Ahoj zlatíčka,
Téma : mafie.
Chci Vás upozornit, že veškeré napsané sexuální scénky nejsou z mého života. Doufám, že se Vám bude tento příběh bude líbit.☺Přeji krásné přečtení.Tess
#################
*Jessica*
,,So we'll piss off the neighbours, In the place that feels the tears, The place to lose your fears, Yeah, reckless behavior. A place that is so pure, so dirty and raw, Be in the bed all day, bed all day, bed all day, Fucking you, and fighting on........." zkurvený budík a to znamená ŠKOLA, kterou nenávidím a doufám, že se mnou souhlasíte? Většina z vás se netěší, protože je tam hrozná nuda, debilní učitelé atd. ALE já se do školy netěším, protože mě tam šikanují!! Každé ráno na mě počkají před školou a zmlátí mě a po škole to stejné.
Se sestrou mám dobrý vztah a s mamkou taky, ale s tátou ne. Takže když přijdu domu s modřinami tak se mě mamka zeptá ,,Co se ti stalo, zlato? A od čeho to máš?" a já jí vždy od budu tím, že jsem spadla ze schodů a mnoho dalších lží. To jí mám říct : ,,Ahoj mami, to nic není jen mě ve škole šikanuje parta kluků." No, to asi těžko. Kluci se o mě nezajímají. A se žádným jsem nechodila tak, že jsem panna a chci si to nechat pro toho pravého. Já vím, že je to klišé, ale i tak.
Nejsme nějak moc chudí, ale je těžké mi platit školu a táta každý večer chodí hrát do kasína a vsází dostihy na koně. Takže to je kvůli němu.Vstala jsem z postele a šla se obléct. Na sebe jsem si vzala roztrhané kraťasi, pruhované tričko a náhrdelník. Čapla jsem tašku, seběhla dolů do kuchyně. Kde jsem si vzala svačinu, kterou si dala do tašky, do ruky si vzala jablko ke snídani a šla do předsíně. Kde jsem si nazula boty Vansky, vzala si koženou bundu a vyšla ze dveří směrem ke škole. Školu od domu máme asi na půl hodinky.
Když jsem došla ke škole, tak tam na mě už čekal Richard s jeho partou. To oni mě šikanují. ,,Heleme se není to naše milovaná Jessica ." slyšela jsem jeho hnusný hlas. Dělala jsem, že ho neslyším a šla dál. Někdo mě silně chytl za loket a otočil směrem k němu. Byl to Richard. ,,Tak ty nás budeš ignorovat, jo?" jen jak to dořekl, tak mi vrazil pořádnou facku. Otočila jsem hlavou a z nosu mi začala téct krev. Spadla jsem na zem, začal mě kopat do břicha a mezitím se k němu přidala jeho parta. ,,Hej, nechte ji!" zařval na ně neznámý hlas. Byl to hlas mého zachránce. ,,Co tobě je po ní!! Je to jenom nicka." řekl mu Richard a já se pokusila zvednout. Nešlo to ,tak jsem zvedla hlavu a uviděla jsem kluka nejspíš v mém věku. Měl zelené oči, světle hnědé vlasy v rozcuchu a mířil si to k nám.
Něco pošeptal Richardovi do ucha, zamračil se, v očích mu byl vidět strach a pokynul své partě, že odchází. Neznámý kluk přišel ke mě a klekl si. ,,Jsi v pořádku?" zeptal se mě a dal si mě do náruče. Jen jsem lehce přikývla, obmotala ruce kolem jeho krku a přitiskla se k němu. Pomalu jsem usínala v jeho náručí. ,, Jsem Theo." vyrušil mě z usínání. ,,Jess." zašeptala jsem a zavřela oči. Poslední co jsem slyšela, že se uchechtnul a řekl, něco ve smyslu ,,Já vím." a potom jsem vytuhla.
