Z minulé kapitoly
Vstala jsem z postele a vydala se dolů. Když jsem došla do kuchyně, tak jsem viděla Thea se zbraní v ruce. Na zemi ležel asi třicetiletý chlap v kaluži vlastní krve. Koukla jsem se na Thea se slzami v očích. A víte co jsem viděla v jeho očích? Potěšení, radost. On má radost z toho, že zabil chlapa!! 😭😭
,,Co jste kurva zač?!"
**************************************************
Zařvala jsem na ně. ,,Mafiáni." Odpověděli mi všichni naráz klidným hlasem. Rozběhla jsem se do 'mého' pokoje. Slyšela jsem volání mého jména. Na schodech jsem upadla, protože jsem přes slzy neviděla na cestu. Sebrala se ze země a utekla jsem do pokoje. Zamkla se a skočila do postele.
Bydlím ve vile se čtyřmi mafiány. Do jednoho z nich jsem zamilovaná. Ano, zamilovaná. Miluji člověka, který zabíjí lidi, nejspíš prodává drogy a nevím co ještě. Co Lily a Emily? Myslí na mě? Hledají mě? Otec na mě ani nepomyslí!! Mamka se sestrou, ty ano. Alespoň doufám. Z toho přemýšlení jsem usnula.
*Nobody*
Nemýlila se. Její mamka se sestrou na ní myslely neustále. I její kamarádky na ní myslely. Ale nikoho nenapadlo, že by ji mohl někdo 'unést'. Unesl ji někdo nebo jí pomohl?
*Theo*
Potom co mě Adam vyrušil. Jsem políbil Jess a odešel. Na chodbě mě čekal. Měl na tváři úšklebek. ,,Nech si toho, jo?" Praštil jsem ho ramene. ,,Na," podal mi zbraň. ,,Dole je Erik. Dluží nám za drogy." protočil očima. Mrkl jsem a šli jsme do kuchyně. Na zemi klečel chlap. Erik Jones. Dluží nám za drogy. Dluží velké prachy. ,,Prosím, donesu Vám je. Jen mi dejte ještě kapku času, jednu šanci. Týden," Já s kluky jsme si odfrkli a většina protočila očima. ,,Prosím Vás, mám doma dceru a ženu. PROSÍM." To říkají všichni, předtím než je zabijeme. Občas. ,,Tak co, kluci. Dáme mu šanci nebo ho odděláme?" ušklíbl jsem se a nabil zbraň. Kluci nabili zbraně. ,,Vidíš? Takhle to dopadá, když nám nedáte prachy včas nebo jste měli mnoho šancí to zaplatit. A myslím si, že TY si jich měl už hodně. Nemýlím se, že?" zeptal se ho Dan a namířil na něj. ,,Nemýlíte." odpověděl a sevřel oční víčka k sobě. Věděl, že ho zabijeme. Takže, ty jeho kecy byly k ničemu. Zasmáli jsme se. Mám tak rád, když v jejich očích vidím tu bezmoc. Zbytek jsme na něj zamířili. ,,Pozdravuj v pekle!" Zastřelili jsme ho.
Najednou jsem uslyšel kroky na schodech. Kluci schovali pistole. Podíval jsem se tím směr. Viděl jsem Jess. Měla moje triko a tanga. Podívala se na mě a na zbraň v mé ruce. Jakmile uviděla Erika. Mrtvého. Začala brečet. ,,Co jste kurva zač?!" zařvala na nás až Adam sebou trhl. ,,Mafiáni." Odpověděli jsme všichni naráz klidným hlasem. Rozběhla se do pokoje. Volal jsem na ní. A slyšel jsem jak praskla dveřmi. Dal jsem zbraň za opasek. S kluky jsme 'uklidili' mrtvolu. Adam vytřel kuchyň, aby tam nebyla žádná krev. Vzal jsem nějaké jídlo a pití. Dal jsem to na stůl v obýváku a zapnul televizi. Fotbal!! Přišli kluci a sedli si ke mně. Jedli, pili a koukali na fotbal. Smáli jsme se u toho. Adam z toho spadl z gauče. My jsme se mu smáli. Nejspíše to vyrušilo Jess, protože za námi přišla a pak odešla do kuchyně. Po chvilce přišla s těstovinovým salátem. My hnedka zdrhli do kuchyně pro salát. Vrátili jsme se k Jess a koukali na Mimoně.
*Jess*
Hluk. To bylo to, co mě probudilo. Vstala jsem z postele a podívala se na hodiny. 15:25h. To jsem spala, tak dlouho? V koupelně jsem se podívala do zrcadla. Rty oteklé, oči zarudlé od pláče a vlasy rozcuchané. Proč jsem plakala? V té chvíli mi to došlo. Oni jsou mafiáni a zabíjejí lidi!! S toho jsem se znova rozplakala. Po chvilce jsem si utřela slzy do trička a umyla si obličej studenou vodou. Obličej si utřela do ručníku a uslyšela jsem ránu. Lekla jsem se. Vyšla jsem z koupelny, přes pokoj až po schodech dolů. Když jsem stála pod schody, tak jsem uviděla příčinu té rány. Kluci seděli na gauči a smáli se Adamovi, který spadl z gauče. Kluci na stole měli jídlo, pití a na televizi jim běžel fotbal. Neřešila jsem je a šla si do kuchyně udělat jídlo a pití. Těstovinový salát. Mňam. ,,Tak co tu máme." podívala jsem se do ledničky, ze které jsem vyndala. Okurku, papriky, sýr, rajčata a majonézu. Zavřela jsem lednici, dala suroviny na linku a ze skříňky nad linkou vyndala těstoviny. Začala jsem ho dělat. (:D) Když to měla hotové, dala jsem mísu s tím na stůl. Nabrala jsem si do mističky, vzala si vidličku a šla za kluky do obýváku. ,,Kde jsi to vzala?" jen jsem si sedla na gauč, hnedka se mě zeptali kluci. ,,V kuchyni." řekla jsem s plnou pusou. Jen co jsem to dořekla, tak kluci hnedka vystartovali. Zasmála se a pokračovala v jídle. Po chvilce přišli kluci se salátem. Sedli si ke mně a začali jíst. V televizi dávali Mimoně.
*********************
Omlouvdám se, že dlouho nevyšel díl. Měla jsem hodně práce se školou, rozchod no prostě hrůza.
ČTEŠ
Life With Mafia /DOKONČENO/
FanficJessica Parker, 16 let, mladá studentka, je šikanována ve škole klučíčí partou. Má taky otce, který hraje poker a vsází dostihy, mladší sestru Kate, matku a má nejlepší kámošky Emily White a Lily Williams. Zachrání ji Theo Raeken, který se do ní z...