Ale to co řekla mi vyrazilo dech. ,,Víš , jak jsem ti říkala, že tady bydlíme? Tak já je sestra Vojty a Izzy je sestra Timmyho." řekla Nikol. Oči jsem měla rozšířené a pusu do O. Dívala jsem se pořád na jedno místo. Než mi někdo zamával před očima. Izzy. Usmála se a odešla k ledničce. Vzala si jogurt a sedla si zpátky k nám. Povídaly jsme si, dokud nás nevyrušilo odkašlání. Otočily jsme se a dívala je se do očí Vojtěchovi. Uhla jsem pohledem, sklopila ho a slyšela, jak se uchechtl. Zvedla jsem pohled a podívala se na holky. Izzy tu už nebyla, ale z obýváku jsem slyšela televizi. Tak tam bude.
Nikol stála v objetí s Vojtou, který ji dal pusu do vlasů. Oba dva se usmívali. To je sourozenecká láska. ,,Ahoj." řekl mi a pořád objímal Nikol. ,,Necháš nás chvilku o samotě, sis?" zeptal se jí, ale pořád se díval na mě. Přikývla, vzala si věci a ještě řekla. ,,Jessie, ráda jsem tě poznala a budu v pokoji." přikývli jsme a Nikol odešla. Vojta si ke mně sedl a ušklíbl se. ,,Slyšel jsem, co se ti stalo. Zvykej si tak, že mě zítra čekej a nebudeš mi odporovat. Rozumíme si?" přikývla jsem a sklopila pohled na své nohy. Bála jsem se, co mi udělá. Slyšela jsem kroky a potom zavření dveří. Takže je pryč.
Utekla jsem do svého pokoje a skočila do postele. Rozbrečela jsem se a myslela na Thea. Jak dlouho tam ještě budou? Myslí na mě? Povzdechla jsem si a dál brečela. Asi po 5 minutách jsem si sedla a utřela si slzy do trička. Ze šuplíku z nočního stolku jsem si vyndala mobil. Měla jsem tam 5 zmeškaných zpráv. Všechny byli od Thea. Začali jsme si psát.
Byla jsem ráda, že mu chybím a zítra si pro mě přijedou. Doufám, že to stihnou dřív nez mi Vojta něco udělá. Slyšela jsem zaklepání. ,,Dále." řekla jsem a schovala mobil pod polštář. Do pokoje vešla Nikol s něčím v ruce. ,,Ahoj, vyzkoušíš mě z dějepisu, prosím?" přikývla jsem, Nikol si sedla ke mně na postel a podala mi sešit. Vyzkoušela jsem jí a uměla to. (Třiceti létá válka).,,Jess?" zeptala se mě a vstala. ,,No?" odpověděla jsem jí a prohrábla si vlasy. ,,Co uděláme k večeři?" Hmm, dobrá otázka. ,,Co třeba.....palačinky" přikývla a šly jsme je do kuchyně dělat. Když jsme je měly hotové. Nikol zavolala ostatní. Všichni přiběhli nabrali si a zase odešli.
S Nikol jsme se zasmály nabrali si, namazaly si je nutellou a šly do obýváku. Sedly jsme si na gauč a pustily si Harryho Pottera a princ dvoji krve. (Emily_Snape69)
Když jsme dojedly a film skončil. Odnesly jsme špinavé nádobí do kuchyně a dali ho do myčky. I po klucích a Izzy. Nikol šla do pokoje si připravit tašku a dělat ještě prezentaci. Já šla vypnout televizi a k sobě do pokoje. Ze skříně si vzala triko a tepláky na spaní, vlezla jsem s tím do koupelny a zamkla. Kdyby sem chtěl jít někdo z kluků.
Svlékla jsem se a vlezla do sprchového koutu. Nechala jsem na sebe dopadat kapky vody. Byl to uvolňující pocit. Přestala jsem myslet a jen si užívala volnost, která za chvilku skončí. Stopla jsem vodu, namydlila se a zase ji pustila. Když jsem byla umytá, vypnula jsem sprchu a obmotala kolem sebe ručník. Vylezla jsem ze sprchy, usušila se oblékla se. Vyčistila jsem si zuby a odešla do pokoje.
Lehla jsem si do postele a vytáhla z pod polštáře mobil. Měla jsem tam 30% baterky. U postele jsem měla zásuvku a v nočním stolku nabíječku. Mobil jsem si dala nabíjet a podívala se na wattpad.
Měla jsem na mém příběhu 669 views, 100 votes a 35 comments. Prostě úžasný. Teď jsem neměla touhu psát příběh. Chtěla jsem napsat Theovi, ale byla jsem hrozně unavená, takže jsem usnula. Noc beze snů a nočních můr.
Po měsíci vydávám další díl. Doufám, že se vám bude líbit. Omlouvám se za chyby. Hrozně moc děkuji za 1,51K views a 129 votes. V minulém díle jsem psala, že děkuji za 1,43K views a teď tohle. Hrozně moc děkuji a mám vás ráda. Potěší votes a comments.
Tess :-*
ČTEŠ
Life With Mafia /DOKONČENO/
FanfictionJessica Parker, 16 let, mladá studentka, je šikanována ve škole klučíčí partou. Má taky otce, který hraje poker a vsází dostihy, mladší sestru Kate, matku a má nejlepší kámošky Emily White a Lily Williams. Zachrání ji Theo Raeken, který se do ní z...