Anniversary Date

318 21 2
                                    

Tristan's POV

Brad se otočil a přilepil své rty na mé.
"Toto je to nejlepší výročí vůbec, díky," řekl s rozzářenou tváří.
"Nemáš zač, Lásko," řekl jsem a on se jen nervózně zahihňal, je to tak roztomilé.
"Budete dnes mé rande, pane Simpsone?" zeptal jsem se a mrkl na něj.
"Vždy," řekl Brad usmívaje se tím úžasným půl úsměvem, když si sedal na piknikovou deku. Zaujal jsem pozici naproti němu a Brad si položil hlavu do mého klína, teda ještě předtím, než se začal natahovat pro tuňákový sandwich...

Brad's POV

Ležet jen tak s Trisem je perfektní, je to jako bych se už nikdy nechtěl zvednout nebo být s někým jiným po zbytek mého života. Cítím, jak mi hladí vlasy. Miluju, když to dělá.

"Děkuji," řekl jsem, "byla to ta nejlepší noc. Doufám, že víš, jak moc tě miluju."
Sakra, v mé hlavně to znělo méně... trapněji.
Tristan se pode mnou pohnul, bylo to až tak špatné? Potom si na mě Tristan lehl a začal mě líbat. Přitlačil svůj jazyk proti mým rtům, žádaje o vstup. Jemně jsem pootevřel rty a pustil jej.

Polibek se stával více a více vášnivější, Tris si mě přitáhl blíže a překulil nás, takže jsem byl nahoře. Jeho tělo se třelo o to mé a všechno šlo tak rychle. Kurva.

"Prosím, přestaň," zoufale jsem řekl mezi vzdychy.

Tristan's POV

Cítil jsem, jak Brad tvrdne. Poznal jsem to podle tlaku, který vyvíjel na mou nohu a nebudu lhát, soudě podle boule se nemá za co stydět. Možná dnešní noc je TA noc.

Rukou jsem vklouzl Bradovi pod tričko a nahmatal jeho perfektní břicho ještě předtím,než jsem opatrně rukou sjel pod jeho skinny džíny a pod boxerky. Sotva jsem se prsty dotkl Bradovy chlouby, Brad se okamžitě odtáhl.

"Prosím, přestaň," řekl, zatímco lapal po dechu. Brad vstal a otočil se ke mě zády.

"Zlato, to je v pořádku. Víš, že mi to nevadí," přešel jsem k němu a klekl si. Viděl jsem, že si slzy hledají cestu po jeho tváři.

"Je mi to tak líto," řekl mezi vzlyky, "nevím, co je se mnou špatně, jen jsem se vyděsil a ughh vím, že chceš více, ale teď nevím, jestli to můžu udělat. Moc se omlouvám."
Postavil se k odchodu, ale já ho vzal za ruku a přitáhl si ho do objetí.

Zavrtal si hlavu do mého hrudníku a já ho hladil po zádech.
"Shh, shh, nezlobím se. Chápu tě a slibuji, že klidně budu čekat celou věčnost. Dokud jsi můj, stojí za to počkat," pošeptal jsem mu, když jsem ho jemně políbil na čelo.

"Myslím si, že bychom jim to měli říct," řekl mezi lehkými vzlyky. Ugh, tak moc mě bolí vidět ho brečet.

"Con a James to přece ví?" opáčil jsem se zmateně.

"Managementu," odpověděl a podíval se mi do očí.

----------------------------------------------------------

Trošku to trvalo :D děkujeme vám všem za podporu.
-Terez


I've got a wild heartKde žijí příběhy. Začni objevovat