Köszönöm a díjat, CamilleBetranche ! :)
A szabályokat nem fogom leírni, már úgyis mindenki tudja fejből :D.
°Tények:
1. 14 éves vagyok, gimnazista2. Megírtam a felvételit, és felvettek két gimibe. Még nem tudom, hogy melyikbe szeretnék menni.
3. Imádom a zöldet! (Talán összefügg a term3szet szeretetemmel
4. MARVEL fan vagyok :3
5. Könnyű lázba hozni engem nagyjából bármivel (már attól felpörögtem, mikor megvolt az ezer megtekintés a blogomon)
6. Szeretek sorozatozni (Teen Wolf, Grimm, Flash...)
7. Nemrég festettem a szobámat, és még mindig nem tudom leszedni a zöld festéket a kezemről
8. Most indulok osztállyal a saját csillagvizsgálónkba! Jippi!★★★
9. Nagyjából 165 cm magas vagyok. Barna, derékig érő hajam és zöldesbarna szemem van.
10. Elhagytam a fülhallgatómat. Jesszus de béna vagyok!
°Válaszok:
1. Gondolkoztál már a halálon, és miért?
Igen, mikor még kisebb voltam, de akkor is csak azért mert féltem tőle.2. Mennyire szereted a természetfelettit?
Milyen kérdés ez? Nagyoon :)3. Szeretnél halhatatlan lenni?
Igen. Ki nem? :)4. Milyen számodra a tökéletes pasi?
Kedves, vicces és mindig odafigyel rám. :) a külső nem fontos (csak annyi, hogy ne hanyjam el magamat a szagától) de persze az csak plusz ha jol is nez ki.5. Milyen sorozatokat nézel(ha nézel)?
Khm...Teen Wolf, Grimm6. Mi a véleményed a sztorimról?(bocsi, hogy felteszem de felemészt a kíváncsiság)
Nekem tetszik és nagyon várom a folytatást.7. Mi a kedvenc színed, és miért?
Zöld, és valószínűleg a természet színe miatt.8. Mennyi ideje írsz?
3 éve9. Van olyab személy akiért teljesen odavagy?
Van, de észre sem vezz. Nagyon ritkán beszélünk.10. Mi a csillagjegyed?
Szűz :3°Kérdéseim:
1.Mi volt az utolsó könyv, amit olvastál?2.Mi a kedvenc könyved és miért?
3.Mit szeretnél dolgozni, ha felnősz?
4.Érezted már valaha, hogy jelentéktelen vagy?
5.Melyik volt az a blog a wattpaden, ami megfogott, lekötött és képtelen voltál letenni?
6.Olvastad már a történeteim közül bármelyiket? Ha igen, hogy tetszett? (Itt az őszinteség a lényeg. Nem kell nyalizni, csak az olvasók gondolataira vagyok kiváncsi)
7.Ki a kedvenc szuperhősöd?
8.Ha bármelyik film vagy könyvkarakter lehetnél, akkor kit választanál? (Azt is írd le, melyik könyvben/filmben láttad/olvastad)
9.Ha bármelyik képzeletbeli birodalom, ország, társadalom létezne, akkor melyikben élnél a legszivesebben?
10. Ki a példaképed, ha van?
°Jelöltjeim:
1. iluus03-A Tűz Lány
2. bbea21-SZJG Cortez szemszöge
3. MikeyRainbow00-Condemned love*Calum Hood*/HUN/
4. LucyBallentines-Végső Napfogyatkozás
5. vattacukorka-Egy Igazi Love Story
6. Nikapenguin-Message Conversation...{L.H}/Újjulás alatt/
7. CamilleBetranche-BadBoys&BadGirls
8. BogiTancs (Hogy is mondtad? Ja igen! Megvan! "Csak azért, mert vagy!" :D Ceja van haveer! :3)Már annyi díjat raktam ki, hogy több jelölt nem jut eszembe :) de bárki, akinek van annyi mersze, hogy kirakja ide, amit ír, az megérdemli a díjat!
-Puszi: AD
YOU ARE READING
Paranormális Lány /befejezett/
FantasySziasztok! A nevem Nesrine Russel, 16 éves vagyok és a Pent Hill-i falka tagja, vagyis alakváltó. Tévedés ne essék, nem vagyok vérfarkas. Semmi közöm hozzájuk. Csak valami idióta túrista kezdte hirdetni ezt, teljesen alaptalanul. Mi akkor alakulunk...