Nagyon köszönöm a díjat, iluus03! :D
°Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat!
2. Olvasd el annak a történetét, akitől a díjat kaptad!
3. Tedd ki a szabályzatot!
4. Írj 10 dolgot magadról!
5. Válaszolj a 10 kérdésre!
6. Tegyél fel 10 kérdést!
7. Jelölj 10 embert, akinek továbbadod!Már amúgy is haladok a sztorival. Csak idő kérdése és eljutok odáig, ahol tartasz. :)
°Tények rólam:
1. Több, mint 5000 kép van a telefonomon, de sajnos valahányszor nekiállok, hogy szortírozok, mindig az lesz a vége, hogy elkezdem nézegetni őket. :D (ezért is tudok ennyi képet kirakni a történeteimhez)2. Most éppen Útvesztő 2-t nézek.
3. Megőrülök ettől a folyamatosan időjárás változástól.
4. Szeretem az állatokat. Kedvencem a panda. :)
5. És...most fogytam ki. Bocsi, de többet nem tudok mondani magamról. Ha valaki kiváncsi, nézze meg az előző díjakat.
°Válaszaim:
1. Milyen színű a szemed?
-Zöldes, barnás :) nem tudom pontosan megmondani2. Motor vagy autó?
-Inkább autó. Sokkal több a motoros baleset :)3. Van kedvenc plüssállatod?
-Van. Kettő is. Egy kisebb panda (Ikeás) és egy nagyjából akkora medve, amekkora én vagyok. Még a szüleim adták nekem a bizonyítványomért, együtt. Ez volt az utolsó ajándék amit kaptam tőlük, mielőtt elváltak. Most már nem adnak közösen ajándékot.4. Kedvenc fagyi íz?
-Hu...hát vanillia :)5. Szereted az osztálytársaidat?
-Legtöbbször nem, de azért nekik is vannak jó pillanataik. :) (már akinek)6. Kedvenc virág?
-Nincs konkrét. Talán a rózsa7. Mit sportolsz?
-Jelenleg semmit8. Van legjobb barátod?
-Van. Sokban hasonlítunk és öszintén szerencsésnek érzem magamat, hogy ilyen legjobb barátom van. Mindig megvéd (amit lássuk be, elég sokszor kell)9. Mit gondolsz rólam?
-Még nem igazán ismerlek, de elég szimpatikus vagy :) szerintem kedves lány lehetsz10. Milyen színű a hajad?
-Egyszerű, derékig érő barna haj (talán mogyoróbarna)°Kérdéseim:
1. Hogy nézel ki? (haj, szem, magasság)
2. Ki a kedvenc íród? (wattpades)
3. Kedvenc könyv? (Nem wattpades)
4. Olvastad korábban a történetemet? Ha igen, milyennek gondolod?(ja és nem kell kamuzni. Csak a véleményre vagyok kiváncsi)
5. Mi a kedvenc filmed, sorozatod?
6. Ha választhatnál egy könyvet, amiben élhetsz, melyiket választanád?
7. Mi a háttérképed a telefonodon?
8. Ki a példaképed? (Ha van)
9. Van olyan karakter a történetedben, akit egy valós személyről mintáztál?
10. Van legjobb barátod? (Csak a rend kedvéért :D )°Díjazottjaim:
BlackQueen538-End of the world (Quicksilver fanfiction)
marvel-fangirl-01-Victor Creed's Daughter
marvel-fangirl-01-The Deadly Sister
AGENT_PETRA-Egy másik valóság
ToothlessLani-Narnia fanfictionTartom magamat a hagyományhoz, miszerint sosem jön össze a tíz. :)
YOU ARE READING
Paranormális Lány /befejezett/
FantasySziasztok! A nevem Nesrine Russel, 16 éves vagyok és a Pent Hill-i falka tagja, vagyis alakváltó. Tévedés ne essék, nem vagyok vérfarkas. Semmi közöm hozzájuk. Csak valami idióta túrista kezdte hirdetni ezt, teljesen alaptalanul. Mi akkor alakulunk...