Chapter 29.

250 19 0
                                    

Clint POV

'Ja, geweldig,' zei ik lachend tegen Nat die me spottend aankeek. Morgen was de musical en vandaag moesten we kleren gaan passen. Nat moest een lange prinsessen jurk aan. Hij had pofmouwen en een lange sluier. Nat voelde zich verschrikkelijk. Even later kwam Thor binnen. Ook hem lachte ik uit. Hij had een ridderlijk aan en een nepzwaard vast. Bruce en Tony hadden het geluk om een gewoon pak aan te mogen. Wie er nog meer verschrikkelijk uitzagen waren Jane, die als heks verkleedwas, Loki, als haar hulpje en Steve ook met prinsenpak als jongere broertje van Thor. We repeteerde nog een laatste keer en alles ging eigenlijk goed. Behalve de kus dan. Nat en Tony wilde nog steeds elkaar niet zoenen. Maar ze beloofde ons dat ze tijdens de voorstelling hun best zouden doen.

De volgende dag...

Het was mijn taak de mensen binnnen te later en een stoel te wijzen. Als eerst kwam de basisschool binnen. Kleine kinderen rende langs me om op de eerste rij te zitten. Man, wat was ik blij dat ik niet meespeelde. Daarna kwamen kinderen binnen van S.H.I.E.L.D. Sommige kende ik en begroette ik. Ook meneer Fury kwam binnen. 'Heeft u er zin in?' vroeg ik meneer Fury. Hij grinnikte. 'Ongelofelijk veel zin,' lachte hij en ik lachte terug. Toen iedereen zat ging het licht uit. Muziek begon. Meteen moest ik lachen. Het was sprookjesachtige muziek met vogeltjes op de achtergrond.
Arme Nat. Het rode doek ging open en daar stond Bruce, als vertellen. 'Goedenavond allemaal,' begon hij. 'Ik ga jullie vanavond een magisch verhaal vertellen. Over een prinses..,' enkele meisjes van de basisschool begonnen te schreeuwen van blijdschap. 'En een prins...en een boze heks...,' zei hij en de muziek werd heek even duistereder maar daarna weer meteen mooi. 'Jongens en meisjes...welkom bij Sneeuwwitje!' riep Bruce en het publiek klapte.

S.H.I.E.L.D. High SchoolWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu