Díj :$ 4.

1K 25 13
                                    

Köszönöm a díjat, SinkaEszter03! El sem hiszem! Alig telt el pár nap és ismét kaptam egy díjat, ráadásul ugyanarra a történetre. Egyébként el kell mondanom, hogy eddig erre a sztorira kaptam a legtöbbet.

°Szabályzat:
1. Köszönd meg a díjat!
2. Olvasd el annak a történetét, akitől a díjat kaptad!
3. Tedd ki a szabályzatot!
4. Írj 10 dolgot magadról!
5. Válaszolj a 10 kérdésre!
6. Tegyél fel 10 kérdést!
7. Jelölj 10 embert, akinek továbbadod!

°Tények rólam:
1.Imádok olvasni! Főleg fantasy, sci-fi és paranormális könyveket, blogokat.

2. Rajzból teljesen analfabéta vagyok :)

3. Imádom az X-Ment és minden Marvel filmet

4. Mostanában nagyon keveset alszom. (Talán a sok témazáró az oka)

5. Nem nagyon rajongok a vámpíros filmekért, könyvekért (általában ugyanaz a sztori mindegyiknél), de a Vámpírakadémiát szívesen megnézem bármikor. Nagyon szeretem.

6. Nem vagyok éppen egy vékony lány, ezért most minden erőmmel azon vagyok, hogy lefogyjak valamennyire és eddig sikeres. (Félre ne értsetek, nem vagyok anoreksziás vagy olyan lány, aki vékony, de azt mondja, hogy nem az. A koromhoz képest kicsit nagyobb a súlyom mint kellene)

7. Utálom a gimnazista fiúkat! (Ez most csak egy kis kirohanás, egyébként romantikus típus vagyok)

8. Nagyjából bármilyen témájú film, sorozat képes lekötni. Legyen az akció, fantasy, sci-fi, romantika vagy szimplán egy iskolai filmsorozat (pl.: Imádom az Eredetet és a Teen Wolfot is, pedig a kettő teljesen más világ)

9. Van egy nővérem (vérszerinti) akivel most egyre inkább kezdünk jóban lenni. Már nem esünk annyiszor egymásnak.

10. Imádom Benina Bíborhajú 4. Milán könyve című irományát. Ha bárki olvasta, írjon rám. Nagyon szivesen kitárgyalom a könyvet bárkivel. Csak sajnos olyan kevesen jutnak el a 4. rèszig, pedig megéri.

°Válaszaim:
1. Mióta írsz?
-Nagyjából 3 éve (wattpaden néhány hónapja)

2. Kézzel, vagy laptopon/számítógépen írsz?
-Hát magukat az ötleteket papírra (egy füzetbe) írom, aztán a telefonomban rakom össze a kész szöveget.

3. Mit gondolsz a könyveimről?
-Amit eddig olvastam, az tetszik :)

4. Milyen filmeket szeretsz?
-Paranormális, fantasy, sci-fi, akció...(Pl.:X-Men, Negyedik, Beavatott, Útvesztő, 5.hullám...)

5. Milyen telefonod van?
-Hát...eddig LG L Fino volt, de az most elromlott, úgyhogy anyukám régi Samsung telefonját használom most.

6. Mióta vagy fenn wattpaden?
-Néhány hónapja.

7. Inkább korán kelő, vagy későig alvó típus vagy?
-Az mindig az előző naptól függ. Hétköznap szívesen aludnék sokáig, de hétvégén inkább korán kelek, mert úgy hosszabb a nap.

8. Mi az, ami a legjobban irritál?
-Ha valaki nem mond igazat és a szemembe hazudni (az mindegy, hogy én tudom e az igazat vagy sem)

9. Milyen nyelvet tanulsz/beszélsz?
-Magyar, angol és jövőre francia is.

10. Nem ismersz esetleg Kaposváron francia tanárt?
-Nem. Ami azt illeti senkit nem ismerek Kaposváron.

°Kérdéseim:
1. Melyik lenne az a világ, amelyben szívesen élnél (képzeletbeli)

2. Mi a kedvenc filmed?

3. Mi az az amerikai női/férfi név, ami tetszik?

4. Mit csinálsz éppen most?

5. Ki a kedvenc karaktered?

6. Van legjobb barátod?

7. Mit gondolsz a könyveimről és rólam?

8. Laptopon vagy telefonon írsz?

9. Van testvéred?

10. Ha eltölthetnél egy napot valakivel (kitalált vagy sem) akkor ki lenne az?

°Díjazottjaim:
Gingerade-Change
AGENT_PETRA-First and Last
LaurikaOlleova-Live&Leave
CamilleBetranche-Xilens-krónika
mukequeen_-Mermaid .luke.

Sosincs meg a 10 :(

Ui.:Kicsit feledékeny és néha fáradt vagyok. Szóval, ha valakinek még nem raktam ki a díját, akkor írjon rám.

Jó olvasást! :)
Puszi: AD

Paranormális Lány /befejezett/Where stories live. Discover now