Do pokoje vstoupil Theo se Sebastianem. Odložila jsem knížku na stolek. Theo, který měl stále ručník kolem sebe, tak si ze skříně vzal oblečení. Mezitím, co jsem se koukala na Thea, si Sebastian sedl vedle mě na postel. Theo i s oblečením odešel. ,,Jessie, něco ti musím říct." podíval se mi do očí. ,,A nevyšiluj, prosím." přikývla, uvelebila jsem se na posteli a napjatě jsem čekala až Sebastian něco řekne. ,,Já, Theo, Adam a Dan nejsme obyčejní kluci. Děláme věci, které jsou nelegální a neodpustitelné. Zabijíme, prodáváme zbraně, drogy atd. My js-" nedořekl to, protože do pokoje vletěl Dan. ,,Šéfe?" nechápavě se koukla na Dana. Ten mi věnoval jen úšklebek. ,,Dane, řekni mu. Ať si udělá pohodlí, že hnedka přijdu." Dan přikývl a odešel. Sebastian se zvedl a odešel ke dveřím. ,,Potom ti to dopovím a nebo se zeptej Thea." mrkl na mě a já přikývla. Sebastian odešel a já se mohla jít koukat na pc.
Na pc jsem si pustila youtube a dala si tam písničky. Little Things od One Direction.
,,Your hand fits in mine like it's made just for me
But bear this in mind, it was meant to be
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks
And it all makes sense to meI know you've never loved the crinkles by your eyes when you smile
You've never loved your stomach or your thighs, the dimples in your back at the bottom of your spine...." zpívala jsem s nima. V pokoji jsem našla jedny dveře, kterých jsem si předtím nevšimla. Vzala jsem za kliku a otevřela je. Přede mnou se tyčila obrovská dívčí šatna. Vlezla jsem dovnitř a prošla si to. V regálech byly věci od spodního prádla po různé doplňky. Byl tam i menší stolek s kosmetikou a velké zrcadlo. Sednu si ke stolku, kde si vezmu hřeben. Učešu si vlasy a lehce se namaluji. ,,Zajímalo by mě, proč má Theo v pokoji dívčí šatnu se všemi drobnostmi??" řekla jsem si sama pro sebe. Vylezla jsem ze šatníku a sešla do spodního patra.,,Kluci?" V obýváku seděli kluci s nějakým klukem. Něco řešili. Jakmile jsem se tam ukázala, tak se všichni na mě otočili a přestali to řešit. Neznámý kluk se na mě divně podíval. Theo vstal a přišel ke mně. Podíval se mi do očí a pohladil mě po tváři. Pod jeho dotykem mi vyskočila husí kůže. Než jsem se nadála, POLÍBIL MĚ. Neřešila jsem, že jsou tady kluci a neznámý. Prohloubila jsem polibek a Theo si mě za boky přitáhl k sobě. Po chvilce jsme se od sebe odtáhli. ,,Vojta." řekl ten kluk a políbil mi hřbet ruky. ,,Jessica." řekla jsem s menším úsměvem. Konečně jsem si ho mohla pořádně prohlédnout. modré oči, vlasy hnědé s blond konečky. Červenočerná košile a černé roztrhané džíny. Odešla jsem do kuchyně.
*Theo*
Za chvilku měl přijít Vojtěch a Jess je nahoře se šéfem. Koukali jsme se s klukama na fotbal a pili u toho pivo. Zazvonil zvonek u dveří. Vojtěch Dragon. Poslal jsem Dana pro šéfa. Ten si odfrkl a šel. Šel jsem ke dveřím a otevřel je. ,,Nazdar Vojto." řekl jsem a pustil ho dál. ,,Čau." řekl. Sedli jsme si do obýváku, kde už čekali kluci se šéf. Probírali jsme něco o drogách, obchodech atd. Najednou do obýváku vkročila Jess. Jess v mini černých kraťasech a červeném croptopu. Byla lehce namalovaná. Její rty si říkali o polibky. Vypadala SEXY. Koukl jsem se na kluky, kteří nad ní slintali. Hlavně Vojta. Kluci chtějí prodat Jess, právě Vojtovi. Šel jsem k ní. Podíval se do jejích krásným modrošedivých očí a pohladil jí po tváři. Pod mým dotykem se jí vytvořila husí kůže. Usmál jsem se a políbil jí. Neřešil jsem, že se na nás dívají kluci. Prohloubila náš polibek. Přitáhl jsem si její tělo k sobě. Po chvilce jsme se od sebe odtáhli. Byl u ní Vojtěch. ,,Vojta." políbil jí hřbet ruky. Zatínal jsem ruce v pěsti. ,,Klid!!" řekl jsem si v duchu. ,,Jessica." řekla s menším úsměvem. Prohlédla si ho a odešla. ,,Jess je TA, kterou mi chcete prodat?" řekl Vojta a kluci až na mě přikývli. Zavrčel jsem. Nelíbí se mi to a možná ji miluju. ,,Theouši, tobě snad na ní záleží?" zeptal se mě s úšklebkem. ,,Ne." řekl jsem klidným hlasem, ale jistý jsem si tím nebyl. Kluci ho vyprovodili a já šel do posilovny.
*Vojtěch*
Když jsem přijel k Sebastianovi. Tak jsem si nemyslel, že tam bude mít tak pěknou holku. Chtějí mi jí prodat až na Thea. Theovi na ní záleží, ale nesmí. MY jsme mafiáni, děvkaři a bezcitný zabijáci. Vím, že je Theo z nich nejmladší, ale i tak. Užijeme si s ní všichni. 😈
Omlouvám se za chyby!! Děkuji, potěší votes i koment.
Tess
ČTEŠ
Life With Mafia /DOKONČENO/
FanfictionJessica Parker, 16 let, mladá studentka, je šikanována ve škole klučíčí partou. Má taky otce, který hraje poker a vsází dostihy, mladší sestru Kate, matku a má nejlepší kámošky Emily White a Lily Williams. Zachrání ji Theo Raeken, který se do ní z...