"Ma olen tagasi!" hüüdsin kodu ust avades. Kuna see oli lukust lahti, teadsin, et keegi on kodus.
"Kullake,siin,"kuulsin ema ütlemast köögist. Seljakoti koos asjadega viskasin maha ja läksin kööki.
"Tsauki. Kus teised on?"küsisin uudishimust, ise samal ajal mahla külmkapist võttes.
"Tessa läks korraks tädi Marje juurde ja poisid polegi veel jõudnud,"oli ainus, mis vastuseks sain.
Näitasin empsile oma seelikut ning Tessa ja poiste kinki. Ta oli nendega täitsa rahul. Kuid ühest asjast ta aru ei saanud: "Miks sa Jakele ja Jacobile samad pluusid ostsid ning huntidega?".
Ohei..selle peale ma ei tulnudki, et ema võib seda küsida.
"Ah..no neile meeldivad hundid ja see kui nad sarnanevad koos,"üritasin midagi vastata.
Ema andis pluusid minu kätte naeratades:"Oh neid poisse,".
Naeratasin vastu, et talle imelik tunne ei tekiks. Võtsin asjad ja jooksin oma tuppa.
---
"Kallis, ärka ülesse. Tessal on sulle midagi," kuulsin läbi une ema armast häält.
Avasin silmad ning vaatasin ta silmadesse. Ma ei teadnudki, et olin magama läinud. "Mhm,"mõmisesin ning läksin ema järgi elutuppa.
"Üllatus!" hüüdis Tessa, kui olin jõudnud sinna. Ta seisis suure kasti kõrval. Teda ja kasti nähes tuli mu suule kohe suur naeratus.
"Tessa, mida sa tegid? Ega mul sünnipäev pole,"naersin teda oma embusesesse võttes.
"Jah, aga me saime ikkagi sellega hakkama. Me lõpetasime 10-nda klassi ja see on ju hea,"oli ta vastus mulle.
"Tüdrukud, seiske kasti kõrvale, ma teen teist pildi," käsutas emps, võttes välja oma telefoni. Seisime kõrvuti kasti kõrvale naerdes ning ema tegi pildi.
"Oh, selle ma panen kindlasti Facebooki. Ikkagi nii suured lapsed juba," ütles ta pilti vaadates.
Hakkasime selle peale Tessaga naerma. Tüüpiline ema.
"Noh, ava!" ütles Tessa. Hakkasin rõõmsalt seda avama, kuni käis uksekell. Teadsime kohe, et need on poisid. Kuna keegi ei viitsinud uksele vastu minna, hüüdis emps lihtsalt:" Tulge tuppa!"
Ootasin ära kuni nad elutuppa jõudsid. Tervitasime ning hakkasin pakki lahti tegema.
"Seal on tegelikult teie kingid ka sees,"ütles Tessa pöördudes poiste poole. Nad noogutasid rõõmsalt ning astusid minu kõrvale. Kui kast oli lahti, vaatasime kolmekesi sinna sisse.
"Haha Tessa,"vaatasin algult tõsiselt talle otsa, aga siis hakkasin naerma. Nimelt oli see vanu ajalehti täis topitud. Hakkasime Jakeiga neid sealt välja kiskuma. Kui kõik oli välja võetud, nägime lõpus ümbrikut. Jake võttis selle sealt välja ning andis mulle. Avasin selle ning välja tuli neli lennupileti.
"Oh,"oli ainus mida sain ütelda, kuna olin väga kohkunud selle hea kingi üle.
"Meeldib? Me läheme kõik 2 nädalat New Jerseysse," oli Tessa juba üliõnnelik.
"Appi,see on nii armas sinust,"võtsin Tessa enda kallistusse. Lõpuks vaatasime poiste poole, kes vaatasid omakorda üksteisele otsa. Saime kohe Tessaga aru, et midagi on valesti.
"Kõik okei?" küsis ema poiste poole vaadates.
"Jah. Läheksime korra ülesse?" küsis Jacob ning me suundusime Tessa tuppa. Ema jäi kasti seni korda tegema.
"Noh, mis toimub?" küsisme Tessaga kui ühest suust.
"Me ei saa sinna minna,"ütles Jake tõsiselt.
YOU ARE READING
Jää Minuga!
FantasyJessical on tema parimaks sõbraks tema enda õde. Kõike nad teevad koos. Aga mis juhtub, kui nad tutvuvad kahe noormehega, kes hakkavad nende klassis käima? Kas poistel on saladus, mida ei tea peaaegu mitte keegi? Kas nende pärast tuleb ka Jessical j...