25

1K 185 112
                                    

Δεν ξέρω πόση ώρα είχε περάσει που καθόμουν μόνη μου στην πολυθρόνα του δωματίου

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Δεν ξέρω πόση ώρα είχε περάσει που καθόμουν μόνη μου στην πολυθρόνα του δωματίου. Τα δάκρυα κάτω από τα μάτια μου ήταν ακόμα νωπά. Κοιτούσα έξω από το γυάλινο παράθυρο. Έτσι ένιωθα την καρδιά μου αυτή τη στιγμή. Γυάλινη και εύθραυστη. Ψιθύριζα στον εαυτό μου ότι όλα θα πήγαιναν καλά, ξανά και ξανά. Το βλέμμα μου έπεσε πάνω στην αντάρα του ουρανού. Ήταν τόσο άσπρος, τόσο άγριος και η χιονοθύελλα είχε δυναμώσει. Έτσι ένιωθα και το μυαλό μου. Μία αντάρα. Η δική μου προσωπική αντάρα έδινε τη μάχη της με τη λογική μου. Το μυαλό μου δεν έφευγε στιγμή από την Κατ. Ήθελα να πάω στο δωμάτιο της αλλά φοβόμουν. Φοβόμουν για αυτό που μπορεί να αντιμετώπιζα. Ο Τάιλερ δεν είχε έρθει ακόμα και έτσι αποφάσισα να αλλάξω ρούχα. Η θέρμανση του δωματίου ήταν υψηλή και το ισοθερμικό που φορούσα κάτω από το μπουφάν μου, είχε αρχίσει και με ενοχλούσε. Έβγαλα τη φόρμα του σκι και πήγα αμέσως στο μπάνιο. Ήθελα να ξεπλύνω από πάνω μου όλη την ανησυχία και το άγχος. Έβγαλα τα εσώρουχά μου και άνοιξα το νερό. Το ντουζ στο μπάνιο ήταν ένας χώρος μακρόστενος όπου με ένα πάτημα ενός μαύρου κουμπιού έπεφτε το νερό πάνω σου από όλες τις γωνίες και πλευρές. Ήταν σαν βροχή. Κάθισα για μια στιγμή δίχως να κουνιέμαι και δέχτηκα την πίεση του καυτού νερού στο σώμα μου. Οι υδρατμοί είχαν θολώσει τις γυάλινες πόρτες και έτσι αφέθηκα ελεύθερη στην ηρεμία της στιγμής.

 Οι υδρατμοί είχαν θολώσει τις γυάλινες πόρτες και έτσι αφέθηκα ελεύθερη στην ηρεμία της στιγμής

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Είχαν περάσει μερικά λεπτά και εγώ ακόμα καθόμουν κάτω από το νερό. Ένιωθα ασφαλής εκεί. Δεν ξέρω γιατί, αλλά είχα αφήσει την ψυχική κούραση για λίγο στην άκρη και απολάμβανα, όσο μπορούσα τουλάχιστον, τη ζεστασιά του νερού. Έκλεισα τα μάτια μου και τότε ακούμπησα την πλάτη μου στο γυαλί. Όμως αυτό πίσω μου δεν ήταν κρύο και σκληρό. Ήταν μαλακό και ζεστό. Ο Τάιλερ είχε μπει μέσα στο ντουζ. Ακούμπησε τα χέρια του στους ώμους μου και μου έκανε μασάζ. Ήταν γυμνός από πίσω μου και ένιωθα κάθε γυμνό του σημείο κολλητά πάνω μου. Πλησίασε με το πρόσωπό του τον λαιμό μου και μου έδωσε υγρά φιλιά.

Οι Αποχρώσεις των Σκιών | Ματωμένη Σελήνη (4ο Βιβλίο)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن