Radio 1

288 23 5
                                    

Tristan's POV

Ráno jsem se vzbudil brzo, už kolem půl deváté. Pořád jsem byl v šoku z toho, co mi Brad v noci řekl. Rozhodl jsem se, že jeho i ostatní kluky vyzvednu a společně půjdeme do hotelové restaurace na pořádnou snídani, abychom přečkali den plný promo akcí zakončený nočním letem do Ameriky.

Zaťukal jsem na Bradovy dveře, ale nikdo se neozval... divný... Nikdy není tak brzo vzhůru. Možná byl s jedním s kluků? Zkontroloval jsem Connorův a Jamesův pokoj, ale ani tam mi nikdo neodpověděl, takže jsem zamířil na snídani sám. Mí 3 spoluhráči už seděli u stolu napravo se čtyřmi prázdnými talíři před sebou.

"Hej!" zavolal na mě Connor přes celou restauraci. 

"Ránko!" odpověděl jsem mu vesele a posadil jsem se vedle Jamese, naproti Conovi. 

"Čekali jsme s jídlem na tebe, protože jsme prostě strašně hodní," řekl James se smíchem a šťouchnul mě do ramene. 

"No, já umírám hlady stejně jako všichni. Tak co kdybychom se už šli nadlábnout?" ozval se Brad a my všichni souhlasně přikývli. Postavili jsme se a zamířili jsme k bufetu.

James a on stáli ve frontě přede mnou a Bradley byl za mnou. "Dobré ráno, krasavče, spal jsi dobře?" zeptal se mě a ovinul ruce kolem mého pasu. 

"Vlastně jsem spal moc dobře. Ale ty ses měl vyspat víc, máme před sebou pěkně dlouhej let," odpověděl jsem a zachichotal se. 

"No, vyspím se v letadle, ne?" opáčil Brad vesele.

Brad's POV

Po snídani jsme všichni čtyři zamířili k BBC radio 1 HQ, abychom přednahráli svoje interview s Nickem Grimshawem.

"Ahoj, kluci!" pozdravil nás Nick, když jsme vešli do studia. "Dneska ti to sluší, Tristane!" řekl směrem k Trisovi a mrknul... Z toho mi bylo všelijak. Samozřejmě si Tris všiml, jak se cítím, protože jakmile Nick zmizel z místnosti, ucítil jsem jeho paže, které si mě přitáhly blíž. Zavrtal jsem mu hlavu do hrudníku.

"Miluju tě, jasné?" pověděl mi a políbil mě do vlasů.

"Já tebe taky," odpověděl jsem a usmál jsem se.

Celé interview Nick pokračoval ve flirtování s Tristanem, který seděl ve studiu nejvíc nalevo, zatímco já jsem byl úplně napravo. 

"Taky mě vytáčí, dovedu si představit, jak ti teď je, kámo," zašeptal mi do ucha Connor, zatímco Nick skládal komplimenty Trisovým očím nebo čemu. Ani nevím, v tu chvíli jsem poslouchal jen tak napůl, ale Connorův komentář mě rozesmál.

"Tristane a Jamesi?" zavolala na nás vysoká blondýnka, když jsme se chystali opustit budovu. Otočili jsme se všichni čtyři. "Pan Grimshaw by s vámi dvěma rád nahrál nějaké věci kvůli promu, mohli byste?" vysvětlila žena. James se podíval na mě a Con se zatvářil zmateně. 

"Pojedeme zatím na letiště a zapíšeme vás. Jen se snažte nezmeškat let," řekl jsem s úsměvem... ačkoliv uvnitř jsem umíral.

----------------

Allka

I've got a wild heartKde žijí příběhy. Začni objevovat