Když jsme dorazili domů, pomohla jsem Theovi z taškou. Theo si pololehl do postele a koukal se na mě. Theovu tašku jsem dala na stůl a otevřela ji. Špinavé prádlo jsem dala v koupelně do koše a čisté složila a dala ho do skříní.
Když jsem to měla hotové, tak jsem si vlezla má postel za Theem. Políbila jsem ho a přehodila přes něj svou levou nohu. Takže jsem na nim seděla obkročmo. Své ruce obmotal kolem mého pasu. Přisála jsem se mu na rty. On náš polibek prohloubil.
Najednou se rozrazili dveře a dovnitř vešel Dan. ,,Čau. My -" řekl Dan a podíval se na nás. ,,A zřejmě nevhod." Dodal Dan. Slezla jsem z Thea, sedla jsem si vedle něj. ,,Dopověz nám to." řekl Theo a přitáhl si mě k sobě. ,,Že my teď půjdeme s klukama pryč. Tak aby se o tebe Jessica postarala." řekl a podíval se na mě. ,,Ale jak vidím tak je." usmál se a odešel.
,,Tak kde jsme to skončili?" Zeptala jsem se Thea a zase sina něho sedla obkročmo. ,,No, myslím si, že asi u tohohle." Řekl a přisál se mi na rty. Prohloubila jsem náš polibek. U něho to, ale neskončilo.
****
,,Theo!! Jess!!" Zařvali jsme a oba dva vyvrcholili. Theo se svalil vedle mě a usmál se. Pravou ruku si dal pod hlavu a druhou si mě přitáhl na svou hruď. Přitulila jsem se k němu a usmála se. Theo mě políbil do vlasů a odpočíval. Tak jako já.
,,To byl ten nejlepší sex v mým životě." řekl a já se nadzvedla. Naklonila jsem se k němu. Spojila jsem naše rty v jedny a začala s nimi pohybovat. Theo spolupracoval a já si přes něj hodila nohu. Takže jsem na něm seděla obkročmo a na jeho přirození. Pořád jsme se líbali a dali si druhé kolo.
Když jsme skončili. Theo šel do sprchy a já se oblékla. Svoje kalhotky a Theovo triko. Učesala jsem si vlasy a šla do kuchyně. Ukuchtit nám něco k jídlu. Oba dva jsme po tom sexu vyhladovělý.
*****
Zrovna jsem stála u plotny a smažila nám lívance. Bude jich dost i pro kluky. A u toho jsem měla puštěnou televizi. A na ní MTV, kde byly písničky. Kroutila jsem boky do rytmu hudby a smažila.
Po chvíli se objevil Theo. ,,Tady máš." Otočila jsem se čelem k němu a podala mu talíř s lívancemi. ,,Díky, love." Vzal si talíř a políbil mě.
Položila jsem svou ruku na jeho zátylek a víc si ho přitáhla do polibku. Odložil talíř a vysadil mě na linku. ,,Hele, měli jste na to hodně času, když jsme tady nebyli. Takže teď Jess slez té linky, na které se dělá jídlo. A ty Theo máš odpočívat." vyrušil nás hlas Sebastiana.
Theo se ode mně odtáhl a já seskočila z linky. ,,No jo, " řekla jsem a políbila Thea. ,,Tady máte jídlo." Dodala jsem a sedla si do obýváku s jídlem a pustila si film. The Starving games. Parodie na Hunger games.
(Vím, že tam hraje Cody. Ale jiný film mě k tomu nenapadl.)
ČTEŠ
Life With Mafia /DOKONČENO/
FanfictionJessica Parker, 16 let, mladá studentka, je šikanována ve škole klučíčí partou. Má taky otce, který hraje poker a vsází dostihy, mladší sestru Kate, matku a má nejlepší kámošky Emily White a Lily Williams. Zachrání ji Theo Raeken, který se do ní z...