,,A jakou má šanci na přežití?" zeptal se zdrceným hlasem Dan. ,,30%, ale v kómatu může být dlouho. Než by měl šanci se probudit." Vzlykla jsem a po dlouhé době se nadechla. Nevěděla jsem, že jsem zadržovala dech. ,,Děkujeme a můžeme na chvilku za ním?" doktor jen přikývl.
Společně jsme se vydali k jeho pokoji. Nadechla jsem se, chytla za kliku a pomalu dveře otevírala. Pomalými kroky jsem došla k jeho posteli bez jediného pohledu na něj. Až když jsem byla u jeho postele. Zhluboka jsem se nadechla a podívala se na moji lásku.
Byl bílý jako stěna, pomalu se mu hýbala hruď. Byl napojený/ napíchnutý na různých hadičkách, které nám říkali, že 'žije'. Ale Theo nejevil žádné známky života.
Rozbrečela jsem se a spadla Adamovi do náruče. Úplně jsem zapomněla, že jsou tu se mnou kluci. Brečela jsem Adamovi do trička, ale věděla jsem, že mu je to teď jedno. Dan se Sebou tam ještě chvilku zůstali, Adam se mnou šel k autu.
Dal mě na zadní sedačky a sám si sedl na místo řidiče.
Adam's POV.
Poté co se Jess zhroutila v nemocnici, jsem ji odnesl do auta. A rozjel se k nám do vily. Ale po cestě jsem dostal hlad.
Takže jsem se zastavil do McDonaldu a koupil si jídlo sobě, Jess a klukům. Dal jsem to do igelitky a šel k autu. Položil jsem ji na sedačku spolujezdce a podíval se dozadu na Jess. Spala. Sedl jsem si a rozjel se.
******
Když jsem přijel k vile, zajel jsem do garáže. Bylo 5:49 PM. Vypnul jsem motor, vzal igelitku a odnesl ji do kuchyně. Dal jsem to na bar a vybalil to.
Když jsem to měl vybalené, kluci přijeli domů. Pozdravili jsme se a kluci odešli. Nevím kam šli a je mi to úplně jedno.
Šel jsem do garáže a k mému autu. Otevřel jsem zadní dveře a do náručí si dal Jess. Pravou nohou jsem zavřel dveře a šel Jess dát do mého pokoje. Kdyby byla v pokoji Thea, tak se zblázní.
V mém pokoji jsem ji dal do postele, sundal ji šaty a boty. Když jsem viděl Jess ve spodním prádle, tak to se mnou nic nedělalo.
Poslední dobou se spíš dívám po klucích a ne holkách. Teď je to definitivní, že jsem gay. Protože se mi z Jess nepostavil. Přikryl jsem ji dekou, vzal si ze stolu pc a šel si uvařit kafe.
Sedl jsem si k baru v kuchyni. Položil jsem si na bar notebook a otevřel ho. Čtu tam knížku o gayích a u toho piju kafe.
Když jsem byl asi u 25. kapitoly, tak mě to přestalo bavit. Pustil jsem si Teen Wolf. Hrozně se mi líbí Colton Haynes a Charlie Carver. Vím, že oba dva jsou gayové. A taky z nich mám vlhké sny.
Vzal jsem si hamburger s hranolkami. Snědl jsem to a šel vyhodit odpadky. Potom jsem šel skontrolovat Jess a vzal jsem si počítač sebou. Jess spala, byla rozvalená přes půlku postele a vlasy měla všude.
Počítač jsem dal na stůl a ze skříně si vzal čisté boxerky a triko. Zalezl jsem do koupelny, svlékl jsem se a šel do sprchy.
Ve sprše jsem po svém těle roznášel mýdlo. Jezdil jsem po svém těle a představoval si, že je to jeden z nich.
1. stál za mnou a druhý přede mnou. Jezdili po mém těle. 1.Zajel svou rukou k mému rozkroku a začal mi dělat dobře. Přejížděl mi po penise. Sem a tam pořád dokola dokud jsem se neudělal. Otevřel jsem oči a podíval se dolů. Má ruka byla na penisu a zeď byla bílá od mého semene.Prohrábl jsem si vlasy, umyl se a stěnu taky. Vypnul jsem sprchu osušil se ručníkem. Oblékl jsem si na sebe boxerky a triko. Vyčistil si zuby, zhasnul v koupelně a šel si lehnout za Jess.
Odkryl jsem kapku deky zalezl pod ní. Přikryl se a pravou ruku jsem si dal pod hlavu. Zavřel jsem oči a úplně jsem se vypnul.
///////
Hi guyss. Jsem tu s dalším dílem asi po týdnu. Moc díky za 2.14 K. Potěší votes a comments.
All the love T.
ČTEŠ
Life With Mafia /DOKONČENO/
FanfictionJessica Parker, 16 let, mladá studentka, je šikanována ve škole klučíčí partou. Má taky otce, který hraje poker a vsází dostihy, mladší sestru Kate, matku a má nejlepší kámošky Emily White a Lily Williams. Zachrání ji Theo Raeken, který se do ní z...