*Theo*
,,Vstávej Theo, máš práci." zatřásl se mnou Dan. (Nemá rád, když mu říkáme Daniel. Jen tak mimochodem),,Fajn." povzdechl jsem si, protřel si obličej a vstal z postele. ,,Panebože!!! Něco si obleč a vzbuď tu děvku." No co? Včera večer jsem si pořádně zašukal. Dan se koukl na postel kde ležela Natálie. Ano, ta děvka. Ve skříni jsem si vzal černé boxerky Calvin Klein. Ze země jsem si sebral černé kalhoty, černé tílko a oblékl si to. ,,Natálie vstávej a vypadni." něco si pro sebe zamumlala, vstala a políbila mě. ,,Až se vrátím, TY tady nebudeš." ukázal jsem na ní a zavřel za sebou dveře od mého pokoje. Sešel jsem dolů do obýváku, kde seděl Sebastian s Danem. Šéf měl na klíně nějaké papíry. ,,Čau, tak co pro mě máte šéfe?" zeptal jsem se Seba, vzal si sendvič, který byl na stole. ,,Hele to je můj sendvič!!" zařval na mě Dan a já na něj vyplázl jazyk a koukl si do něj. Dan se zamračil a já si sedl do křesla. ,, Theo jsi z nás nejmladší a proto ti dávám úkol Jessica Parker. Uděláme z ní poslušnou holku a potom ji prodáme New Element za slušné prachy." dojedl jsem sendvič a šéf mi podal papíry co měl na klíně. ,,Tady máš o ní nějaké informace," koukne se na hodiny ,, ,touhle dobou jde do školy, tak si pospěš." dodal a koukl se na mě, já přikývl a Sebastian odešel do své pracovny. Já se zvedl, rozloučil se s Danem a došel do předsíně. Kde jsem si obul tenisky, vzal si klíče od bílého Volva a šel do garáže. V garáži dojdu k Volvu, sednu si na místo řidiče a přečetl si informace o Jessice. Byla tam i její fotka, jen co jsem jí uviděl, tak se mi postavil. Musím jí ošukat. Papíry odložím na sedačku spolujezdce, strčím klíčky do zapalovaní, nastartuji a vyjedu směr škola.
Když jsem dojel ke škole, zaparkoval před ní a vystoupil z auta. opřel jsem se o auto, zapálil si cigaretu a uviděl ji. Jak jde ke dveřím školy, ale zastavil jí nějaký kluk, který ji silně chytl za loket a něco ji říkal. Najednou jí vrazil takovou facku až spadla na zem, přišli k němu nějací kluci, kteří mu pomáhali mlátit Jess. To už jsem nemohl vydržet, típnul jsem cigaretu a vydal se za nimi. ,,Hej, nechte ji."zařval jsem na ně a oni se na mě podívali. Podíval jsem se na ní, odtrhl od ní pohled. ,,Co tobě je po ní!! Je to jenom nicka." a došel k neznámému klukovi. Jess se snažila zvednout, ale na konec zvedla jen hlavu. Koukala se na mě, všiml jsem si monokla nad jejím pravém oku, roztržený ret a modřin ve tváři. Když jsem k němu přišel, tak jsem zjistil, že je to Richard. Jeden z nás, ale nevěděl o Jess. ,,Tak hele Richarde!! Necháte Jessicu na pokoji jinak, tě a tvoji partu šéf zabije." zašeptal jsem mu do ucha a Richard ukázal na partu, s kterou odešel do školy. Přiklekl jsem si k ní ,, Jsi v pořádku?" zeptal jsem se a vzal si ji do náruče. Přikývla, obmotala mi ruce kolem krk a přitiskla se na mě. ,,Jsem Theo." šel jsem s ní směrem k autu. ,,Jess." zašeptala, já se uchechtl a řekl ,,Já vím." odemkl jsem auto a položil ji na zadní sedadla auta. Sám jsem nastoupil na místo řidiče a rozjel se do New Yorku.
ČTEŠ
Life With Mafia /DOKONČENO/
FanfictionJessica Parker, 16 let, mladá studentka, je šikanována ve škole klučíčí partou. Má taky otce, který hraje poker a vsází dostihy, mladší sestru Kate, matku a má nejlepší kámošky Emily White a Lily Williams. Zachrání ji Theo Raeken, který se do ní z...