem ústa na jeho. Chytil jsem ho za ruce a prohloubil polibek, přejel jsem mu jazykem po rtech. Dovolil mi vstoupit. Líbání rychle nabíralo na intenzitě, Trisovy dlaně si našly cestu do mých kudrn, zatímco jsem se tiskl do jeho objetí. Ztěžka jsme si dýchali navzájem dýchali do pusy. 

Když jsem se dostal k pásku jeho džín, odtáhl se a zase s citem uchopil mou tvář, očividně pochopil, o co se snažím.

"Brade... prosím, neunáhli se s tím, nechci to zase zkazit... Počkám tak dlouho, jak bude třeba, prostě nedělej nic, co nechceš." Zalapal po dechu, byl ještě zadýchaný z líbání.

"Chci to, Trisi, chci to. Jsem připravenej... zase," ušklíbl jsem se. Tristan mě pozoroval. Začal jsem ho třít a mačkat přes kalhoty. Zasténal.

"Jseš si jistej? Stoprocentně jistej?" zeptal se mě znovu. Přivřel víčka, cítil jsem, jak mi v dlani začíná tvrdnout. Přikývl jsem, můj pohled mu prozradil, že jsem vážně připravený. Miloval jsem ho a věřil jsem mu.

Rty zase vyhledal ty moje, líbal mě tvrději než předtím. Strkal mě až k posteli, do které jsem narazil. Tristan mě popadl za boky a hodil mě na matraci, pak si vylezl na mě. Nadzvedl mi tričko a přetáhl mi ho přes hlavu.

Cítil jsem jeho pohled na svém hrudníku a stydlivě jsem se zavrtěl. Přál jsem si skrýt svoje až moc hubené tělo. Tristan mi chytil zápěstí a přišpendlil je k posteli. Otevřel jsem pusu, abych zaprostestoval, ale hned mě utnul.

"Ššš, neschovávej se," zamumlal a začal mi rozdávat pusinky na celou horní polovinu těla, zmapoval mou hruď a pak břicho a mířil k rozkroku. Ztvrdnul jsem rychlostí blesku. Mezi nohama mi pulzovalo, touha po Tristanovi mi kolovala v žilách. Usmál se na mě a posadil se, aby si sundal svršek. Pak se vrátil k líbání mých boků. Zakňučel jsem a trhnul jsem sebou, nad čímž se Tris zachichotal. Stáhnul mi tepláky a zatahal za lem boxerek. Ucítil jsem jeho dech na svém přirození a znovu jsem zasténal.

"Tristane..." zaprosil jsem. Aniž bych musel říct cokoliv dalšího, vyhověl mi, konečně mi sundal spodní prádlo a jazykem po penisu, olízl ho od kořene ke špičce. Hlasitě jsem zavzdychal a on si mě konečně vzal do pusy. Stáhnul tváře a pohyboval hlavou nahoru a dolů, bral si mě tak hluboko, jak mohl. Pomáhal si rukou a já sténal a křičel jeho jméno a nekontrolovaně zvedal boky. Třásl jsem se. Brzy jsem se mu udělal do pusy a on všechno spolykal.

Pak se vytáhl zpátky ke mně. Byl jsem na řadě s tím, abych mu všechno oplatil. Aniž bych ho přestal líbat, vsunul jsem mu dlaň do trenýrek. Začal jsem hýbat rukou nahoru a dolů. Zalapal po dechu. Očividně nečekal, že to udělám.

Ušklíbl jsem se, užíval jsem si to, že mám nad ním nějakou moc.

Tristan's POV

Teď bylo na mně, abych kroutil boky a přirážel Bradovi do ruky a zoufale toužil po uvolnění.

"Bradley," zašeptal jsem do jeho krku. Dělal to příliš pomalu, ale nechtěl jsem mu přikazovat, aby zrychlil, chtěl jsem, aby si myslel, že to dělá dobře, což vlastně byla pravda. Takže jsem se jenom sám rychleji třel o jeho dlaň, abych si trochu ulevil. Nakonec asi pochopil moje náznaky a víc mě stisknul. Zavyl jsem proti jeho klíční kosti. Zrychlil a zesílil svoje pohyby. 

"Miluju tě," zašeptal mi do ucha, a to mě dostalo přes okraj. Udělal jsem se do boxerek a na Bradovu ruku. Zkolaboval jsem na něj. Vytáhl ruku z mého spodního prádla a přitulil se ke mně.

"Taky tě miluju," pověděl jsem mu. "Tak hrozně moc. A ještě jednou se omlouvám." Už zase, asi pošedesáté. 

"Já vím," zamumlal a vtiskl polibek na naše propletené prsty. Usmál jsem se do jeho vlasů a políbil ho na vrcholek hlavy. Pak jsem se nechal pomalu ukolébat k spánku. Doufal jsem, že ten kluk ví, jak moc ho zbožňuju.

Pro sebe jsem se zaculil, když jsem si uvědomil, že ten kluk je ode dneška můj snoubenec... Nemohl jsem se dočkat, až to všem řekneme!

I've got a wild heartKde žijí příběhy. Začni objevovat