Chapter 9.

394 25 2
                                    

Natasha POV

'Nee!' riep ik voor de zoveelste keer. 'Ik ga hem niet zoenen!' zei ik vol afschuw. We waren aan't oefenen voor de musical. Tony had geen zin om te komen dus hadden we Clint gevraagd of hij zolang even zijn rol over wilde nemen. We waren nu op het einde waar ik Clint moest zoenen. Daar had niemand zin in.  'Doe het nu gewoon!' zei Steve. 'Doe het zelf!' wierp Clint tegen. 'Oké, dit duurt te lang. We slaan dit stuk over en gaan verder naar de bruiloft van Thor en Pepper,' zei Bruce die het script bekeek. 
Pepper zuchtte. Ze had het moeilijk doordat het uit was met Tony. Dan moest ze ook nog met Thor trouwen. Ergens was het wel comisch. We gingen nog even door en Daarna verlieten we Steve's huis.
Ik fietste samen met Bruce dezelfde richting uit.
'Je speelde goed vandaag,' zei hij. Ik lachte sarcastisch. Mijn vader was op zakenreis, dus ik was alleen thuis. Ik wilde Clint niet nog langer lastig vallen.
'Hey Natasha, even een vreemde vraag...' begon hij toen moeilijk. 'Wil je misschien...alleen als je zin hebt...naar de film...of iets anders...'zei hij stotterend. Ik knipperde met mijn ogen. 'Vraag je me mee uit?' vroeg ik voor de zekerheid. 'Ehh...Ja, ' zei hij voorzichtig. Ik was nog nooit mee uitgevraagd. 'Ehh...is goed,' zei ik knikkend. 'Leuk...morgenavond misschien?' stelde hij voor. Ik knikte weer. 'Ja, leuk,' antwoordde ik. 'Oké. Ik spreek je morgen nog wel op school,' zei hij toen we bij de straat die hij in moest waren aangekomen.'tot morgen,' zei ik en fietste rechtdoor. Dat Bruce mij zou uitvragen had ik nooit verwacht. Hij is echt heel aardig, grappig en knap....maar ik wist niet of hij wel mijn type was. Maar ik maakte me er geen zorgen over. Ik kwam bij mijn huis aan. Ik keek op mijn telefoon en zag een bericht van Clint.

Heey Nat,
Je kunt altijd bij ons terecht he!
Ik vond het ondanks alles erg gezellig met je;)
Clint

Ik stuurde hem een dankbaar berichtje terug.
Daarna besloot ik al te gaan slapen. Niet dat dat echt lukte.
Om de een of andere reden dacht ik steeds aan Bruce. Ik had helemaal geen tijd in een relatie. Al dat gedoe met Tony en Pepper hoef ik niet mee te maken. Al denk uk niet dat Bruce vreemd zou gaan. Uiteindelijk viel ik toch in slaap.
De volgende dag vertrok ik vroeg naar school. Daar zag ik Steve met een onbekende jongen praten. Ik besloot naar ze toe te gaan.

S.H.I.E.L.D. High SchoolWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu