Chapter 20

890 35 13
                                    

Ráno jsem se probudila se strašně dobrým pocitem. Ptáte se mě proč? Theo. Volali mi včera večer z nemocnice, že se Theo zlepšil a probudil se. Skvělá zpráva.

Učesala jsem se, oblékla se. Šedé triko s nápisem, černé skinny.

Šla jsem si udělat snídani

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Šla jsem si udělat snídani. Udělala jsem si zdravé lívance s javorovým sirupem a čaj k tomu. Kluci seděli v obýváku.

Když jsem dojedla, uklidila to do myčky a zašla si pro kabelku, do které jsem si hodila mobil a peníze. Sešla jsem dolů a zeptala se Adama, jestli by mě neodvezl do nemocnice za Theem.

*******

,,Ahoj zlato." řekla jsem, když jsem přišla na jeho pokoj. Byl zrovna vzhůru. ,,Ahoj." odpověděl chraplavě a pousmál se. ,,Jsem ráda, že si se probudil." řekla jsem se slzami v očích a opatrně ho objala.

U Thea jsme ještě strávili 2 hodiny. Adam tam přišel hodinu později. Než jsme odešli, tak jsme se s Theem políbili. Potom jsme si s Adamem zašli na zdravý oběd a na 'trénink' za Sebastianem. Adam mě vyhodil před domem a někam odjel. Převlékla jsem se do trička a kraťasů.

,,Ahoj Sebastiane." řekla jsem, když jsem ho uviděla, jak na mě čeká. Má na sobě černé triko a šedé tepláky. ,,Ahoj Jess,"řekl a usmál se. ,,Začneme dneska zlehka." ušklíbl se. No jo, to jeho zlehka známe.

,,Udělej si 5 koleček a procvič se." znova se na mě ušklíbl. ,,No to si děláš prdel, ne? I to 1 kolečko je moc." pomyslela jsem si, ale raději nic neříkala. Běžela jsem, protože jsem někde v jádru věděla, že mi to jen prospěje. A taky proto, že by Sebastian měl kecy.

Zbytek tréninku byl už v pohodě. Skončila jsem s tréninkem v 6 PM a začala jsem asi v 1 AM. Vlezla jsem si do sprchy a nechala na sebe dopadat kapky vody. Vylezla jsem ze sprchy, osušila se a oblékla si pyžamo. Černé dlouhé triko s nápisem ''I'M SO SLEEPY'' a kalhotky.

Vlasy jsem si sepla do malého culíku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vlasy jsem si sepla do malého culíku. Ustlala jsem si postel a šla dolů udělat večeři. Pečené brambory. Dali jsme si je s tatarkou a pustili si televizi.

Dávali Vlčí mládě. Můj a Adamův oblíbený seriál. Shlédli jsme asi 5 dílů. Adam u toho usnul. Tak jsem ho přikryla dekou a šla si lehnout. Zbytek kluků asi po druhém díle odešli.

Zalezla jsem si do pokoje a lehla si do postele. Vzala jsem si mobil a najela na messenger. Napsala jsem Theovi.

Já: Ahoj zlato. ❤

Theo: Čau love. ❤❤

Já: Jak se máš? ☺

Theo: Bolí to. Jsem unavený a chybíš mi. 😢 Co ty?

Já: Unaveně a taky mi chybíš. 😢 Kdy tě propustí z nemocnice? 🏥🚘

Theo: Asi za 2 týdny. Nejsem si jistý, ale kdyby něco tak ti napíšu.

Já: Dobře. Už bysme měli jít spát. Je půl jedenácté. 😪😪 Ty, zlato, si musíš odpočinout a já taky.

Theo: Dobrou noc a sladké sny. ❤

Já: Dobrou noc. 😍💋

Poslala jsem mu odpověď a dala si mobil na noční stolek. Zhasla jsem lampičku a otočila se. Zavřela jsem oči a upadla do říše bez nočních můr.

Life With Mafia /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat