Otevřela jsem oči. Ležela jsem na nějakém gauči. Bylo tu teplo a slyšela jsem hlasy, a proto jsem radši zavřela oči. ,,....potřebujeme si hrát." řekl jeden hlas, který mi byl povědomí. ,,My? Snad vy tři." Všichni se zasmáli. ,,Jo, přesně my tři." Zase se zasmáli. ,,Když jsem ji viděl u Sebastiana, věděl jsem, že mi ji chtějí prodat, ale Theodor byl proti. On k té děvce něco cítí. Věděli to. Byli tak blbý, že ji nechali samotnou doma a odjeli. A taky ji dovolili chodit ven." řekl druhý hlas, který mi byl povědomí. Došlo mi, že je to Vojtěch. Nevěděla jsem, že mě chtějí prodat. Ale zase mě zahřálo u srdce, že Theo ke mně něco cítí. Poté bylo ticho, z něhož mě někdo zvedl. ,,Nepředstírej, že spíš...'' zavrčel a pustil mě na zem. Konečně jsem si je mohla prohlédnout. Sledovali mě. Nebylo mi to příjemný. Přišel ke mně Vojta a chytil mě za bradu. ,,Jessica." Usmál se a já se mu musela koukat do očí. Měl je modré. ,,Představím ti moje kámoše." Odstoupil a postavil se vedle mě. Ukázal na kluky/muže za ním.
,,Andrew, Lukas, Christopher a Thomas, ale toho už znáš." ušklíbl se a já sklopila pohled k zemi. ,,Lukasi odveď ji do pokoje a vrať se. Musíme odjet něco vyřešit a ty," ukázal na mě a škodolibě se usmál. ,,Zůstaneš tady. Nesnaž se utéct, nepovede se ti to." ušklíbl se, Lukas mě chytil silně za paži a vedl do 'mého' pokoje. Hodil mě do něj jako pytel brambor a odešel. Mohla jsem si ho prohlédnout a prohledat.
Byl krásný. Zaposlouchala jsem se, slyšela jsem zvuk motoru. Podívala jsem se z okna, viděla jsem kluky v autě a jak odjíždí. Rozhodla jsem se, jít si prohlédnout a prozkoumat dům. (viz. media) Vila měla 2. patra. V 1. patře byl obývací pokoj propojen s jídelnou a kuchyní, koupelna, 3 ložnice a místnost, která byla zamčená.
ČTEŠ
Life With Mafia /DOKONČENO/
FanfictionJessica Parker, 16 let, mladá studentka, je šikanována ve škole klučíčí partou. Má taky otce, který hraje poker a vsází dostihy, mladší sestru Kate, matku a má nejlepší kámošky Emily White a Lily Williams. Zachrání ji Theo Raeken, který se do ní z...