Chapter 2.

789 41 5
                                    

Thor POV

We liepen door het bos. Ik liep samen met Bruce, Peggy en Natasha. Ik probeerde ze te vermaken met mijn humor, maar dat mislukte een beetje. Natasha gaf me alleen negatieve opmerkingen en Peggy en Bruce negeerde me gewoon. De leraar gaf ons een schep. 'Succes,' zei hij en zette zich op een bankje. Lekker dan. 'Graven dan maar,' zei Peggy. Na 2 keer gegraven tr hebben, besloot ik dat ik geen zin meer had en ging zitten. 'Thor, help je ook even mee?' vroeg Bruce. Ik negeerde hem en hoorde hem zuchtten. Toen ik een groepje meisjes naar me zag kijken deed ik charmant mijn vest uit. Ze begonnen te giechelen. 'Alsjeblieft,' hoorde ik Natasha zeuren. 'Ik heb een regenworm,' zei Peggy toen vies. Bruce liep er heen en keek ernaar. Vieze beesten, dacht ik bij mezelf. We zochten nog 20 minuten naar die smerige dingen. Daarna gingen we gelukkig terug. Het laatste lesuur brak aan. Mentoruur met meneer Fury. Benieuwd wat hij nu weer te vertellen had. We gingen zitten. Ik zat naast Steve. Zijn handen zate nog onder de modder. 'Onze school organiseert dit jaar een musical. Één klas moet dan voor de hele school, plus een basisschool, een musical opvoeren. En ik heb besloten dat jullie de ideale klas zijn,' zei Fury net een lach op zijn gezicht. Een paar kinderen zuchten. Steve stak zijn hand op. 'Welk verhaal?' vroeg hij. 'Een soort Sneeuwwitje, maar net iets anders,' antwoordde Fury. Ik kon een lach niet onderdrukken. 'Het verhaal gaat over Sneeuwwitje uit een sprookjeswereld. Opeens komt ze dan in de echte wereld terecht. En een heks probeert haar te vermoorden door een appel. Ik heb de hoofdrollen al verdeeld,' zei Fury. Iedereen ging klaar zitten. 'Sneeuwwitje wordt gespeeld door, Natasha Romanoff,' zei hij. Natasha zuchtte en sloeg haar hand voor haar gezicht. Ik lachte. 'Prins Nicolas Charming is...Thor Odinson,' zei hij toen. Nu was ik degene die zuchtte. Gelukkig was ik knappe prins. Dat paste wel bij me. 'Dan... Robert Dempsey wordt Tony Stark.' Tony grinnikte. 'Wie is hij?' vroeg Tony. 'Robert Dempsey is een man die in New York woont en daar Sneeuwwitje tegenkomt en uiteindelijk ook verlieft op haar wordt,' legde Fury uit. Tony keek achterom naar Natasha. 'We worden lekker verlieft, Nat,' zei Tony lachend. Natasha stak snel haar middelvinger op. 'Dan, de dochter van Robert Dempsey is Peggy Carter. De nieuwe vriendin van Robert Dempsey die uiteindelijk met Nicolas Charming gaat, is Pepper Potts. Dan hebben we de heks, Jane Foster. Het hulpje van de heks wordt Loki. Steve Rogers, jij wordt het jongere broertje van Charming. En Bruce Banner, jij krijgt de rol als verteller. De rest is koor,' zei Fury. Toen ging de bel. Niemand leek echt zin te hebben in die musical. Vooral Natasha niet. Fury gaf ons vast ons script. 'We kunnen met z'n alle al eens gaan oefenen,' stelde Steve voor. Uiteindelijk stemde iedereen in. We fietste naar Steve's huis. Niet echt groot. We liepen meteen door naar Steve's kamer. Daar begonnen we. 'O nee. Ik moet zingen!' riep Natasha toen. 'We moeten allemaal zingen. En solo nog wel,' zei Pepper. 'Deze musical wordt een grote flop,' zei ik en iedereen knikte.

S.H.I.E.L.D. High SchoolWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu