Chapter 1

2.4K 71 4
                                    

Jess's pov.

Probudila jsem se v cizím pokoji. Ale v luxusním pokoji. Pomalinku jsem se rozkoukávala a zjistila jsem, že mám na sobě klučičí boxerky a tričko. Ani podprsenku jsem neměla. Ten klučina mě musel převlíknout. Napadlo mě, kde mám vlastně mobil. Tak jsem ho hledala, ale nenašla.Chtěla jsem odejít z pokoje, ale bylo zamčeno. Bušila jsem na dveře a do vnímala se, že mi někdo otevře. Nikdo neotevíral ani jsem nikoho neslyšela, tak jsem se rozhodla, že půjdu prozkoumat pokoj. Hned mě zaujal notebook , který ležel na stole vedle postele. Naštěstí nebyl zaheslovaný a tak jsem se tam rychle dostala. Na notebooku byla složka s názvem Neotevírat! a jako správná rebelka jsem jí otevřela. Nemohla jsem uvěřit vlastním očím. V té složce bylo spousta videí s pornem. Nechtíc jsem jedno video spustila a v ten moment se rozrazili dveře a do pokoje vpadl Theo, který s údivem koukal co dělám. Začal se smát a já se snažila rychle vypnout notebook. Jak jsem ho vypnula, tak jsem se koukla na Thea, který se opíral o rám dveří a pořád mě pozoroval. ,,Tak Jess se nám kouká na péčko.'' zašeptal a čekal na mojí reakci. ,,No spíš jsem trošinku víc zvědavá.'' Pípla jsem a zazubila jsem se. ,,Odkud znáš mé jméno?'' Zeptala jsem se opatrně. ,,V dnešní době se dá najít všechno.'' Řekl a mrkl na mě. Potom jsem si vzpomněla, že jsem mu ho řekla. ,,Nemáš hlad? Teď tu nikdo není, tak mužem zajít do restaurace.'' Já jen kývla, on mi podal kalhoty, který jsem si oblíkla a následovala ho. Při cestě jsem se snažila upravit. ,,Neboj se, vypadáš sexy.'' Řekl a já se začala červenat. On mě jen pohladil po tváři a já nastoupila do auta. Jak jsme odjížděli, tak jsem zjistila jaký má velký dům no spíše vilu. Když jsem jeli autem, tak jsem měla nutkání se na něco zeptat. ,,Mám otázky?'' Zeptala jsem se a on jen nadzvedl pravé obočí. ,,To jsi byl ty, kdo mě převlíkl do toho ,,úžasného'' outfitu? A kde mám mobil?'' Ukázala jsem na své oblečení a chvilku jsem musela počkat na odpověď a úplně jsem věděla, že neví jak to má říct. ,,No....ano byl jsem to já a mimochodem máš strašně hezké tělo.'' Řekl a já úplně zrudla. ,,A tvůj mobil mám u sebe, ale stejně ti koupím nový." Já se zamračila a neřešila to. On se jen ušklíbl a pustil rádio.

Theo's pov.

Celou dobu jsem myslel na její dokonalé tělo. Jak jsem jí umýval a převlékal. V mém tričku a bez podprsenky vypadala vážně k ošukání. V rádiu začala hrát písnička od Adele - Hello. Jess začala zpívat a já se k ní přidal. Tvořili jsme úžasné duo.

,,Hello, it's me, I was wondering
If after all these years you'd like to meet
To go over everything
They say that time's supposed to heal ya
But I ain't done much healing

Hello, can you hear me?
I'm in California dreaming
About who we used to be
When we were younger and free
I've forgotten how it felt
Before the world fell at our feet

There's such a difference between us
And a million miles

Hello from the other side
I must've called a thousand times
To tell you I'm sorry
For everything that I've done
But when I call you never seem to be home....." Celou cestu do restaurace jsme si zpívali, vyprávěli si historky a vtipy.

Jess's pov.

,,Theo...kdo vlastně jsi?'' Zeptala jsem se ho s malým úsměvem na rtech. ,,To je na dlouhé povídání.'' Řekl a zaparkoval před restaurací. Vybral si snad tu nejdražší restauraci v New Yorku. Páni!! Ale chtěla bych vědět dvě podstatné věci. 1. Co dělám u Thea?! A 2. Kdo je sakra Theo?!

--------------------------------------------------

Tento díl je trošku kratší, ale nebojte příští díl bude delší!! V hlavních médiích je vila kluků, zatím znáte jen Thea. Omlouvám se za chyby. A doufám, že se díl líbil.

Tess

Life With Mafia /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat