"Tessa, viitsid aknast vaadata, kas Jacob on juba kohal?" karjusin vetsust, kus ma just lõpetasin juuste kammimise.
"Jaa, nad on kohal," tuli vastus alt köögist. Tulin wc-st välja ja läksin alla. Panime õega kossid jalga ja läksime. Jacob oli oma autoga kohal. Tema kõrval istus tema sõber ja meie uus klassivend Jake. Ja taga istus juba Serena. Enne kui autosse istusime, ütlesin Tessale, et tema istub keskele. Nii sai ka tehtud.
Kooli juurde jõudes parkis Jacob auto parklasse ja me tulime kõik autost ära. Kooli sisse astudes oli kõigi sosistamist kuulda. Poisse, Serenat ja Tessat see ei häirinud, aga mind küll.
"Kuulge, saame siis matemaatika klassi ees kokku,"ütles Serena meile ning läks oma kapi juurde, mis asus meie omadest kaugemal. Tessa ja Jake kõndisid ees pool, kuna nende kapid on rohkem tagapool, kui meie Jacobi omad.
"Kuule Jess, sa minuga täna välja viitsid?" küsis Jacob, kui me oma asjad kapi saime pandud ja klassi poole liikusime.
"Jaa,kuhu siis?" naeratasin ma poisile.
"Saladus," ütles ta ainult. Jõudsime mata klassi juurde,kus oli Serena kohal juba. Peale seda jõudsid ka Tessa ja Jake ning me võisime klassi minna.
***
"Okei, ma viin teid siis ära ja me läheme Tessaga edasi,"ütles Jacob, kui olime tema autosse istunud. Taga oli kosta mõminaid. Kuna me viime mu õe,Serena ja Jakei meile, siis ma istusin ette. Mina koju ei lähe, läheme Jacobiga sinna, kuhu iganes ta mind viia tahtis.
***
"Nii armas," naersin, kui Jacob näitas endast väiksena tehtud pilti, mis ta telefoni oli kuidagi sattunud. Olime tulnud randa pikniku pidama. Ta näitas paari pilti veel, kuni kuulsime, et kusagil oli mingi kamp. Kui see kamp oli meie juurde jõudnud, sain aru et 4 poissi ja 3 tüdrukut, kes seal olid, polnud väga kained.
"Juta?" küsis Jacob, kui ta nägi ühe tüdruku nägu.
"Jacob,sina?" ütles see tüdruk ka. Poiss tõusis püsti ja läks Jutaks nimetatud tüdrukut kallistama. Nad kallistasid kaua.
"Kas sa kolisid ka siia?" küsis Jacob tüdrukult rõõmsalt.
Mind enam ei huvitanud, mida nad teevad, vaid hiilisin nende juurest minema. Kindlasti ta mingi eks. Pisarad tulid. Ja tulid. Ja tulid. Olin lõpuks koju jõudnud. Kuna oli vaikne, arvasin kohe, et Serena ja Jake on ära läinud ja ema ning Tessa magavad. Nojah, homme kooli päev ikkagi. Läksin oma tuppa ning vajusin kohe oma voodisse. Ma ei viitsinud isegi mitte riideid vahetada, vaid jäin samade riietega magama.Muidugi nuttes.
***
"Jess, ärka nüüd. Jacob tuleb varsti järele meile," tuli Jess mu tuppa mind äratama ja peale seda läks ka minema.
Tõusin vastu tahtmist ülesse ja tegin hommikused tegemised.
"Jess, Jacob on ukse taga, tee nüüd ruttu," pani õde juba jalanõusi jalga.
"Ma ei tule täna autoga, ma jalutan,"naeratasin õele,et ta ei saaks aru,et midagi on halvasti.
"Miks?"küsis ta kohe kahtlevalt.
"Ma....ma ei tea. Tahaks nagu värsket õhku veidi,"
Kuigi ta vaatas mind kahtlevalt, läks ta õue. Peale seda läksin kohe oma jalanõusi jalga panema. Õue astudes olid nad ikka meie maja juures. Nägin kuidas kõik lehvitasid mulle, aga mul polnud tuju tagasi lehvitada. Hakkasin lihtsalt jalutama. Jacobi auto peatus minu kõrval.
"Tsau Jess,kas sa ei tule meiega?" küsis Jacob läbi akna.
"Ei,"ütlesin, ilma et vaataks talle ka otsa.
Nägin ka, et Serenat ei ole autos, hoopis on see Juta. Minu õnneks sõitsid nad edasi. Pöörasin end ümber ning läksin kodu lähedal asuvasse metsa.
--
HEY!
Olin kaua eemal,tean, aga siin on osa :) Võib-olla tuleb täna ka teine osa,selle eest et ma kaua pole uuendanud ;)
YOU ARE READING
Jää Minuga!
FantasyJessical on tema parimaks sõbraks tema enda õde. Kõike nad teevad koos. Aga mis juhtub, kui nad tutvuvad kahe noormehega, kes hakkavad nende klassis käima? Kas poistel on saladus, mida ei tea peaaegu mitte keegi? Kas nende pärast tuleb ka Jessical j...