chapter 12.

342 28 1
                                    

LOKI POV

'Hey jongens, ik heb een geweldig idee,' zei Steve enthousiast terwijl hij bij ons aan tafel ging zitten.
We waren allemaal uitgeput van het rennen en zaten nu in de aula uit te rusten.
Iedereen keek naar Steve. 'Omdat morgen de vakantie begint, dacht ik wat als we eens net z'n alle ergens heen zouden gaan,' zei hij helemaal blij. Bruce, Thor, Clint, Tony en Natasha waren het er helemaal mee eens. Alle ogen waren op mij gericht. 'Kom broertje, het wordt echt lachen,' moedigde Thor me aan. 'Best,' zei ik toen. 'Er is wel een ding...Bucky moet ook mee,' zei Steve toen nog. Tony zuchtte diep. Hij had echt een hekel aan Bucky. 'Geen probleem! Maar waar gaan we heejn?' Vroeg Bruce.
'Mijn ouders hebben kaartjes naar Mallorca gewonnen!' riep Steve, zo hard dat de hele aula kon meegenieten.
Voor ik het wist, was de hele vakantie al gepland. Komende vrijdag zouden we met het vliegtuig naar Mallorca vliegen, om daar vervolgens 1 week op vakantie te gaan.

'Thor! Schiet op man!' riep ik.
Ik stond met een grote tas in de gang op Thor te wachten. Die er als gewoonlijk weer een jaar over deed om zijn haren te kammen.
Soms vroeg ik me echt af of hij niet stiekem een meisje was.
10 minutenlater kwam Thor naar onder. We zeiden onze ouders totziens en Thor reef ons naar het vliegveld.
Daar hadden ee afgesproken bij de Starbucks.
Tony, Steve, Bucky, Natasha en Clint waren er al. Ze zaten aan een een tafel te drinken. We bestelde wat en gingen er bij zitten. Toen we het op hadden, en de rest er ook was, gingen we op weg. We liepen door allemaal scannen en duanes heen.
Na 4 uur konden we eindelijk het vliegtuig in. Ik ging naast Thor zitten achter Clint en Natasha en voor Steve en Bucky. Weer daarachter zaten Bruce en Tony. Het was mijn allereerste keer vliegen. Spannend? Nee, niet echt. Wat best irritant was, was dat Thor zich de hele tijd omdraaide om met Steve en Bucky te kunnen praten. EN hij flirtte met de stewardessen. De uren duurde erg lang. De zon ging langzaam onder en de maan kwam tevoorschijn. Ik leunde tegen het raampje en probberde te slapen. Maar dat lukte natuurlijk weer niet. Waarom ben ik uberhaubt meegegaan? Ik vind het nu al stom! Was ik maar gewoon op Asgard High gebleven. Daar was alles nog simpel.

S.H.I.E.L.D. High SchoolWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu