"Tšau, kus sa oled?"küsisin oma õelt telefoni kaudu.
"Ma tulin veidi poodi, riideid reisile ostma."
"Seoses reisiga, ma tahan sellest veidi rääkida."
"Ma käin viimases poes veel ja siis hakkan koju tulema,"kuulsin Tessa hääles kartlikkust.
"Ja, okei,"lõpetasin kõne. Teadsin, kui Tessa närveerib tahab ta alati piparmünditeed. Seega suundusin ma kööki ning panin vee keetma. Ema pidi ka varsti koju jõudma, mistõttu panin rohkem vett. Võimalus oli, et Tessa tulebki koju emaga. Võtsin kapist kolm tassi. Tegin ka paar võileiba, kui emal peaks kõht tühi olema. Söök ja joogid valmis, hakkasin minema elutuppa, kui just uks avanes. Ja mu ennustus läks täide. Mõlemad tulid koju.
"Tsauki,"naeratasin ning kutsusin mõlemad kööki.
"Oi, sul oli vist väga igav,"naeris ema nähes laual võileibu ja teed.
Istusime maha ja panime suhkrut piparmünditeedesse.
"Kuulge, ärme lähme palun Jerseysse. Liiga ohtlik on seal. Noh, need vam.."hakkasin juba ütlema, et need vampiirid seal, kuni mul tuli meelde, et emps ei tea sellest midagi.
"Tähendab, et seal pidi hetkel olema nii palju vargaid ja rünnakuid." Tegelikult ei ole.
"Oh, tõesti? Tessa, vist oleks tõesti parem, kui ei lähe," vaatas ema kohkunult talle otsa.
Tessa hakkas rohkem teed jooma ja oli vait.
"Ma lähen siis üksi,"ütles ta lõpuks mulle silma vaadates ning tõusis lauast püsti."Tessa!"hüüdsin teda ning tõusin ka ise lauast. Enne kui hakkasin talle järgi jooksma, palusin ema, et ta ise nõud ära peseks.
"Kuule, miks sa nii väga sinna minna tahad?"küsisin õe toa ust lahti tehes.
"Sest ma tahangi neile vampiiridele vastu astuda," ütles ta surmtõsiselt.
Kohkusin. Vastu astuda? Mida ta joonud on.
"Ahm...kõik korras sinuga? Sa tahad vampiiridele vastu astuda? Millega sa mõtled?""Jess,palun, kuidas sa aru ei saa, ma lähen sinna,et vaadata kas Jake hoolib minust või oli see kõik mingi mäng,"ütles Tessa minu õlgadest kinni võttes ja sügavalt silma vaadates.
Jäin mõttesse veidi.
"Olgu, ma saan aru. Aga kui ta ei tule? Ja sa astud üksi vampiiridele vastu, sinuga võib midagi juhtuda ju."
"Jess,rahu,ma tunnen,et ta tuleb," ütles tüdruk seda rahulikult naeratades.
Istusin õe voodile ning hetk oli vaikus.
"Olgu, ma tulen sinuga. Tulen ja lähen oma sõprade keelust mööda.
**
Hei kõigile! Ma tean, pole ammu postitanud ja ma ei tea kas keegi üldse loeb seda aga you know et kool...
Aga kes veel endiselt käib seda rada minuga, teadke et armastan teid.
YOU ARE READING
Jää Minuga!
FantasyJessical on tema parimaks sõbraks tema enda õde. Kõike nad teevad koos. Aga mis juhtub, kui nad tutvuvad kahe noormehega, kes hakkavad nende klassis käima? Kas poistel on saladus, mida ei tea peaaegu mitte keegi? Kas nende pärast tuleb ka Jessical j...