Olime istunud ja veidi rääkinud Jakest ja Jacobist kuni järsult hakkasid mõned hundid urisema.
"Mis on?"küsisime Tessaga kohkunult.
"Rahu, need on minu vampiirid,"tõusis Lucas püsti ja vaatas ringi. Urin hakkas vaiksemaks ringis jääma ja kuulda oli kellegi kihistamist. Vaatasime kõik aia juurde, millest neli vampiiri üle hüppasid. Lucy, Rihanna, Ryland ja Mervel olid jõudnud kohale.
"Tervist kõigile!"hüüdis Lucy ja tuli vägagi julgelt libahuntide juurde. Tõusime õega murult püsti ning tegime vampiiridega grupikalli.
"Nii tore, et saite nii ruttu tulla," naeratasin ning istusin jälle ringi.
"No kuule, te olete meie sõbrad ja sõpru me alati aitame."
"Seega, mis plaan on?"
"Ma natuke olen mõelnud selle peale,"ütles Lucas.
"Noh?"
"Keegi huntidest ja keegi vampiiridest läheks Tessa ja Jessiga kuhugi, seda me saaks veel täpsustada. Aga mõned huntidest läheks aga Jacobi ja Jakega nii öelda "jalutama" ja siis näeksite nii juhuslikult tüdrukuid koos huntide ja vampiiridega,"rääkis ta oma plaanist. "Nende reaktsiooni võiks keegi kusagil salaja üles filmida. Ja kui nad tahavad peale teie nägemist kuhugi minna,me järgneksime."
Oli vaikus ja kõik ragistasid oma ajusid, mõteldes,kas see võiks töötada.
"Kuule, see on isegi hea idee,"ütles Michelle. Paljud noogutasid kaasa.
"Aga millal me selle täide viime?"
"Ma ei tea. Mida nad praegu teevad?"
"Nad ütlesid, et peavad korra ūhest kohast läbi käima ja see oli kõik," vastas Robert.
"Aga helistaks neile ja kutsuks niiöelda jalutama?"pakkus Tessa.
"Ja, see oleks variant, aga kui me läheks jalutama nendega kohe, tunneksid meilt vampiiri lõhna ju," ütles üks hundi karja liikmetest.
"Mis te arvaks, tegeleks sellega homme? Selleks ajaks peab lõhn olema suhteliselt kadunud,"ütles Lucas. Kõik noogutasid jälle.
"Hoiame ühendust, kuidagi saame ikka selle plaani tehtud,"ütlesin ning tõusin püsti, et sirutada.
"Aga me hakkame minema. Me hommikul jookseme Eestisse tagasi," ütles Lucas, samuti püsti tõustes.
Jätsime Tessaga nendega hüvasti ning jäime juttu ajama veel teistega.
"Pole ju vampiirid nii hullud?" küsis Tessa.
Pooled hundid noogutasid, nõustusid.
Rääkisime veidi veel juttu, kuni ka kari ära läks.
"Peaks vist magama minema, et homseks valmis olla?" küsisin Tessalt, kes selle peale noogutas. Seega suundusimegi oma tubadesse, valmistudeks homseks.
***
Vabandust mu armsad, et nii lühike ja mitte kõige parem osa, aga mul on kiired ajad. Ning kuna ma lubasin teile see nädal uut osa, siis siin see on :)Ning Anni, kui siin on vigu, ütle mulle,kuna tegin selle osa telos :p
YOU ARE READING
Jää Minuga!
FantasyJessical on tema parimaks sõbraks tema enda õde. Kõike nad teevad koos. Aga mis juhtub, kui nad tutvuvad kahe noormehega, kes hakkavad nende klassis käima? Kas poistel on saladus, mida ei tea peaaegu mitte keegi? Kas nende pärast tuleb ka Jessical j...