1.osa

333 31 4
                                    

"Tessa! Ärka nüüd! Buss läheb ju kohe!" karjusin oma õele. Meil läheb buss juba 17 minuti pärast, aga tema ikka magab.

"Mhh...5 minutit veel, palun," proovis Tessa end vabandada.

"Ei lähe läbi, buss läheb nüüd juba 16 minuti pärast," ütlesin muiates.
Kohe peale seda lauset tõusis Tessa voodist ning hakkas riidesse panema. Läksin ta toast enda tuppa ja võtsin voodilt koti. Peale seda suundusin alla esikusse ning panin ketsid jalga. Selle ajaga oli ka õde jõudnud kohale.

"Me siis läheme," ütlesin suurestoas istuvale emale.

"Olge tublid! Tsau!" hüüdis ta veel.
Kui me bussipeatusesse jõudsime, oli buss juba saabunud.
Kuna hommikuti lähevad väga paljud tööle, lasteaeda ja kooli, oli buss juba täis ning jäime Tessaga seisma ukse ette.

Kooli jõudes läksin oma kapi juurde ning panin tagi ja jalanõud sinna.
"Lähme," ütlesin õele, kui olin ta kapi juurde jõudnud. Ta lükkas veel kapi ukse kinni ning me läksime mate klassi juurde. Klassi astudes märkasin, et minu ja Tessa kohal istuvad mingid poisid. Uued vist. Vähemalt pole ma neid enne näinud meie klassis. Kuna Tessa on julge, läks ta kohe nende juurde.
"Kmkm," köhatas ta meie laua juures,"need siin on meie kohad," meie ajal näitas ta sõrmega meie peale.

"Vabandust, me siis istume mujale," Istusime oma kohtadele. Mõne minuti pärast tuli õpetaja klassi.

"Tere hommikust kõigile. Istuge.
Nii, alustame sellega, et meie klassi on tulnud kaks uut õpilast. Palun tulge klassi ette,"
Peale seda tõusid need samad poisid ja läksid klassi ette.

"Amm..tere. Minu nimi on Jake. Ma olen 17. Ja see on mu parim sõber Jacob. Ja ka tema on 17," rääkis poiss, kes ka meiega oli rääkinud.

Nad istusid oma kohtadele ning tund võis alata.

^^
Tunnid olid läbi saanud ning siis suundusime õega kappide juurde.

"Ohhoo. Vaata, kes sul kõrvale kapi sai. See on ju see uus," ütles Tessa muiates. Lükkasin teda õrnalt naerdes ning edasi suundus ta oma kapi juurde mina enda. Olin just riide saanud. Panin kapi kinni. Seda tegi ka uus poiss. Vaatasin ta poole ning naeratasin.
Issand, Jess, nüüd jäi talle küll vale mulje.
"Tere, mina olen Jacob," sirutas poiss käe minu poole.
Appi
"Jessica. Lühemalt Jess," surusin kätt.
"Meeldiv tutvuda. Tahad, viin su koju? Mul on oma auto. Ja mu sõber läks nagunii ära juba," küsis Jacob mu käest.

"Mul on õde ka, niiet me vist lähme ikka bussiga," vastasin siiski.

"Aga võta oma õde ka siis,"ei jätnud poiss jonni.Kuna Tessa oli vägagi nõus sellega, jätsin ma jonni järele ning läksime temaga.

--

"Aitäh!" ütlesin, kui ta oli meid koju toonud.

"Pole tänu väärt. Näeme. Tsau!" ütles veel Jacob ja läinud ta oligi.

Jää Minuga!Where stories live. Discover now