Chapter 27.

270 23 0
                                    

Bruce POV

Vandaag was het zover. De examens begonnen. We hadden vandaag Engels en wiskunde. Zou geen probleem moeten zijn. Ik was eigenlijk in bijna alle vakken wel goed. Behalve gym. We hadden een uur de tijd voor de toets. Ik probeerde me niet zenuwachtig te maken. Wat is wel een beetje was, aangezien onze hele toekomst van deze toetsen afhangt. Ik vulde het laatste antwoord van de Engelstoets in, een kwartier voor dat het tijd was ik keek om me heen en zag de meeste mensen nog schrijven. Toen de bel ging hadden we een korte pauze. We bespraken de antwoorden die we hadden ingevuld. Gaven high fives als we hetzelfde hadden en vloekte als we iets anders hadden. Zo ging het tot het einde. De laatste dag nog Frans en Natuurkunde en toen vakantie! Over twee weken zouden we te horen krijgen of we geslaagd waren of niet. Maar ik had er wel een goed gevoel bij.

Twee weken later

De telefoon ging. Mijn moeder sprong gespannen op, zoals ze dat tegenwoordig elke keer deed als de telefoon ging. Ik nam op. 'Zet hem op luidspreker,' fluisterde ze. Ik zuchtte en deed wat ze zei. 'Met Bruce,' zei ik en werd toch een beetje zenuwachtig. 'Hoi Bruce, met meneer Fury. Ik heb goed nieuws... je bent geslaagd!' zei meneer Fury door de telefoon. 'Yes!' riep ik hard en Mn moeder sprong door de kamer van blijdschap. 'Gefeliciteerd,' zei meneer Fury nog en hing toen op. Mijn moeder gaf me een stevige knuffel en ik stikte zowat. Ik hoorde appjes binnenkomen via mijn mobiel en keek erop. Ik zag dat Tony, Natasha, Clint, Loki, Steve en zelf Thor geslaagd waren. Ik was erg blij voor ze allemaal. Mijn moeder ging meteen de kast in om versiering te zoeken. Af en toe was ze echt een beetje te blij. Maar dat was ik ook wel. Nu kan ik van school af. Wetenschap gaan studeren en professor worden.

S.H.I.E.L.D. High SchoolWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu