Tristan's POV
Mojí myslí proudilo milion otázek, ale jenom jedna byla opravdu důležitá.
"A co Brad?" vyhrkl jsem.
Na to Joe odpověděl s položením dlaně na moje pravé rameno. "To, co je mezi vámi, si dělejte v soukromí. Na veřejné akce budeš chodit s Anastasií. A to je všechno, co žádáme ve jménu záchrany vaší kariéry," řekl chladně, než oba s Anastasií opustili místnost. Já jsem se pomalu vrátil zpátky ke stolu.
"Co ti, do háje, chtěl?" zeptal se Connor.
"Jsi bílej jako stěna," oznámil mi James. Z nějakého důvodu jsem ze sebe nemohl dostat ani slovo, zamumlal jsem něco nesrozumitelného.
Cítil jsem, že si se mnou Brad přes stůl propletl prsty. "Kdo byla ta holka?" zeptal se nesměle.
Jeho sevření mi dodalo sílu zformulovat větu. "Joe, uhm, no, chce, abych předstíral, že chodím s holkou jménem Anastasia, protože si myslí, že lidi nás odhalili, uhm, takže, jo," vysvětlil jsem. Bylo mi na zvracení. Kluci mlčeli.
"Hádám, že prostě budeme dál dělat to, co jsme dělali doteď," řekl Brad a trochu se pro sebe zachichotal.
"Jsi s tím v pohodě?" zeptal jsem se s panikou v hlase.
"No, není to ideální, ale jestli je to nejlepší pro naše kariéry, pak si na to dokážeme zvyknout," odpověděl mi Bradley a aby mi dodal jistotu, pohladil mě po zápěstí.
Brad na mě působil až moc klidně. Ale možná s tím byl prostě v pohodě a věřil mně v tom, že nic neprovedu, a managementu v tom, co dělá.
"Víte... Kdybyste vy dva někdy udělali coming-out, fanoušci by vás podpořili," prohlásil najednou Con. Všichni tři jsme vzhlédli od svých telefonů, abychom se na něj podívali. "No tak. Vzpomeňte si na to množství Tradley fanouškovských účtů a fan fikcí. Fanoušci to chtějí," vysvětlil.
Na tom něco bylo, ale všichni jsme věděli, že management by to tak neviděl. Zvlášť když mi najal přítelkyni, aby odvedla pozornost.
"Babe, moc o tom přemýšlíš," řekl Brad. Postavil se a naznačil mi, abych ho napodobil. "Je to v pohodě. Je to prostě jenom způsob, jak něco předhodit veřejnosti," zasmál se. "Jsem pořád tvůj snoubenec a žádná falešná přítelkyně to nezmění, oukej?" vysvětlil mi.
"Oukej," souhlasil jsem.
"Teď se potřebujeme připravit na naši první show v USA!" oznámil Bradley a odtáhl mě z jídelny.
V okamžiku, kdy jsme opustili místnost, přitiskl svoje rty na moje v krátkém vášnivém polibku. "Miluju tě. Tímhle se netrap," pověděl mi a rty se mu roztáhly v úsměvu.
--------------
Allka
ČTEŠ
I've got a wild heart
ФанфикBradley Simpson a Tristan Evans jsou ve skutečnosti opravdový pár. 'Tradley', jestli chcete.Mezi tour, rozhovory a při zvyšující se popularitě... bude jejich vztah dost silný na to, aby vydržel dobré, ale i zlé časy? Navíc s fanoušky, kteří sledují...